Overal op de lichtreclame borden hun slogan zetten de aankomende nachten, begreep ik.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wat gaan ze doen met dat geld? De heggen snoeien?
Daar heb ik ook al wat over gezegd. Ik vind dat net zo kwalijk en het is net zo goede de ellende van Lisa en haar nabestaanden misbruiken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je meteen gelijk wordt getrokken met een verkrachter als je lacht om een vrouwonvriendelijke opmerking. Het gaat erom dat het hele 'Alle verkrachtende/vrouwen moordende asielzoekers eruit want dat is het probleem en dat een paar bouwvakkers schunnige opmerkingen maken, de baas een jonge meid op haar billen slaat en Henk op de kringverjaardag ongepaste opmerkingen maakt dat is toch allemaal onschuldig'
Nee dat is institutioneel
Ik vind het een beetje soort van paniekvoetbal. We moeten iets doen, maar we hebben geen idee wat. Zoiets. Mannen die ziek in het koppie zijn, een agressie probleem hebben, geen empathie etc, gaan niet veranderen. Die gaan nooit veranderen. Aard van het beestje enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:38 schreef jcdragon het volgende:
'Wij eisen de nacht op' haalt meer dan twee ton op na dood Lisa: https://www.rtl.nl/nieuws(...)de-nacht-op-gofundme
https://www.gofundme.com/(...)en-veilig-thuiskomen
Posters met dat vrouwen de nacht terugeisen. Dat zal de verkrachters leren!quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Postbus51 campagne.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoop dat we gewoon gratis tasers kunnen ophalen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Taxi betalen voor iedere vrouw die naar huis wil met fiets?quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je bedoelt ze weten wel wat, maar dat dat is niet inclusief. Dus dan maar doen alsof je wat doetquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje soort van paniekvoetbal. We moeten iets doen, maar we hebben geen idee wat. Zoiets. Mannen die ziek in het koppie zijn, een agressie probleem hebben, geen empathie etc, gaan niet veranderen. Die gaan nooit veranderen. Aard van het beestje enzo.
We weten allang dat mensen en vooral kinderen niks aannemen van iemand waar ze geen binding mee hebben of zich niet kunnen associëren. Je hoeft je geen zorgen te maken dat een Frederique Laurentine Willemijn in haar Gucci jurk op pumps die jochies enig verstand bij gaat proberen te brengen. Dat wordt een Mohammed of Youssef die meerdere malen gerecidiveerd isquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:03 schreef ZarB het volgende:
Ik zie ook net die campagne en mijn eerste gedachte was ook: wat gaan ze doen met het geld? Gastlessen bij inburgeringscursussen en islamitische scholen over de gelijkheid tussen mannen en vrouwen?
En dan komen Marie-Fleur en Guusje in hun King Louie jurkjes hun preek doen en daarna lekker deugend elkaar schouderkloppend op de bakfiets weer terug naar de grachtengordel.
Dat weet nog niemand, maar er zullen vast een paar mensen leuk aan verdienen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had het geld gestoken in de slogan: “Ik eis dat je je gedraagt als je hier asiel aanvraagt.”quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:03 schreef ZarB het volgende:
Ik zie ook net die campagne en mijn eerste gedachte was ook: wat gaan ze doen met het geld? Gastlessen bij inburgeringscursussen en islamitische scholen over de gelijkheid tussen mannen en vrouwen?
En dan komen Marie-Fleur en Guusje in hun King Louie jurkjes hun preek doen en daarna lekker deugend elkaar schouderkloppend op de bakfiets weer terug naar de grachtengordel.
Er gaat in elk geval een groot deel naar de schatkist. Kunnen we het COA weer van betalen...quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand, maar er zullen vast een paar mensen leuk aan verdienen.
Dan maar een relatie mee beginnen want dan kun je hem wel veranderen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We weten allang dat mensen en vooral kinderen niks aannemen van iemand waar ze geen binding mee hebben of zich niet kunnen associëren. Je hoeft je geen zorgen te maken dat een Frederique Laurentine Willemijn in haar Gucci jurk op pumps die jochies enig verstand bij gaat proberen te brengen. Dat wordt een Mohammed of Youssef die meerdere malen gerecidiveerd is
alsof een asielzoeker al in het Nederlands kan lezenquote:Op zondag 24 augustus 2025 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had het geld gestoken in de slogan: “Ik eis dat je je gedraagt als je hier asiel aanvraagt.”
Maar dat zal geen deugende schouderklopjes opleveren.
Mannen vertellen dat ze geen vrouwen mogen verkrachten en/of vermoorden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vraag me zo onderhand wel af of de nabestaanden, die al meteen heel duidelijk lieten weten verder geen aandacht te willen, het wel zo fijn vinden dat hun vermoorde dochter tot een soort posterstory wordt gemaakt van oa een of andere inzameling met tot dusverre nogal vage doeleinden, en een kwestie waar allerlei BN'ers (inspirerend om te zien dat die nu ook al experts zijn op het gebied van veiligheid op straat, wat een alleskunners zijn het toch) hun plasje over moeten doen.
Even noteren voor mezelf hoor, hopelijk komt deze boodschap ook zo goed binnen bij Ali en Mo als bij mij zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:54 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Mannen vertellen dat ze geen vrouwen mogen verkrachten en/of vermoorden.
Dat weten schijnbaar veel mannen niet.
Wat een bende weer, geen wonder dat jongeren massaal naar de manosphere trekken.
Stedentripsquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een hel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 13:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik vraag me zo onderhand wel af of de nabestaanden, die al meteen heel duidelijk lieten weten verder geen aandacht te willen, het wel zo fijn vinden dat hun vermoorde dochter tot een soort posterstory wordt gemaakt van oa een of andere inzameling met tot dusverre nogal vage doeleinden, en een kwestie waar allerlei BN'ers (inspirerend om te zien dat die nu ook al experts zijn op het gebied van veiligheid op straat, wat een alleskunners zijn het toch) hun plasje over moeten doen.
Ik heb op het Journaal gezien dat die mensen in het COA amper wisten wat er gebeurd was.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Het grootste probleem in Nederland zit hem in links deugen, mensen die denken dat alles maar maakbaar is, "kom we gaan een campagne opstarten voor asielzoekers dat je hier geen meisjes mag verkrachten en afslachten"
En om binnen de Grote Deug te blijven stellen we dat het om alle mannen gaat hihihi
Opgelost
Heb je een ander voorstel behalve de grenzen dichtgooien?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Het grootste probleem in Nederland zit hem in links deugen, mensen die denken dat alles maar maakbaar is, "kom we gaan een campagne opstarten voor asielzoekers dat je hier geen meisjes mag verkrachten en afslachten"
En om binnen de Grote Deug te blijven stellen we dat het om alle mannen gaat hihihi
Opgelost
Alsof die mensen de enige zijn die hun handen niet thuis kunnen houden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een ander voorstel behalve de grenzen dichtgooien?
Valt er toch nog ergens voor te klappen daar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik mag straks lekker in de 17e minuut klappen!!!
Ja gewoon op zijn Japans en zoals het hoort, gewoon geen menselijke stront binnen laten, waarvoor hebben we anders landgrenzen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet de enigen. Maar als je ziet dat in Zweden kennelijk 60% van de daders van verkrachtingen niet in Zweden is geboren, dan lijkt het toch wel laaghangend fruit te zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Alsof die mensen de enige zijn die hun handen niet thuis kunnen houden.
De mannen die bij mij ver over de grens van het acceptabele zijn gegaan zijn 100% nederlands. Dus dan ben ik blijkbaar in staat om de 40% te treffen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet de enigen. Maar als je ziet dat in Zweden kennelijk 60% van de daders van verkrachtingen niet in Zweden is geboren, dan lijkt het toch wel laaghangend fruit te zijn.
Vind het ook allemaal maar voor de buhne. Wat kan je nou met 2 ton. Niet eens het jaar salaris van 1 ambtenaar betalenquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje soort van paniekvoetbal. We moeten iets doen, maar we hebben geen idee wat. Zoiets. Mannen die ziek in het koppie zijn, een agressie probleem hebben, geen empathie etc, gaan niet veranderen. Die gaan nooit veranderen. Aard van het beestje enzo.
Misschien vinden allochtonen je dan wel extreem onaantrekkelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
De mannen die bij mij ver over de grens van het acceptabele zijn gegaan zijn 100% nederlands. Dus dan ben ik blijkbaar in staat om de 40% te treffen.
Maar dit soort statistieken is natuurlijk weer koren op de molen van Wilders. Dus grote kans dat t in de komende verkiezingen weer voor een bijzondere verkiezing gaat leiden.
Weleens in Japan geweest? Op papier komt er vrijwel niemand binnen, in de praktijk stikt het van de afrikanen die zich allemaal in het criminele milieu bevinden.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon op zijn Japans en zoals het hoort, gewoon geen menselijke stront binnen laten, waarvoor hebben we anders landgrenzen.
Dit is wel aardig denigrerend naar (blonde) vrouwen die wel steeds lastig worden gevallen en meer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
De mannen die bij mij ver over de grens van het acceptabele zijn gegaan zijn 100% nederlands. Dus dan ben ik blijkbaar in staat om de 40% te treffen.
Maar dit soort statistieken is natuurlijk weer koren op de molen van Wilders. Dus grote kans dat t in de komende verkiezingen weer voor een bijzondere verkiezing gaat leiden.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon op zijn Japans en zoals het hoort, gewoon geen menselijke stront binnen laten, waarvoor hebben we anders landgrenzen.
Elke acht dagen wordt een vrouw vermoord in Nederland. Naast al het gesis, alle opmerkingen of wat dan ook. En dat zijn dus lang niet alleen maar de asielzoekers.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Alsof die mensen de enige zijn die hun handen niet thuis kunnen houden.
Laat iemand gewoon zijn verhaal doenquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien vinden allochtonen je dan wel extreem onaantrekkelijk.
Ja en dit is alleen in Shinjuku Tokyo omdat Japanners zich niet verlagen tot portierswerk aldaar.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:31 schreef 111210 het volgende:
[..]
Weleens in Japan geweest? Op papier komt er vrijwel niemand binnen, in de praktijk stikt het van de afrikanen die zich allemaal in het criminele milieu bevinden.
Ben daar dik 15 jaar geleden geweest en viel mij toen ook op dat er bepaalde straten waren waar je echt met een boog omheen moest. Kon er toen niks over vinden online maar nu zie ik hier ook iets staan.
https://www.threads.com/@:japan.nightlifes/post/DC3Y-qKJCHQ
Ja, dat kan dat jij net toevallig alleen Nederlandse schoften hebt ontmoet. Het zal ongetwijfeld ook uitmaken waar je woont. In het dorp waar ik woon zul je ook vrijwel alleen maar blanke schoften treffen, want ruim 99% is blank.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Boeit me niet zo heel veel, haar verhaal tegen honderdduizenden andere verhalen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:34 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Laat iemand gewoon zijn verhaal doen
Het boeit je gewoon niet omdat het niet in je straatje past. Vrij jammer. Het is gewoon een verhaal van Puala en ongetwijfeld hebben andere vrouwen hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit me niet zo heel veel, haar verhaal tegen honderdduizenden andere verhalen.
Mogen vrouwen alleen hun verhaal doen als het in lijn is met je eigen confirmation bias?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit me niet zo heel veel, haar verhaal tegen honderdduizenden andere verhalen.
Dat ze vertelt over haar eigen ervaring toen ze is lastig gevallen is denigrerend naar vrouwen die worden lastig gevallen?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is wel aardig denigrerend naar (blonde) vrouwen die wel steeds lastig worden gevallen en meer.
Het is gewoon grotendeels waar dat vooral vrouwen naïef blijven en links stemmen en zo de verkrachtigen zelf in stand houden. Kom op voor de mede-vrouw is er niet bij. Maar wel de gewone man die gewoon werkt en goed is voor zijn vrouw ermee belasten.
Denk dat het een utopie is om dit naar nul te willen reduceren. Simpelweg omdat incidenten inherent zijn aan de aantallen mensen in een relatief klein gebied. Dit soort incidenten zijn vrij ongebruikelijk maar niet uit te sluiten. Denk ook niet dat het zo zeer met afkomst van doen heeft of cultuur. Op en bevolking ook mensen worden geboren met een psychiatrische afwijking.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat over grensoverschrijdend gedrag, bv tongen als het niet gewenst is de hand in de broek stoppen, daar zijn mannen soms toch wel compleet geleid door testosteron klootzakken in.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het boeit je gewoon niet omdat het niet in je straatje past. Vrij jammer. Het is gewoon een verhaal van Puala en ongetwijfeld hebben andere vrouwen hetzelfde verhaal.
Het is ook een probleem, misschien minder groot maar wel een probleem dat ook opgelost moet worden. Maar daar heb je blijkbaar geen interesse in?
Portierwerk en het aanbieden van prostitutie en drugs vind ik nogal een verschil. Dat waren mijn ervaringen in ieder geval. Bij dr tenten waar wij uitgingen stonden gewoon jappanners bij de deurquote:Op zondag 24 augustus 2025 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dit is alleen in Shinjuku Tokyo omdat Japanners zich niet verlagen tot portierswerk aldaar.
Hier zouden ze misschien eens een voorlichtingscampagne op moeten richten. Dat mensen daadwerkelijk ingrijpen als ze iets zien gebeuren ipv afwachten. Concrete tips over hoe te handelen. Ik merk van mezelf dat ik altijd onzeker word als ik iets zie. Moet ik wel of niet ingrijpen, hoe dan, waarvoor bel je wel of niet de politie.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ja, je hoeft meestal niks te verwachten van anderen als je lastig wordt gevallen. Ik heb dezelfde ervaring.
Zijn er mensen die (buiten oorlog of zelfverdediging) willekeurige mensen vermoorden zonder persoonlijksstoornis?quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:42 schreef Wotte het volgende:
Als straks blijkt in het Pieter baancentrum dat de dader bijvoorbeeld een antisociale persoonlijkheidsstoornis heeft.
Nee de conclusie die ze duidelijk laat merken: dat het allemaal wel mee zal vallen met de agressie van de islam.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat ze vertelt over haar eigen ervaring toen ze is lastig gevallen is denigrerend naar vrouwen die worden lastig gevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |