SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zag de meldingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze heeft opeens door dat ze de LaPo heeft![]()
Ademen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Er zijn politieke ontwikkelingen dus Etto zal wel weer uit zijn dwangbuis gegierd zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:05 schreef Koen66 het volgende:
Geen bans bijgekomen afgelopen nacht?
Wasdag, bed verschonen. En veel doen voor de vakantie. Roadbook moet eigenlijk volgende week klaar zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasdag, bed verschonen. En veel doen voor de vakantie. Roadbook moet eigenlijk volgende week klaar zijn.
Wel vrij essentieel. Ik probeer het ook te doen tussen de hoestbuien door.quote:
Wat is een roadbook?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasdag, bed verschonen. En veel doen voor de vakantie. Roadbook moet eigenlijk volgende week klaar zijn.
We gaan zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag. Ene kant willen we wel wat de omgeving zien, aan de andere kant een dagje niks is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Dat klinkt vervelend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel vrij essentieel. Ik probeer het ook te doen tussen de hoestbuien door.
Ben je op vakantie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag. Ene kant willen we wel wat de omgeving zien, aan de andere kant een dagje niks is ook wel lekker.
Soort Roadmap, denk ikquote:
drielandenpunt, ben al eind opweg, bij sittard nu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Ineens zin in vlaaiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
drielandenpunt, ben al eind opweg, bij sittard nu.
Oh ja. Heel irritant zijn die. Ik was in mijn koffer iets aan het zoeken, dus stond voorover gebogen en toen kreeg ik ook een hoestbui.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt vervelend.![]()
Een paar weken geleden had ik zo'n hoest waar ik niet helemaal kon uithoesten, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Dan bleef die hoestkriebel bestaan en had je het idee dat je nog 4 uur kon doorhoesten
Doe je wel een beetje voorzichtig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Heel irritant zijn die. Ik was in mijn koffer iets aan het zoeken, dus stond voorover gebogen en toen kreeg ik ook een hoestbui.
Vervolgens moest ik wel even gaan zitten om op adem te komen.
Have fun!quote:
Da's pech, boek weg.quote:
Dat ze dan ook geen sprinten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort Roadmap, denk ik
Misschien is Fles wel Scrum Master
Eh wat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze dan ook geen sprinten?
Ja, ik denk het wel.quote:
nog een uurtje voor lunchgenotquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, in welk tijdsvacuüm bevind ik mij? Het is ineens bijna half 12
Denk dat ik maar gewoon vast weer richting mijn bed gaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, in welk tijdsvacuüm bevind ik mij? Het is ineens bijna half 12
Ik zou wel wat lusten ja, ik heb nog niet gegetenquote:
Goed planquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ik maar gewoon vast weer richting mijn bed ga
Een soort flesboekje maar dan A4. En per dag de route en alle interessante puntjes waar we langs komen en zo.quote:
Schotland is best mooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schotland. Roadtrip langs de noordkust
Ah leuk ideequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
drielandenpunt, ben al eind opweg, bij sittard nu.
Doe je Skye nog aan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een soort flesboekje maar dan A4. En per dag de route en alle interessante puntjes waar we langs komen en zo.
Ja. Ben alleen een beetje bang voor het weer maar okeequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schotland is best mooiLang lang geleden daar zelf ook heen geweest en onder de indruk van de vergezichten.
En ik werd er vorig jaar weer aan herinnerd door B&B vol liefde.
Het weer moet bang zijn van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ben alleen een beetje bang voor het weer maar okee
das idd mooi vroegquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
was wel bonus dat ik rond 5 uur vannochtend op de zaak moest zijn, was ik iig optijd wakker
Ja, daarom ging ik zitten daarna.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
was wel bonus dat ik rond 5 uur vannochtend op de zaak moest zijn, was ik iig optijd wakker
moet je eerder gaan slapenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wel een beetje een kort nachtje van krap 3 uurtjes slaap
Er zijn dagen bij dat ik beter functioneer op 3 uur slaap dan op 7 uur..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wel een beetje een kort nachtje van krap 3 uurtjes slaap
Bij mij staan ze er ook wel op. Maar zeker niet bij de bovenste 5quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:23 schreef Koen66 het volgende:
Schotland staat net als Ierland op m'n lange bucketlist
Prima begin van je lijstjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij staan ze er ook wel op. Maar zeker niet bij de bovenste 5
Ik denk dat ik eerder voor steden zal gaan als
Budapest
Berlijn
Montreux
Rome
Athene
alarmcentrale enzoquote:
ja doeiquote:
dat is ook wel een beetje waarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn dagen bij dat ik beter functioneer op 3 uur slaap dan op 7 uur..
Slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Ben alleen een beetje bang voor het weer maar okee
Montreux heeft natuurlijk wel een specifieke reden..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima begin van je lijstje
Maar dat is van meerdere factoren afhankelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
alarmcentrale enzo
[..]
ja doei
[..]
dat is ook wel een beetje waar
5 kapotte spakenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Nou mijn achterwiel is niet meer te maken en moet een nieuwe in.. ik dus gisteren naar een fietsenmaker gegaan en die zei dus ja er moet een nieuwe in en alles bij elkaar kost dan ¤120. Dus ben weer naar huis gegaan met vijf kapotte spaken.
Eh, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik naar de spoeddierenarts. Die hebben niet echt iets gedaan maar ik heb net wel een weekendje Londen mogen betalen dus kan maandag weer naar m'n eigen dierenarts denk ik.
En vanavond is er een optocht hier met allemaal versierde auto's en allemaal ellende. Is een van m'n overburen z'n bus aan het versieren op het parkeerterrein, kan ik niet meer bij m'n plek. HOE VERZIN JE DIT.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Zo intens chagrijnig nu. Niet normaal.
Ik ga even in een kussen gillen en dan in een papieren zak.
Het liedjesfestival?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Montreux heeft natuurlijk wel een specifieke reden..
Vos eet ineens niet meer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, wat is er aan de hand?
quote:
Kom van die lijst niet verder dan Rome en Athene (geweest dus)quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij staan ze er ook wel op. Maar zeker niet bij de bovenste 5
Ik denk dat ik eerder voor steden zal gaan als
Budapest
Berlijn
Montreux
Rome
Athene
Ja dat wel. Bij de dierenarts kwam er een berg rare keutels ook uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Oh god.. Nog wel keutels?
Eh... oke..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. Bij de dierenarts kwam er een berg rare keutels ook uitMaar hij heeft alleen even gevoeld en geluisterd en ik kreeg pijnstiller en ciseral mee en dat was het.
Ja ik vroeg of dat nodig was. "Als je het hebt liggen." Ja oké.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh... oke..Voer je nu ook bij of laat je het ff zo?
begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is waarom ik niet graag op vakantie ga
Wat is dat nou weer voor antwoord?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vroeg of dat nodig was. "Als je het hebt liggen." Ja oké.
Kost je een vermogen en ik weet nog niks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor antwoord?
Montreux en Athene ben ik nooit geweest. Maar ik denk dat ik in Griekjesland liever naar een eiland ga of naar Chaldidinges.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom van die lijst niet verder dan Rome en Athene (geweest dus)
Moeten je ouders nu op de caafs passen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is waarom ik niet graag op vakantie ga
Nee want die gaan meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten je ouders nu op de caafs passen?
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Montreux en Athene ben ik nooit geweest. Maar ik denk dat ik in Griekjesland liever naar een eiland ga of naar Chaldidinges.
streeploos bruin is het in elk geval nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:34 schreef Koen66 het volgende:
NWS is ook aardig bezet met KSC-ers.. @:ieniminimuis @:lospedrosa @:uitstraling @:ettovanbelgie
Caafs hebben echt een sublieme timing.quote:
Hongerstaking omdat je naar Londen gaat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Zo stom. Gisteravond toen ik naar bed ging was er niks aan de hand. Kom vanmorgen om acht uur even die kamer binnen en geef ze hun vitamine c: geen reactie.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs hebben echt een sublieme timing.![]()
Mocht ik iets voor je kunnen betekenen, laat het maar weten
Of: weekendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Je noemt hier in huis het woord "vakantie" en ja hoor.
Surequote:
Ja dat gaat nu niet meer doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongerstaking omdat je naar Londen gaat?
Goorlel.quote:
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki was
Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mij
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu niet meer door
Maar ga over een paar weken een paar dagen naar Noordwijk. Hopelijk doet ie dan weer normaal.
Poeh geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?
Laat even weten hoe de Tzatziki in Chalkidiki wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook only fans?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.
Gewoon reageren, BIEM !!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms moet je geen reacties lezen zonder context.
Je weet het maar nooitquote:
Het is wel een lekkere verzameling extreem daarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
streeploos bruin is het in elk geval niet
Ja het brak gistermiddag ineens allemaal af toen ik naar een vriendin ging.quote:
Lees je dit in je persoonlijke Excel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:liesje1979 is daar ooit geweest.
Daar ben ik 2 keer geweestquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij wordt 4 in oktober.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit
Hoe oud is Vos?
Gewoon voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik dat beest bijvoeren, zit die debiel hooi te eten.
Uit principe gewoon volstoppen met dwangvoer en pillen nu.
heb ik ook wellesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zat die homp keutels wel dwars.
Hier worden er 2, 5 in januari.quote:
Chalkidiki is dat drievingerschiereiland. Rotskloosters (Meteora) zijn bij Kalambaka. Ik ben daar geweest maar dat is 34 jaar geleden. Nog steeds geen reden om niet even Travelsnack #25 te spammen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?
Voor 10 cent heb je een nieuwe spaak. Dus 50 cent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
En nu zegt iedereen ja je moet niet verder fietsen! Ja zal best maar ik kan nergens een fiets lenen en dit is mijn enige vervoersmiddel.
Een vriend van mij wil het wiel wel vervangen ook al wou ik hem helemaal niet vragen want kut klus maar goed kan ook nog wel even duren.
Russische roulette.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier worden er 2, 5 in januari.
Alsssss, ze dat halen.
Ah was dat Meteora, ooit wel eens langsgereden vanuit Levkas areaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki is dat drievingerschiereiland. Rotskloosters (Meteora) zijn bij Kalambaka. Ik ben daar geweest maar dat is 34 jaar geleden. Nog steeds geen reden om niet even Travelsnack #25 te spammen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het brak gistermiddag ineens allemaal af toen ik naar een vriendin ging.
Botst ze tegen van alles aan of reageert ze niet zoals ze zou moeten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Russische roulette.
Madelief zou nu 5,5 moeten zijn als ik de opvang moet beloven. Volgens mij is ze wel blind.
quote:
ja dat ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week kon je wel een homp keutels gebruiken.
Ja maar je kan er wel vanuit gaan als er ineens vijf spaken kapot knappen dat de rest ook niet al te best is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor 10 cent heb je een nieuwe spaak. Dus 50 cent.
Bijna 11 uur. Tijd om er op uit te trekken.quote:
Ze is een beetje traag van begripquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Botst ze tegen van alles aan of reageert ze niet zoals ze zou moeten?
Misschien familie van Ylviquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is een beetje traag van begripze staat ook niet waar ik het voer sta uit te delen.
quote:
denk dat ze gewoon verliefd isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is een beetje traag van begripze staat ook niet waar ik het voer sta uit te delen.
Het wieltje draait maar de hamster is doodquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien familie van Ylvi
Daar is het licht wel aan, maar er is niemand thuis
Maar ze is zoooooooooooooo schattig![]()
![]()
Oh ja, even iets etenquote:
voor de zekerheid gewoon binnen blijven dan maarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier een bewolkte dag. Mogelijk dat het gaat regenen vandaag. Maar daar zijn de verschillende weerdiensten het niet met elkaar over eens.
Morgenquote:
Een liter?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet echt superveel pijnstiller geven.
Welke wil je naartoe?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
klote whiskystokerij.
Heel bloedig een verhaaltje erover geschreven, blijkt dat we op z'n vroegst om half vier daar kunnen zijn en dan kunnen we misschien nog net de laatste korte tour halen
Caaf helemaal van de wereldquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee voor 10 kilo kat. Dat is bijna 1 ml.
Zij zullen het wel weten maar eeeehquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caaf helemaal van de wereld
Ik kan niet altijd 6 gooienquote:
Nou, dat vraag ik me bij de meeste dierenartsen toch sterk afquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zij zullen het wel weten maar eeeeh
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga maar even wat broodjes pakken.
Rommelderommelderommel.
wonder dat die er in pastequote:
van mij mag er gewoon een plaatje in maar vraag mij wel af of ik in de minderheid benquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:12 schreef Ama het volgende:
Heeft het trouwens überhaupt nog nut om leuke plaatjes te zoeken voor de OP?
KSC schema kan wel weg. Zonder Dimmy is het puntmutsen toch anders.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag er gewoon een plaatje in maar vraag mij wel af of ik in de minderheid ben
Heb je weer een dagje met ons?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De vaatwasser en de wasmachine zijn tegelijkertijd klaar.
Wat een genot.
was het niet warm met dat ze beiden aan stonden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een genot.
Misschienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer een dagje met ons?
Nee? Is dat normaal dat het warm wordt als beiden aan staan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het niet warm met dat ze beiden aan stonden?
Nou ja volgens mij kijken de meeste mensen niet eens naar die cavia maar zodra hij eruit is moet hij meteen terug.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:14 schreef mschol het volgende:
[..]
van mij mag er gewoon een plaatje in maar vraag mij wel af of ik in de minderheid ben
bij NK is het een sauna in huis blijkbaar als de vaatwasser aan staat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee? Is dat normaal dat het warm wordt als beiden aan staan?
waarom moet die er uit dan? Kunnen toch meerdere plaatjes?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij kijken de meeste mensen niet eens naar die cavia maar zodra hij eruit is moet hij meteen terug.
Oh jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij NK is het een sauna in huis blijkbaar als de vaatwasser aan staat.
hoef je er niet op te waxhten en kan je in 1x doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat een genot.
Dalwhinnie leek me leuk, komen we langs op dag 2. Maar ja dan pakken we wel een andere.quote:
Prettig dat jij expressief bent, als man.quote:
Precies, we moeten doorrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
hoef je er niet op te waxhten en kan je in 1x door
Ik ben een met mijn gevoel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prettig dat jij expressief bent, als man.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, we moeten doorrrrrrrrrrrrrrrrrr
dan kijken ze er toch wel naarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij kijken de meeste mensen niet eens naar die cavia maar zodra hij eruit is moet hij meteen terug.
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben een met mijn gevoel.
keb straks een bordje bami met hela varkenssatequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een omeletje is misschien wel lekker.
Nom nom nom.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb straks een bordje bami met hela varkenssate
en daarna kan je stofzuigen en dweilen en poetsen en boenen en vretenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies, we moeten doorrrrrrrrrrrrrrrrrr
Normaal gesproken eet ik vrij netjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarna kan je stofzuigen en dweilen en poetsen en boenen en vreten
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Normaal gesproken eet ik vrij netjes
Ik weet niet wie 'ze' zijn, maar ik kan alleen voor mezelf sprekenquote:
Die wordt net zo goed snel weggehaald door een volgende persoon.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kijken ze er toch wel naar
maarja, gewoon extra plaatje in de OP erbij
Welke smaak T?quote:
Misschien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen.
Kan je geen podcast starten?
We doen een gedeelte van de Inishowen 100 met als eindbestemming maritiem Museum.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor de zekerheid gewoon binnen blijven dan maar
bosvruchtenquote:
Zou luisterenquote:
Lekker.quote:
weegschaaltje er bij, 0,7gr in zeefje. perfectiequote:
Hoe kom je op 0,7 gr?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
weegschaaltje er bij, 0,7gr in zeefje. perfectie
hedwig aan de lijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Bank zo goed als kattenhaar vrij gemaakt en er staat een doos met tissues op tafel. Meer kan ik niet doen voor mijn visite met kattenallergie. Ook alles met een doekje afgenomen in de woonkamer en keuken.
Sowieso klopt dat schema totaal niet en sommige mensen staan er de hele tijd in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KSC schema kan wel weg. Zonder Dimmy is het puntmutsen toch anders.
GeMoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de supermarkt leeg lopen samen met de rest van Eindhoven.
omdat ik eerst 2 gr deed (volgens alle berichten is dat wat je hoort te doen ofzo) maar daar 3 keer van kon zeven...quote:
Ik denk dat je inschatting wel accuraat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ook nog eens voetbal vanavond. Zal wel weer druk zijn overal.
Economisch verantwoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik eerst 2 gr deed (volgens alle berichten is dat wat je hoort te doen ofzo) maar daar 3 keer van kon zeven...
jah vinnik welquote:
Maar kan je met die 0,7 gram 1x zeven of misschien nog een keer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah vinnik wel![]()
ik heb best wel goeie ideeen soms
rijkleef beste leefquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, maandag schip met geld weer
1xquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar kan je met die 0,7 gram 1x zeven of misschien nog een keer?
Dat mag ik hopen van nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
rijkleef beste leef
en op de eerste van de maand is alles weer weg
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sitostick en friet waren weer prima
Ja en met 0,7 gr heb je altijd verse theequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
1x
maar dan kan ik gewoon evt ander smaakje nemen of stoppen (doe niet zo raar) met thee na 1 bakje ipv dat ik eerst 3 keer 'moet' gebruiken
want eens per week patatdag is meteen een dieet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzen
er staan hier nog zakjes... die moet ik eigenlijk nog wel eens op maken... maar vind losse thee veel lekkerderquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en met 0,7 gr heb je altijd verse thee
Ik heb ook wel zin in verse thee eigenlijk
kan het zijn dat de muziek pas tegen 18u ofzo begint?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorlopig valt het nog wat tegen. Eerst plaatsje had een pleintje. We hebben dat pleintje gezien. We vonden het niet fotowaardig. Daarna door naar een dorpje dat bekend staat om zijn muziek. Toen wij er kwamen, was er geen muziek. Dus maar weer doorgereden.
Losse thee is ook wel smakelijkerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staan hier nog zakjes... die moet ik eigenlijk nog wel eens op maken... maar vind losse thee veel lekkerder
Ik had motten in m'n losse thee zitten, dus alles wat in zakjes zat ipv blikjes is toedeledokie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staan hier nog zakjes... die moet ik eigenlijk nog wel eens op maken... maar vind losse thee veel lekkerder
En anders krijgt hij een boete van jou?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzen
Ik had motten in mn caafvoerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had motten in m'n losse thee zitten, dus alles wat in zakjes zat ipv blikjes is toedeledokie.
wie zegt dat het eens per week isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
want eens per week patatdag is meteen een dieet?
Ze weten wat lekker is, blijkbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ze zaten ook in m'n Whittard-thee en cold brew-zakjes gvd. Vermogen aan thee.
Dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan het zijn dat de muziek pas tegen 18u ofzo begint?
Karzai keurt het af jongens, iedereen bibberen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En anders krijgt hij een boete van jou?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voorlopig valt het nog wat tegen. Eerst plaatsje had een pleintje. We hebben dat pleintje gezien. We vonden het niet fotowaardig. Daarna door naar een dorpje dat bekend staat om zijn muziek. Toen wij er kwamen, was er geen muziek. Dus maar weer doorgereden.
Ik had eens van die snuitkevertjes in de gerty. Hele huis zat onder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze weten wat lekker is, blijkbaar
De Gerty...
En de Cavycare lieten ze staan, lol
das helemaal baggerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had motten in m'n losse thee zitten, dus alles wat in zakjes zat ipv blikjes is toedeledokie.
hijzelfquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
wie zegt dat het eens per week is
UGHRRRGGGGGGquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had eens van die snuitkevertjes in de gerty. Hele huis zat onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UGHRRRGGGGGG
Vies verhaal hieronderbrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Muggen zijn ook irritantquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:43 schreef Nizno het volgende:
en dan klaag ik over die irritante mugjes hiero...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UGHRRRGGGGGG
Vies verhaal hieronderZou wat zijn als je weer een zak vol larven had gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dan gaat er weer een boos berichtje naar de leverancierquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je weer een zak vol larven had gekregen.
Nee hoor maar het valt mij op dat hier vooral ongezond snackvoer verheerlijkt wordquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En anders krijgt hij een boete van jou?
Ik wil best wat flexen met mijn chiapudding, havermoutmetbanaanenpindakaas en proteine-drankjes, 400 gram groente, maar denk niet dat iemand daar op zit te wachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hoor maar het valt mij op dat hier vooral ongezond snackvoer verheerlijkt word
taart, worsten, chocola, plofkip, hamburgers
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar nu met die thee, in van die bruine papieren zakjes met een venstertje. En voor dat venstertje zag je allemaal van dat rag en kroop er blij een made langs
En in de zakjes ice tea van Whittard moest ik goed kijken, maar daar zaten motjes in. Die zijn er als eitje in gegaan maar toen konden ze er niet meer uit, want dat waren van die hele fijne zijden zakjes. Je moest heeeel goed kijken. Dus ik zal vast een keer mottenthee hebben gedronken.
Mmmmmm broccoliquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hoor maar het valt mij op dat hier vooral ongezond snackvoer verheerlijkt word
taart, worsten, chocola, plofkip, hamburgers
BOEMkoolquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
Oke geen bloemkool vanavond. Ik ga raspatat met pindasaus halen, met een berenhap, varkensate met saus, frikandel speciaal, 4 boerenbrokken en goed gegarneerde cheeseburger
zo ontzettend zondequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Maar nu met die thee, in van die bruine papieren zakjes met een venstertje. En voor dat venstertje zag je allemaal van dat rag en kroop er blij een made langs
En in de zakjes ice tea van Whittard moest ik goed kijken, maar daar zaten motjes in. Die zijn er als eitje in gegaan maar toen konden ze er niet meer uit, want dat waren van die hele fijne zijden zakjes. Je moest heeeel goed kijken. Dus ik zal vast een keer mottenthee hebben gedronken.
Het broccoli-adviesbureau is nu aan het juichenquote:
WHIEplofquote:
Fancy smancyquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.whittard.com/(...)-teabags-353953.html
Deze had ik oa
goed te lezen dat je nieuwe stekkie thuis isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Een jaar geleden was ik in mijn oude huis de laatste dingen aan het opruimen en de vloer eruit aan het halen.
Ik mis het oude huis eigenlijk helemaal niet meer
Joehoe ik wil eruitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Met zo'n glimlachend gezichtje
Ik vind het best fris in een t-shirt zo met het raam open jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Gadverdamme zelfs met een shirtje onder mijn overhemd is het gewoon guur buiten.![]()
GEEF MIJN WARME ZONNIGE ZOMERWEER TERUG
+ even zwaaienquote:
Ging wel voor een paar tientjes de kliko in ja. Heb nog wat losse thee van Fortnum maar die zit in blikken.quote:
Ziet er altijd zo luxe uit die losse theequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:50 schreef Nizno het volgende:
ik doe gewoon aan deze T
[ afbeelding ]
mijn mama heeft een theeblikjes verzameling van de rommelmarkten af geplukt... dus hier staat weinig meer in puutjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging wel voor een paar tientjes de kliko in ja. Heb nog wat losse thee van Fortnum maar die zit in blikken.
JAquote:
gaat de halve wereld dat op de plek doen waar jij dat wilt doen dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eigenlijk zou ik de Schoen nog moeten wassen, maar denk dat de halve wereld dat ook gaat doen en daar heb ik niet zo'n zin in
Nee zo'n trollfacequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Met zo'n glimlachend gezichtje
Dat is misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft 'mijn' AH gelukkig niet.
Ja en dan is het daar BOEM druk en ik hou niet van druktequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
gaat de halve wereld dat op de plek doen waar jij dat wilt doen dan?
Zoals tuinbonenquote:
Doodgaan na een dagje diarree, top.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:54 schreef Karzai het volgende:
wij kunnen nog wat leren van die cavia's
Die wassen elkaars ogen.. dat is sociaal gedrag, ik weet niet of ik dat ga kopiëren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:54 schreef Karzai het volgende:
wij kunnen nog wat leren van die cavia's
Gras eten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doodgaan na een dagje diarree, top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |