Eh... oke..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. Bij de dierenarts kwam er een berg rare keutels ook uitMaar hij heeft alleen even gevoeld en geluisterd en ik kreeg pijnstiller en ciseral mee en dat was het.
Ja ik vroeg of dat nodig was. "Als je het hebt liggen." Ja oké.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh... oke..Voer je nu ook bij of laat je het ff zo?
begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is waarom ik niet graag op vakantie ga
Wat is dat nou weer voor antwoord?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vroeg of dat nodig was. "Als je het hebt liggen." Ja oké.
Kost je een vermogen en ik weet nog niks.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor antwoord?
Montreux en Athene ben ik nooit geweest. Maar ik denk dat ik in Griekjesland liever naar een eiland ga of naar Chaldidinges.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kom van die lijst niet verder dan Rome en Athene (geweest dus)
Moeten je ouders nu op de caafs passen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Dit is waarom ik niet graag op vakantie ga
Nee want die gaan meequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten je ouders nu op de caafs passen?
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Montreux en Athene ben ik nooit geweest. Maar ik denk dat ik in Griekjesland liever naar een eiland ga of naar Chaldidinges.
streeploos bruin is het in elk geval nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:34 schreef Koen66 het volgende:
NWS is ook aardig bezet met KSC-ers.. @:ieniminimuis @:lospedrosa @:uitstraling @:ettovanbelgie
Caafs hebben echt een sublieme timing.quote:
Hongerstaking omdat je naar Londen gaat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Zo stom. Gisteravond toen ik naar bed ging was er niks aan de hand. Kom vanmorgen om acht uur even die kamer binnen en geef ze hun vitamine c: geen reactie.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Caafs hebben echt een sublieme timing.![]()
Mocht ik iets voor je kunnen betekenen, laat het maar weten
Of: weekendquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Je noemt hier in huis het woord "vakantie" en ja hoor.
Surequote:
Ja dat gaat nu niet meer doorquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongerstaking omdat je naar Londen gaat?
Goorlel.quote:
Is dat ook die omgeving waar je die rotskloosters hebt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Over een paar weken laat ik wel weten hoe Chalkidiki was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |