quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:15 schreef sportfreak het volgende:
Ik kijk ook (bijna) nooit motorcross maar ik schrijf er wel over.![]()
Motorcrosser Herlings wint GP Nederland
quote:
Dat was ik niet. Dus weet niet wie er nu met een gebroken kaak rondlooptquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb net per ongeluk @:redefine op z'n kaak geslagen, zes keer. Dus de woede is nu wel een beetje gezakt.
Och jongen je bent ook helemaal in de war nu, logisch na zoveel klappenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Dus weet niet wie er nu met een gebroken kaak rondloopt
Ik heb wel eens een stukje gekeken, maar er zit vaak zo'n zouteloze stem bij dat ik mijn aandacht er niet bij kan houdenquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:04 schreef Arizona het volgende:
Hier zijn dus geen fans? Dan staat de score van mensen die ik ken die dit echt op tv kijken nog steeds op een onverbiddelijke Nul!
Die slappe tikjes die jij uitdeelt zouden mij niet in de war brengen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Och jongen je bent ook helemaal in de war nu, logisch na zoveel klappen
Droeg je ook niet een motorhelm om jezelf te beschermen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die slappe tikjes die jij uitdeelt zouden mij niet in de war brengen.
Zeker! Hoe is het in Ierland?quote:Op zondag 24 augustus 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe is het hier?
Nog steeds gezellig?
Dat is niet nodig. Zie deze beelden van @Straniquote:Op zondag 24 augustus 2025 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Droeg je ook niet een motorhelm om jezelf te beschermen?
Heel mooi. Al veel te veel foto's gemaakt.quote:
Fijn dat het zo goed bevalt! En dat is denk ik wel wat anders dan wandelen in Zeelandquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heel mooi. Al veel te veel foto's gemaakt.![]()
En ook al veel gewandeld. Vandaag weer 7,2 km met 338 meter hoogteverschil.
Ja! Dat kijkt ook doodsaai! Terwijl me het wel heel leuk lijkt om zelf te doen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier in het hotel staan allemaal tv's in de eetgelegenheden en het loungegedeelte. En bijna altijd staat daar golf op. Dat vind ik ook geen kijkwaardige sport.
Ik drink geen bier/alcohol, dus dat kan ik niet voor je beantwoorden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Er wordt beweerd dat de Guinness in Ierland anders smaakt dan buiten Ierland. Klopt dat, Luc?
En je reisgenoten ook niet?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink geen bier/alcohol, dus dat kan ik niet voor je beantwoorden.
Betekent dat dat al die onzin die je post, dat je dat nuchter gedaan hebt?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar zou dat verschil door moeten komen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Er wordt beweerd dat de Guinness in Ierland anders smaakt dan buiten Ierland. Klopt dat, Luc?
Ja ontken het maar weerquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik gok omdat het op vakantie bijna altijd lekkerder smaakt.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar zou dat verschil door moeten komen?
Ik vind dit eigenlijk best shockerend jaquote:Op zondag 24 augustus 2025 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat al die onzin die je post, dat je dat nuchter gedaan hebt?
Ja.quote:Op zondag 24 augustus 2025 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Betekent dat dat al die onzin die je post, dat je dat nuchter gedaan hebt?
Ik heb vakantie. Dat had ik uitbesteed.quote:Op zondag 24 augustus 2025 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Ook bijzonder dat Luctor nu niet aangeeft dat we op bed moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |