gelijk onderzoeken waarom dit zo isquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
CBS: asielzoekers zijn 4x oververtegenwoordigd in zedenmisdrijven tov autochtone Nederlanders.
Zou je denkenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed initiatief maar ik vrees dat het geen verschil gaat maken.
erg dom, je ellende uitsmeren is niet goed voor je zei mijn moeder altijdquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje raar om te doen alsof het een dingetje is van GL en D66. Het is een wet uit de koker van toenmalig staatssecretaris Van den Burg (VVD) onder Rutte-IV.
In de Eerste Kamer stemden de senatoren van VVD ook gewoon voor deze wet.
Je leest het nu al overal. In de kranten, op LinkedIn begin vrouwen over ervaringen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:26 schreef jcdragon het volgende:
Eerste borden met tekst 'Wij eisen de nacht op' langs snelwegen en op stations https://www.nu.nl/binnenl(...)-en-op-stations.html
Ik heb ze ook al gespot 🙏
Het is maar waar je je druk om maakt zegquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je leest het nu al overal. In de kranten, op LinkedIn begin vrouwen over ervaringen.
Nu is dit weken de hype, de nacht terug en oproep aan alle mannen.
Ik heb mij altijd keurig gedragen en al diverse keren vrouwen uit vervelende situaties geholpen.
Ik sta op voor zwangere vrouwen en doe houdt deuren open.
Dan zijn er wat gestoorden, drugsgebruikers en mensen met een islamitische achtergrond die zich niet kunnen gedragen en dan moeten alle mannen het lijden?
Zo geen zin in.
Flikkert op met je borden:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-en-op-stations.html
Illegale vermoordt meisje, "kut asielzoekers!!" De maatschappij: niet alle asielzoekers over 1 kam!!quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je leest het nu al overal. In de kranten, op LinkedIn begin vrouwen over ervaringen.
Nu is dit weken de hype, de nacht terug en oproep aan alle mannen.
Ik heb mij altijd keurig gedragen en al diverse keren vrouwen uit vervelende situaties geholpen.
Ik sta op voor zwangere vrouwen en doe houdt deuren open.
Dan zijn er wat gestoorden, drugsgebruikers en mensen met een islamitische achtergrond die zich niet kunnen gedragen en dan moeten alle mannen het lijden?
Zo geen zin in.
Flikkert op met je borden:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-en-op-stations.html
Nou ja het wordt wel in je neus gedrukt hè? Moet morgen de weg nog op.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt zeg
#jesuismannenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef OllieA het volgende:
Ach, die arme mannen, die nu zo diep moeten lijden...
Nou als ik zon bord zag dan zou ik wel twee keer nadenken voordat ik een vrouw vermoord hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed initiatief maar ik vrees dat het geen verschil gaat maken.
Wat mooi! Heel progressief van je.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef OllieA het volgende:
Ik ben diep geroerd door de mannen die hier dapper hun ervaringen durven te delen. Het is niet makkelijk om man te zijn, tegenwoordig, zo blijkt maar weer eens. Kop op jongens!
Leeft hij nog?quote:
Ach, het is gewoon een beetje meeleven met die mannen die morgen weer de weg op moeten, en dan geconfronteerd worden met die vreselijke borden. Mannen moeten gewoon de openbare ruimte weer opeisen en niet geconfronteerd worden met dit soort narigheden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:23 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wat mooi! Heel progressief van je.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nou als ik zon bord zag dan zou ik wel twee keer nadenken voordat ik een vrouw vermoord hoor.
Was een man he, altijd weer zich opdringen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rot man had zich er niet mee moeten bemoeien!
Het is wat meid.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja het wordt wel in je neus gedrukt hè? Moet morgen de weg nog op.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Halsema nu op tv 3 uur lang
[ afbeelding ]
Degene die gestoken heeft is nog niet gepakt.quote:
Ik wil wel even benadrukken dat ik niet anti-alle-mannen ben, hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:33 schreef RAVW het volgende:
Je hele leven ben je beleefd en attent als man: je houdt deuren open, brengt dames veilig thuis, vraagt of ze willen bellen als ze thuis zijn aangekomen, geeft complimenten en zet ze op een voetstuk. En nu, bijna 54 jaar oud, hoor je ineens dat vrouwen “gelijke rechten willen” en ook als mens behandeld willen worden. (Wat heb ik dan die 54 jaar gedaan) Begrijpelijk natuurlijk, maar de paradox is dat dit ertoe leidt dat je als man al snel wordt weggezet als “fout” terwijl het slechts een klein percentage is dat zich daadwerkelijk misdraagt. Je inspanningen en respectvolle houding lijken daardoor genegeerd te worden.
Want dat wordt dus nu door alles niet meer gezien er gaat nu een te groot pro dames en anti mannen gedachten uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |