SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik wist bij het lezen van de TT dat het een MooieTT6 zou zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik moet nu een level 21 met blote vuisten verslaan als missie @KoningWouter
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon knallen toch, zo pats op die ogen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:03 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik moet nu een level 21 met blote vuisten verslaan als missie @:koningwouter![]()
Nee, moet met de vuisten van Dukequote:Op maandag 25 augustus 2025 09:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon knallen toch, zo pats op die ogen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja maar ik zie net dat de missie is om die level 21 met melee of vuisten te verslaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee je heb vuisten onderaan. Naast melee nog.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mighty footquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, moet met de vuisten van Duke![]()
![]()
Defeat Soojs using only fists or melee weaponsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oke dan zou ik hem met melee verslaan, is toch een wapen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar ik zie net dat de missie is om die level 21 met melee of vuisten te verslaan![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mensen
Vrijdag krijg ik te horen of ik ontslagen word of dat ik promotie krijg. Spannend.Trotste mama van Ambar
Soh dan, dat is nogal een contrast. Wat verwacht je zelf?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen
Vrijdag krijg ik te horen of ik ontslagen word of dat ik promotie krijg. Spannend.![]()
Dat zijn wel twee uitersten zeg....quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen
Vrijdag krijg ik te horen of ik ontslagen word of dat ik promotie krijg. Spannend.How can I make this topic about me?![]()
Dat van het ontslag is natuurlijk niet waarquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Soh dan, dat is nogal een contrast. Wat verwacht je zelf?
Trotste mama van Ambar
Gelukkigquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat van het ontslag is natuurlijk niet waar![]()
![]()
koffiebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Eind maart evaluatie gehad en toen was het oh ja, nieuwe functie ja mss moet je die krijgen, maar we hebben dit jaar nog wel een project lopen dat we alle functies en werk e.d. opnieuw gaan beoordelen en gaan categoriseren. Zal wel afgerond moeten zijn in een paar maanden, dus dan weten we ook in welke rol we jouw werk moeten schalen.
Ondertussen mijn bedrijf: laten we een nieuw lab overkopen zodat HR het extra druk heeft en geen tijd heeft voor deze nieuwe waardering.
Leidinggevende: ja we wachten nog steeds op de nieuwe functiewaardering.
Muis: ja ik ben het nu zat. Per 1 oktober maken jullie maar een beslissing, anders gaan we mijn werk opnieuw indelen adhv de functie die ik nu heb.Trotste mama van Ambar
IEDEREEN mist @loveislikeakissquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee hoor, ik mis niemand. O ja, alleen Speklap3000quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
IEDEREEN mist @:loveislikeakissWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien komt daar de zon er ook nog wel doorquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar misschien, hier is het strak bewolkt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hey Lovelyquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien komt daar de zon er ook nog wel door
Heb ik eindelijk alle telefoonnummers over komen alle gesprekken binnen in de voicemail en die staat uit
Hahaha lekker Dot!quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
Heb ik eindelijk alle telefoonnummers over komen alle gesprekken binnen in de voicemail en die staat uit![]()
![]()
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, hier rolt ook alles okidokiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooizoquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, hier rolt ook alles okidoki
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb het superwarm en spijt datik geen korte broek aan hebquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ALs het t30 graden is heeft ze het koud en als het 13 graden is heeft ze het warm,
Uitstekend. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe maakt u het dezer grote heer?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lekker hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik loop vol in het zonnetje en het voelt als 22 ofzo![]()
Vind het altijd wel fijn als beetje koel is met zonnetje op de rug.![]()
Ja idem uitstekendquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Uitstekend. Hoe is het met jou?![]()
![]()
Hey Killemquote:
Lekker neuken in de zon.quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Vind het altijd wel fijn als beetje koel is met zonnetje op de rug.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zo warm daar ja?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb het superwarm en spijt datik geen korte broek aan hebHier 15 graden
En heel snel koudquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Vino het heel snel warm
Denk dat Vino een ideale werkingstemperatuur nodig heeft. Niet te warm, niet te koud. Precies goedquote:![]()
![]()
Hier maar 13quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet ik een topicje aanmaken??quote:
Of zeg je neeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mwa, ik heb hem soms ook ineens heel warm..quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat Vino een ideale werkingstemperatuur nodig heeft. Niet te warm, niet te koud. Precies goedof weer koud
Nee hoeft niet hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ik een topicje aanmaken??
Of zeg je neeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi greys!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet ik een topicje aanmaken??
Of zeg je nee
Ik heb er eigenlijk alleen last van bij begin en einde zomer. In begin heel snel warm, aan het einde weer snel koud. Gewenning enzoquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa, ik heb hem soms ook ineens heel warm..of weer koud
![]()
![]()
Aangezien het alweer een poos geleden is omdat ik het druk heb;
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
Hopla
bolk
bolk
bolk
bolk
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zo, jij kan weer even vooruit.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef Fogel het volgende:
bolk
bolk
bolk
...![]()
Fogelquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef Fogel het volgende:
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
Hopla
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
Kimpiequote:
Ja, dat was de bedoeling.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:08 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo, jij kan weer even vooruit.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey Toppie.quote:I'm surrounded by morons!
Ah ja dat kan ookquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk alleen last van bij begin en einde zomer. In begin heel snel warm, aan het einde weer snel koud. Gewenning enzo
Lekker Jussie bolkenquote:
Lekker iedereen bolken
I'm surrounded by morons!
Hoeveel schnitzels / pozza's zijn er al soldaat gemacht?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn reactie als ik Liev ziequote:
Zeker, ik bewaar goeie herinneringen aan mijn successen met Skribbl!quote:Op maandag 25 augustus 2025 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
@:Moira was altijd mijn vijand concurrent bij Skribbl. @:stokj en @:happycharly waren ook goed in mijn herinnering.![]()
![]()
Bolk die DotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk die MT6
Het was heerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Vind het altijd wel fijn als beetje koel is met zonnetje op de rug.
Vanavond nog een rondje
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Hey Stokjquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik bewaar goeie herinneringen aan mijn successen met Skribbl!Lang niet gezien
Elk rondje is andersquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het was heerlijk
Vanavond nog een rondje
Mi gado, tiki in DTS!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik bewaar goeie herinneringen aan mijn successen met Skribbl!
Oh, ik ga mn spullen maar weer inpakken dan. Deze is wel met zwembad hoop ik!quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:57 schreef MooieTop6 het volgende:
@:MizzezAmy ik heb een nieuw huis gekochtI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Een groot zwembad zelfs! En een sauna!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ga mn spullen maar weer inpakken dan. Deze is wel met zwembad hoop ik!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elk rondje is anders
[ afbeelding ]
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zolang van je sterretje maar geen rondje gemaakt wordtquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elk rondje is anders
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
On my way!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een groot zwembad zelfs! En een sauna!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het was heerlijk
Vanavond nog een rondje![]()
![]()
Hey Amy
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Deze man weet!quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zolang van je sterretje maar geen rondje gemaakt wordt
Inpakkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ga mn spullen maar weer inpakken dan. Deze is wel met zwembad hoop ik!![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Elk rondje is anders
[ afbeelding ]
MT6 BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het leven, Dot?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Moet weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
THXquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je ziet er nog best jong uit.
Met mij wel goed, bij jou ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel, zo weer eventjes overlegquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, die dingen gaan ook gewoon door.quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:58 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jawel, zo weer eventjes overleg
Ik heb zo nog even fysio en dan komen ze de leenscoot eindelijk brengenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een lekkere krachtige?quote:Op maandag 25 augustus 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die dingen gaan ook gewoon door.
Ik heb zo nog even fysio en dan komen ze de leenscoot eindelijk brengenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Krachtige scoot?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overleg, succes met de bolkstrijdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, maar nu echt wegquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Overlegsequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het. We gaan het zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je wel Birdiequote:Op maandag 25 augustus 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
@:dotteke van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Mooi zonnetje nog op je verjaardag. Hele fijne dag gewenst
[ afbeelding ]
Dot jarig? Nou, van harte dan maarquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
@:dotteke van harte gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Mooi zonnetje nog op je verjaardag. Hele fijne dag gewenst
[ afbeelding ]![]()
![]()
Serieus? Waarom?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:05 schreef KillemWieft het volgende:
Kijk maar uit, je krijgt zo een ban voor wat gifjes posten.
Ik doe dat wel vaker.
En jij post tietenDat is heel wat anders dan dit
Die heb jij ook gehad? ik welquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:05 schreef KillemWieft het volgende:
Kijk maar uit, je krijgt zo een ban voor wat gifjes posten.
Smile, it's free therapy.![]()
Jij hebt ze, geven jou toch ook geen ban?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jij hebt ze, geven jou toch ook geen ban?![]()
Jullie zijn zelluffffquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
Ju
[..]
llie zijn zelluffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:12 schreef greysbones het volgende:
Ju
[..]
llie zijn zelluffffIk ben een beetje traag inderdaad. Zal nog bak koffie drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is niet anders vind ik.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Serieus? Waarom?
Ik doe dat wel vaker.
Ja geen idee, ik heb nog nooit vakantie gekregen door het posten van gifjesquote:
Maar je gelooft het niet
Ik zit alweer te poepenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Da’s echt genieten. Ik ben jaloers.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar je gelooft het niet
Ik zit alweer te poepenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Iets onder de leden/verkeerd gegeten?quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar je gelooft het niet
Ik zit alweer te poepen![]()
lekker hoorquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar je gelooft het niet
Ik zit alweer te poepen
Ik ga even plassenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja gisteren vond ik dat ik wel schapenkaas kon hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Iets onder de leden/verkeerd gegeten?
Blijkt toch een soort halve leugenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Op verzoek is functie A aangezet. Klagen nu want het werkt niet omdat functie A is aangezet. Tja mensen
Trotste mama van Ambar
Ben je alweer terug van vakantie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is functie A???quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Op verzoek is functie A aangezet. Klagen nu want het werkt niet omdat functie A is aangezet. Tja mensenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goede leer voor de volgende keerquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja gisteren vond ik dat ik wel schapenkaas kon hebben
Blijkt toch een soort halve leugenAl is schapenkaas best lekker
![]()
![]()
Hoi schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Hey Paulquote:
Hey Greysquote:
Ik spaar ze.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
pas op he mag niet, de tr's vliegen om je orenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zegelboekje al vol
Je zei dat je ook grote hebt. Niet zo groot als deze dus?quote:
Blijkbaar is er dus inderdaad zoiets als 'too much of a good thing'.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee gewoon cup Equote:Op maandag 25 augustus 2025 11:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je zei dat je ook grote hebt. Niet zo groot als deze dus?
En dat vind ik te groot ja
Nee lelijkquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zeg niet snel nee tegen iemand maar denk niet dat ik dit zou willen wrappen...
ikquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Behalve het brood nog meer dingen die schade opgelopen hebben?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee anders moet ik werkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je alweer terug van vakantie?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 25 augustus 2025 12:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Noh![]()
Kusje op je blauwe oog
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dottie gefeliciteerdquote:![]()
![]()
![]()
Ja hier ookquote:Op maandag 25 augustus 2025 12:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Net klaar. Het was een tegenvaller.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: