Supergave laatste bocht, dat ze met zo'n enorme snelheid het rechte stuk op komen knallenquote:
Mijn favoriete stuk is de hairpin en dan die helling en weer naar benedenquote:Op zondag 9 november 2025 14:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Supergave laatste bocht, dat ze met zo'n enorme snelheid het rechte stuk op komen knallen![]()
Wel jammer dat dit ook zo'n circuit is waar de streep te vroeg na de laatste bocht ligt.
Marquez, Marquez en Bezzecchi als top-3 staan inmiddels vast inderdaad. Bagnaia gaat nog proberen om Acosta achter zich te houden (3 punten) voor plek vier, maar Acosta lijkt me wel torenhoog favoriet om die positie te pakken.quote:Op zondag 16 november 2025 13:55 schreef Vlinder het volgende:
Is er nog spanning deze race of staan de nummers 2 tm 4 al vast? Ik weet het eigenlijk niet.
Marc staat eerste. Dat weet ik dan weer wel
Die was er dit jaar ook al.quote:
Voor bevestigde rijders hou ik altijd wikipedia aan.quote:Op zondag 16 november 2025 17:30 schreef Vlinder het volgende:
Ik heb ChatHenk op zn flikker gegeven. De nieuwe lijst komt er aan
Ik wist wel dat ze groot sponsorden, maar niet dat het team ook zo heet,quote:
Het zijn de donkerblauwe motoren dacht ik. Het staat er heel subtiel op. Ik had blote vrouwen gedacht maar dat valt meequote:Op maandag 17 november 2025 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze groot sponsorden, maar niet dat het team ook zo heet,.
Spannie koekenpannie,quote:
En jij bent uiteraard ook altijd welkom,quote:
Vermoed dat hij nog aan het bijkomen is van de Spelen.quote:Op zondag 1 maart 2026 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar de neuk is @:heywoodu? Normaal gesproken zelfs ‘s nachts hier altijd te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |