Toch wel vervelend dat tijdsverschil nuquote:
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel vervelend dat tijdsverschil numaar nog even een paar minuutjes volhouden, kun je al wel koffie pakken?
In Ierland zijn ze wel gewend als zulk weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
ik ga maar ontbijten en oppassen dat ik niet in slaap val, dan zit ik straks in enschede, verkeerde kant van het land
Ik hoor het zelfs hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.
geen drielandenpuntquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er verkeerd aan deze kant van het land?
Dingenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er verkeerd aan deze kant van het land?
Luna eet ook te weinig en is al dun.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n caafs eet nietAltijd leuk wakker worden.
Weet je zeker dat het jouw caaf isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Arme caafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Miss iets mis met de darmen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna eet ook te weinig en is al dun.
Bier, speedboten, vliegen en allochtone vrouwtjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
Als de VVD en de BBB nou ook uit het kabinet opstappen, hebben we gelukkig de Koning nog!Die zou het waarschijnlijk een heel stuk beter doen.
iedereen wil naar het zuiden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
druk alweer in de trein van utrecht naar maastricht
Geloof dat ze bij DPG niet helemaal weten hoe je enkele aanhalingstekens toepastquote:Vakantie in Turkije eindigt in drama: ‘lieve’ Nederlandse broers (15 en 17) overleden in hotel
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-in-hotel~a4328e27/
tegen de tijd dat iedereen aankomt is het alweer droogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
denk naar die outlet in roermondquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
Zou mij niet verbazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft sacha nu nog een tr gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |