Precies, dat kunnen jullie net handelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gebeurd als je eens per half jaar langskomt
Ja of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisselen jullie zodra het kan van energieleverancier voor de besparingen enz?
Ik niet, want ik ben lui en ik vind het wel prima best.
Ik denk dat ik liever door een kitten gebeten word, dan door een zo'n Am Pitbull Terriërquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt...
dattie het niet doet? ja..quote:
Ligt misschien ook wel aan je laptop hoe goed die is in slaapmodusquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen dat leuk vinden.
Geen idee.. de slaapmodus doet het ..?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt misschien ook wel aan je laptop hoe goed die is in slaapmodus
Wandel ze,quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar eens aan de wandel, hopen dat het droog blijft want het wordt opeens weer helemaal grijs buiten
slapen? oeh...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt misschien ook wel aan je laptop hoe goed die is in slaapmodus
Wattie does not approve this message.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iewl, de ijsbergsla is in de aanbieding
Staat al wel op het lijstjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattie does not approve this message.
Lijsbergsla.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat al wel op het lijstje
(met tegenzin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijsbergsla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
nah ik woon hier nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je ging naar de gym toch? sport dus..
en je zit op soort vakantie
Ik zie jou posten en nu heb ik zin in crispy porkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik woon hier nu![]()
ben vandaag naar het strand geweest. ga morgen weer naar de gym
zolang je je nederlanderschap niet opgeeft ben je wmb gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik woon hier nu![]()
ben vandaag naar het strand geweest. ga morgen weer naar de gym
zeg je nou dat ze een dikke spekbitterbal is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie jou posten en nu heb ik zin in crispy pork
Ja, dat slaat nergens op
Ja, dat is precies wat er staat natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg je nou dat ze een dikke spekbitterbal is?
Dus al die Nederlandse profvoetballers zijn altijd op vakantie in het land waar ze spelen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je je nederlanderschap niet opgeeft ben je wmb gewoon op vakantie
Af en toe kiezen voor opnieuw opstarten is wel goed om te doen. Bevordert ook de snelheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?
En ik maar netjes afsluiten elke keer
Nou ja, ik kan wel wat snelheid gebruikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Af en toe kiezen voor opnieuw opstarten is wel goed om te doen. Bevordert ook de snelheid.
Ja, dan is opnieuw opstarten wel een goed idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat snelheid gebruiken
Outlook en Excel lopen regelmatig vast
Dat deed ik elke keer braafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is opnieuw opstarten wel een goed idee.
Beetje achter een balletje aanrennen, klinkt wel als een vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus al die Nederlandse profvoetballers zijn altijd op vakantie in het land waar ze spelen..
Oh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat deed ik elke keer braaf
Niet dat het echt helpt
Kan hem beter uit het raam smijten he?quote:
Dat ziet er erg lekker uit, Lucquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt van vandaag.
ziet er gezond uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt van vandaag.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even hoi zeggen tegen4E
en dan weer nuttige dingen doen.
Hoi 4E
quote:
Hoi Lucquote:
Ze moet eigenlijk een boodschappenlijstje maken...quote:
Is afquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk een boodschappenlijstje maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |