Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mij
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu niet meer door
Maar ga over een paar weken een paar dagen naar Noordwijk. Hopelijk doet ie dan weer normaal.
Poeh geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?
Laat even weten hoe de Tzatziki in Chalkidiki wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki was
Ook only fans?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wat minder opsparen en weer wat vaker komen.
Gewoon reageren, BIEM !!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Soms moet je geen reacties lezen zonder context.
Je weet het maar nooitquote:
Het is wel een lekkere verzameling extreem daarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
streeploos bruin is het in elk geval niet
Ja het brak gistermiddag ineens allemaal af toen ik naar een vriendin ging.quote:
Lees je dit in je persoonlijke Excel?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:liesje1979 is daar ooit geweest.
Daar ben ik 2 keer geweestquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki was
Hij wordt 4 in oktober.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit
Hoe oud is Vos?
Gewoon voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Wil ik dat beest bijvoeren, zit die debiel hooi te eten.
Uit principe gewoon volstoppen met dwangvoer en pillen nu.
heb ik ook wellesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Misschien zat die homp keutels wel dwars.
Hier worden er 2, 5 in januari.quote:
Chalkidiki is dat drievingerschiereiland. Rotskloosters (Meteora) zijn bij Kalambaka. Ik ben daar geweest maar dat is 34 jaar geleden. Nog steeds geen reden om niet even Travelsnack #25 te spammen natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?
Voor 10 cent heb je een nieuwe spaak. Dus 50 cent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:29 schreef Ama het volgende:
En nu zegt iedereen ja je moet niet verder fietsen! Ja zal best maar ik kan nergens een fiets lenen en dit is mijn enige vervoersmiddel.
Een vriend van mij wil het wiel wel vervangen ook al wou ik hem helemaal niet vragen want kut klus maar goed kan ook nog wel even duren.
Russische roulette.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier worden er 2, 5 in januari.
Alsssss, ze dat halen.
Ah was dat Meteora, ooit wel eens langsgereden vanuit Levkas areaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Chalkidiki is dat drievingerschiereiland. Rotskloosters (Meteora) zijn bij Kalambaka. Ik ben daar geweest maar dat is 34 jaar geleden. Nog steeds geen reden om niet even Travelsnack #25 te spammen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja het brak gistermiddag ineens allemaal af toen ik naar een vriendin ging.
Botst ze tegen van alles aan of reageert ze niet zoals ze zou moeten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Russische roulette.
Madelief zou nu 5,5 moeten zijn als ik de opvang moet beloven. Volgens mij is ze wel blind.
quote:
ja dat ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vorige week kon je wel een homp keutels gebruiken.
Ja maar je kan er wel vanuit gaan als er ineens vijf spaken kapot knappen dat de rest ook niet al te best is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor 10 cent heb je een nieuwe spaak. Dus 50 cent.
Bijna 11 uur. Tijd om er op uit te trekken.quote:
Ze is een beetje traag van begripquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Botst ze tegen van alles aan of reageert ze niet zoals ze zou moeten?
Misschien familie van Ylviquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is een beetje traag van begripze staat ook niet waar ik het voer sta uit te delen.
quote:
denk dat ze gewoon verliefd isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is een beetje traag van begripze staat ook niet waar ik het voer sta uit te delen.
Het wieltje draait maar de hamster is doodquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien familie van Ylvi
Daar is het licht wel aan, maar er is niemand thuis
Maar ze is zoooooooooooooo schattig![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |