quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef sportfreak het volgende:
Ik kijk ook (bijna) nooit motorcross maar ik schrijf er wel over.![]()
Motorcrosser Herlings wint GP Nederland
quote:
Dat was ik niet. Dus weet niet wie er nu met een gebroken kaak rondlooptquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net per ongeluk @:redefine op z'n kaak geslagen, zes keer. Dus de woede is nu wel een beetje gezakt.
Och jongen je bent ook helemaal in de war nu, logisch na zoveel klappenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Dus weet niet wie er nu met een gebroken kaak rondloopt
Ik heb wel eens een stukje gekeken, maar er zit vaak zo'n zouteloze stem bij dat ik mijn aandacht er niet bij kan houdenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:04 schreef Arizona het volgende:
Hier zijn dus geen fans? Dan staat de score van mensen die ik ken die dit echt op tv kijken nog steeds op een onverbiddelijke Nul!
Die slappe tikjes die jij uitdeelt zouden mij niet in de war brengen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Och jongen je bent ook helemaal in de war nu, logisch na zoveel klappen
Droeg je ook niet een motorhelm om jezelf te beschermen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die slappe tikjes die jij uitdeelt zouden mij niet in de war brengen.
Zeker! Hoe is het in Ierland?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe is het hier?
Nog steeds gezellig?
Dat is niet nodig. Zie deze beelden van @Straniquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Droeg je ook niet een motorhelm om jezelf te beschermen?
Heel mooi. Al veel te veel foto's gemaakt.quote:
Fijn dat het zo goed bevalt! En dat is denk ik wel wat anders dan wandelen in Zeelandquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel mooi. Al veel te veel foto's gemaakt.![]()
En ook al veel gewandeld. Vandaag weer 7,2 km met 338 meter hoogteverschil.
Ja! Dat kijkt ook doodsaai! Terwijl me het wel heel leuk lijkt om zelf te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier in het hotel staan allemaal tv's in de eetgelegenheden en het loungegedeelte. En bijna altijd staat daar golf op. Dat vind ik ook geen kijkwaardige sport.
Ik drink geen bier/alcohol, dus dat kan ik niet voor je beantwoorden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Er wordt beweerd dat de Guinness in Ierland anders smaakt dan buiten Ierland. Klopt dat, Luc?
En je reisgenoten ook niet?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink geen bier/alcohol, dus dat kan ik niet voor je beantwoorden.
Betekent dat dat al die onzin die je post, dat je dat nuchter gedaan hebt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar zou dat verschil door moeten komen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Er wordt beweerd dat de Guinness in Ierland anders smaakt dan buiten Ierland. Klopt dat, Luc?
Ja ontken het maar weerquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gok omdat het op vakantie bijna altijd lekkerder smaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar zou dat verschil door moeten komen?
Ik vind dit eigenlijk best shockerend jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat al die onzin die je post, dat je dat nuchter gedaan hebt?
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat al die onzin die je post, dat je dat nuchter gedaan hebt?
Ik heb vakantie. Dat had ik uitbesteed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Ook bijzonder dat Luctor nu niet aangeeft dat we op bed moeten
Mijn broer wel. Die heeft er nu 3 op. Waarvan 1 0.0.quote:
Hmmm.. weet je zeker dat je niet aan de drank zit?quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vakantie. Dat had ik uitbesteed.
quote:
0.0 Guinness vind ik oprecht lekker.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn broer wel. Die heeft er nu 3 op. Waarvan 1 0.0.
Even nagevraagd bij mijn broer. In Nederland drinkt hij eigenlijk geen Guinness. Maar het zou goed kunnen dat het buiten Ierland anders smaakt omdat het dan in blikjes wordt gebotteld en verscheept, terwijl in Ierland komt het van de tap.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe loop jij?quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Toch een beetje spierpijn na t wandelen. Op de bovenkant van mn voet. #raar
Er zijn ook pubs in Nederland die het op de tap hebben, en in Ierland kan je het ook in blik kopen. Tap vs. blik maakt wel verschil, maar Ierland vs. Nederland is hiermee nog niet beantwoordquote:Op maandag 25 augustus 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even nagevraagd bij mijn broer. In Nederland drinkt hij eigenlijk geen Guinness. Maar het zou goed kunnen dat het buiten Ierland anders smaakt omdat het dan in blikjes wordt gebotteld en verscheept, terwijl in Ierland komt het van de tap.
Zal ook door ons niet beantwoord gaan worden.quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zijn ook pubs in Nederland die het op de tap hebben, en in Ierland kan je het ook in blik kopen. Tap vs. blik maakt wel verschil, maar Ierland vs. Nederland is hiermee nog niet beantwoord
Fijn om te horen dat het al minder wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2025 14:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Moeilijk, blijkbaar.Maar t wordt al minder, moest er een beetje doorheen lopen denk ik.
Mss je voetbeentjes wat overbelastquote:Op maandag 25 augustus 2025 09:39 schreef egeltje1985 het volgende:
Goedemorgen! Toch een beetje spierpijn na t wandelen. Op de bovenkant van mn voet. #raar
Je kunt het!quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef Arizona het volgende:
Ik zit nu heel dapper in de wachtkamer op een vreemde tandarts te wachten om naar mijn tand te laten kijken
Sterkte.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:37 schreef Arizona het volgende:
Ik zit nu heel dapper in de wachtkamer op een vreemde tandarts te wachten om naar mijn tand te laten kijken
Ja of schoen te strak ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mss je voetbeentjes wat overbelast
Of nieuwe schoenen waarvan de bovenkant nog iets te hard is. Als je voeten dat niet gewend zijn, dan kan je daar ook last van krijgen. Dat heb ik ook met bepaalde schoenen.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:26 schreef GeorgeM het volgende:
Dank @:H_T!![]()
Zo snel ook! Ik was zelf nog aan het prutsen
K-popquote:Op maandag 25 augustus 2025 18:38 schreef Fred_B het volgende:
ESF / [2026] Nieuwtjes en geruchten voor het ASF in Mumbai
Oh, versturen ze ook deze week nog brieven? Balenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:57 schreef Troel het volgende:
Volgens PostNL komt er vandaag een brief van Bevolkingsonderzoek Nederland binnen
Nouja, stiekem hoop ik natuurlijk op een algemene brief die iedereen krijgt ofzo, of een brief dat je er niet bij zat, maar ik vrees het ergste. Geeft wel weer aan hoe ruk PostNL is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh, versturen ze ook deze week nog brieven? Balen
Ja, dat maakt het wel lastig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef H_T het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een laptop. Ik verwacht er niet heel veel zwaars mee te gaan doen. Toch kom ik er maar niet uit of ik gewoon voor een goedkope zal gaan die wellicht eerder traag wordt of een duurdere waar ik waarschijnlijk langer mee vooruit kan. Wat dat betreft zou het makkelijk zijn als ik duidelijkere eisen had die ik kon afvinken
Prachtigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWV4Z2J3emZyNWNndQ==
Is dat, omdat je een Zeeuw bent, nog extra angstaanjagend?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had wel duidelijke eisen die ik kon afvinken toen ik vorige week de laptop bestelde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:07 schreef H_T het volgende:
Ik ben aan het rondkijken voor een laptop. Ik verwacht er niet heel veel zwaars mee te gaan doen. Toch kom ik er maar niet uit of ik gewoon voor een goedkope zal gaan die wellicht eerder traag wordt of een duurdere waar ik waarschijnlijk langer mee vooruit kan. Wat dat betreft zou het makkelijk zijn als ik duidelijkere eisen had die ik kon afvinken
Ik vind dit juist prachtig mooi om te zien. Ik zie dit liever dan een kalm en vlak stuk water.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat, omdat je een Zeeuw bent, nog extra angstaanjagend?
Heel mooi, juist bij dit weertypequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om te gamen heb in een Xbox en een normale pc, en zulke nieuwe of intensieve games speel ik de laatste tijd toch al niet. Internetten en films afspelen kunnen ze allemaal wel en ik ben niet van plan er veel foto- of videobewerking mee te doen, dus kleurechtheid maakt ook niet heel veel uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had wel duidelijke eisen die ik kon afvinken toen ik vorige week de laptop bestelde.
32 GB ram, want vorige had 16 GB ramquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Om te gamen heb in een Xbox en een normale pc, en zulke nieuwe of intensieve games speel ik de laatste tijd toch al niet. Internetten en films afspelen kunnen ze allemaal wel en ik ben niet van plan er veel foto- of videobewerking mee te doen, dus kleurechtheid maakt ook niet heel veel uit.
Wat voor eisen had jij?
Dat zijn wel andere eisen en een andere prijsklasse ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
32 GB ram, want vorige had 16 GB ram
- 2TB ssd
- videokaart 50XX serie van Nividia
- Onderkant open schroeven om kattenharen te verwijderen.
Ik heb mijn nieuwe laptop samengesteld op bto.eu
Ik had net zo als jij twijfels met gamen en mogelijk voor goedkopere laptop gaan, want dat kan ik doen op mijn steamdeck, ps5 of xbox.
Maar nu kan ik met mijn nieuwe laptop flink wat jaartjes vooruit.
2 tb zou ik ook wel willen hebben bij mijn nieuwe laptop, maar kan ik in mijn prijsklasse niet vinden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
32 GB ram, want vorige had 16 GB ram
- 2TB ssd
- videokaart 50XX serie van Nividia
- Onderkant open schroeven om kattenharen te verwijderen.
Ik heb mijn nieuwe laptop samengesteld op bto.eu
Ik had net zo als jij twijfels met gamen en mogelijk voor goedkopere laptop gaan, want dat kan ik doen op mijn steamdeck, ps5 of xbox.
Maar nu kan ik met mijn nieuwe laptop flink wat jaartjes vooruit.
Hahaha, het is de brief als reactie op het aanpassen van het delen van mijn gegevens. Ik ben dus nog goed denk ikquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, stiekem hoop ik natuurlijk op een algemene brief die iedereen krijgt ofzo, of een brief dat je er niet bij zat, maar ik vrees het ergste. Geeft wel weer aan hoe ruk PostNL is.
Jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:33 schreef NailQueen het volgende:
Nou nou @:Strani was dit nu nodig?
Man steekt bar in Sevilla in brand omdat hij geen mayonaise bij broodje krijgt
Goed binnen een dag te reizen dus, maar je hebt wel trek als je aankomtquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik woon overigens ongeveer net zo ver van Sevilla als jij van Parijs
En dan verwacht je alsnog dat gewoon mayonaise kan bestellen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik woon overigens ongeveer net zo ver van Sevilla als jij van Parijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |