Subtiele opmerkingquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij oud was
De reis is belangrijkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..
je beweegt je op glad ijsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het antwoord daarop is: ja.quote:
mja.. maar wettelijke dagen mogen niet uitbetaald worden dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..
dAn dE bEsTemMinGquote:
ach joh, leuk eff lekker kind zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had mijzelf voorgenomen dit nooit meer te doen
Nee, dan moet je uit dienstquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. maar wettelijke dagen mogen niet uitbetaald worden dus
scheelt voor mij ook dat ik lange weekenden heb.. heb ik stuk minder behoefte aan vakantie
Als jij het weetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is dat toch met die haperende CaPS lOcK
dat gaat me wat teverquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan moet je uit dienst
Dit is hopelijk geen nieuwe infoquote:
Beetje omslachtig ookquote:
en bijstand is ook niks..quote:
Je begint het eindelijk te lerenquote:
Neuh, uit de sociale ruif eten is ook niets voor mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en bijstand is ook niks..
heb wel eens in WW gezeten en na 2 weken was ik het wel zat
ouderquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stijgende leercurvequote:
Wat hierboven staatquote:
Misschien heeft sacha nu nog een tr gezetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is hopelijk geen nieuwe info
maar... eh... ehm... jamaar...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ach joh, leuk eff lekker kind zijn
zakdoekjes inslaan!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:04 schreef Ama het volgende:
Morgen de halve dag iemand op visite met een kattenallergie.
Okquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:03 schreef mschol het volgende:
kort nachtje zo, zit gezellig op de zaak
he bah, wel al nuttig gemaakt gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:59 schreef Karzai het volgende:
Ook weinig geslapen overal jeuk en het was ook weer een bloedbad in bed
maar weer even boodschappen besteld.
Verder Koffie gedronken ochtendgerrie gepleegd.
Nu weer in bed gaan liggen.
Zo maar weer even exzeemzalf halen bij het kruidvat
Oh, toen ben je gaan kijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:02 schreef mschol het volgende:
[..]
he bah, wel al nuttig gemaakt gelijk
ik werd dus rond 4 uur gebeld door de alarmcentrale
yeps, daarom sta ik op de bellijstquote:
Ah ja, wij hebben ook van die bewegingssensoren in de winkel die het alarm kunnen laten afgaan. Maar die kunnen ook getriggerd worden door spinnen die er een web voor spannen dat schijnt dus wel eens voorgekomen te zijn dat de baas uit zijn bed gebeld werd hierdoor. Dus die worden nu met regelmaat gespinragtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:39 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps, daarom sta ik op de bellijst
was dus gelukkig loos alarm
wel de baas even om de oren slaan dat ik eindelijk eens toegang tot het camera systeem krijg, dan weet ik of ik direct 112 moet bellen of dat ik rustiger aan kan doen![]()
ja klopt hebben wij ook wel eens gehad inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah ja, wij hebben ook van die bewegingssensoren in de winkel die het alarm kunnen laten afgaan. Maar die kunnen ook getriggerd worden door spinnen die er een web voor spannen dat schijnt dus wel een voor gekomen te zijn dat de baas uit zijn bed gebeld werd hierdoor. Dus die worden nu regelmaat gespinragt
Okay waar ga je heen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:42 schreef mschol het volgende:
ondertussen lukte slapen niet echt (wel moe maar tegelijkertijd ook 100% wakker) dus ben maar gaan douchen, zo naar de supermarkt die om 7:00 opengaat en daarna maar de trein pakken met het tripje dat ik vorige week al wilde doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |