iedereen wil naar het zuiden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
druk alweer in de trein van utrecht naar maastricht
Geloof dat ze bij DPG niet helemaal weten hoe je enkele aanhalingstekens toepastquote:Vakantie in Turkije eindigt in drama: ‘lieve’ Nederlandse broers (15 en 17) overleden in hotel
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-in-hotel~a4328e27/
tegen de tijd dat iedereen aankomt is het alweer droogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
denk naar die outlet in roermondquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
Zou mij niet verbazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft sacha nu nog een tr gezet
Ik hoef niet naar het zuidenquote:
Het is zaterdag. Je hoeft niet te werkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Start laptop op
Dingdong: opnieuw starten vereist
BRO, ik start je toch net op, wtf ?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is zaterdag. Je hoeft niet te werken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind mobiel Fokken irritant.
Inb4: je bent zelf.
quote:
Tegenwoordig sluiten laptop zich niet meer af, maar gaan ze in een soort van slaapmodus. Dit bevordert de opstartsnelheid wanneer je de laptop weer aan zet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Start laptop op
Dingdong: opnieuw starten vereist
BRO, ik start je toch net op, wtf ?
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegenwoordig sluiten laptop zich niet meer af, maar gaan ze in een soort van slaapmodus. Dit bevordert de opstartsnelheid wanneer je de laptop weer aan zet.
Nee nee, 1 september.quote:
Gelukkig ga ik daar niet over...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisselen jullie zodra het kan van energieleverancier voor de besparingen enz?
Ik niet, want ik ben lui en ik vind het wel prima best.
nee, wabt het scheelt elke keer zo weinig als ik weer eens mn verbruik erin gooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, dat je dan ineens toch van energieleverancier wisseltquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik daar niet over...
Nee, dat was ook mijn punt.. en dan is alles anders (verandering is eng, iehhh) voor een klein beetje besparing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, wabt het scheelt elke keer zo weinig als ik weer eens mn verbruik erin gooi
Zolang ik het niet zelf hoef te betalen zoals nu, vind ik het prima..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, dat je dan ineens toch van energieleverancier wisselt
Zou ik ook prima vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zolang ik het niet zelf hoef te betalen zoals nu, vind ik het prima..![]()
Nee, ze zullen erg blij met mensen als ik zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben jij... een mens?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze zullen erg blij met mensen als ik zijn.
Herkenbaar, want ineens was dat contract opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:13 schreef mschol het volgende:
ik zit zelfs variabel en daar ben ik zelfs te lui voor om vast contract uit te zoeken
je bent een vliegend wezen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, m'n sportschema voor de komende 3 weken is ook weer vastgelegd![]()
Niet dat dit zo veel verschilt van de vorige weken![]()
En ik heb weer spierpijn in mn rugvleugels, dus dat is wel prettig
Klopt, ik ga vliegend naar het werk.quote:
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
4EBE is terug en meteen loopt het topic vol
Nou vertel vertel vertel!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mij
Ben al bezigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou vertel vertel vertel!!!
Ik sluit hem nooit af maar klap hem gewoon dicht, scheelt echt niks qua stroom. Als ik hem 's avonds vol dichtklap heeft die de volgende dag nog steeds 100% batterij. Zet hem alleen uit als ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?
En ik maar netjes afsluiten elke keer
Sneller sneller sneller!quote:
dat gebeurd als je eens per half jaar langskomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mij
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sluit hem nooit af maar klap hem gewoon dicht, scheelt echt niks qua stroom. Als ik hem 's avonds vol dichtklap heeft die de volgende dag nog steeds 100% batterij. Zet hem alleen uit als ik op vakantie ga
Ik denk niet dat mensen dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sneller sneller sneller!
Turbo topic!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen dat leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |