SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik zag de meldingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze heeft opeens door dat ze de LaPo heeft![]()
Ademen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Er zijn politieke ontwikkelingen dus Etto zal wel weer uit zijn dwangbuis gegierd zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:05 schreef Koen66 het volgende:
Geen bans bijgekomen afgelopen nacht?
Wasdag, bed verschonen. En veel doen voor de vakantie. Roadbook moet eigenlijk volgende week klaar zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasdag, bed verschonen. En veel doen voor de vakantie. Roadbook moet eigenlijk volgende week klaar zijn.
Wel vrij essentieel. Ik probeer het ook te doen tussen de hoestbuien door.quote:
Wat is een roadbook?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasdag, bed verschonen. En veel doen voor de vakantie. Roadbook moet eigenlijk volgende week klaar zijn.
We gaan zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag. Ene kant willen we wel wat de omgeving zien, aan de andere kant een dagje niks is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Dat klinkt vervelend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel vrij essentieel. Ik probeer het ook te doen tussen de hoestbuien door.
Ben je op vakantie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan zo eens bedenken wat we gaan doen vandaag. Ene kant willen we wel wat de omgeving zien, aan de andere kant een dagje niks is ook wel lekker.
Soort Roadmap, denk ikquote:
drielandenpunt, ben al eind opweg, bij sittard nu.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:10 schreef Koen66 het volgende:
Ineens zin in vlaaiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:14 schreef mschol het volgende:
[..]
drielandenpunt, ben al eind opweg, bij sittard nu.
Oh ja. Heel irritant zijn die. Ik was in mijn koffer iets aan het zoeken, dus stond voorover gebogen en toen kreeg ik ook een hoestbui.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt vervelend.![]()
Een paar weken geleden had ik zo'n hoest waar ik niet helemaal kon uithoesten, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Dan bleef die hoestkriebel bestaan en had je het idee dat je nog 4 uur kon doorhoesten
Doe je wel een beetje voorzichtig?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Heel irritant zijn die. Ik was in mijn koffer iets aan het zoeken, dus stond voorover gebogen en toen kreeg ik ook een hoestbui.
Vervolgens moest ik wel even gaan zitten om op adem te komen.
Have fun!quote:
Da's pech, boek weg.quote:
Dat ze dan ook geen sprinten?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort Roadmap, denk ik
Misschien is Fles wel Scrum Master
Eh wat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ze dan ook geen sprinten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |