quote:
Tijdzone.quote:
Toch wel vervelend dat tijdsverschil nuquote:
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel vervelend dat tijdsverschil numaar nog even een paar minuutjes volhouden, kun je al wel koffie pakken?
In Ierland zijn ze wel gewend als zulk weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
ik ga maar ontbijten en oppassen dat ik niet in slaap val, dan zit ik straks in enschede, verkeerde kant van het land
Ik hoor het zelfs hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.
geen drielandenpuntquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er verkeerd aan deze kant van het land?
Dingenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er verkeerd aan deze kant van het land?
Luna eet ook te weinig en is al dun.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n caafs eet nietAltijd leuk wakker worden.
Weet je zeker dat het jouw caaf isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Arme caafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Miss iets mis met de darmen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna eet ook te weinig en is al dun.
Bier, speedboten, vliegen en allochtone vrouwtjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
Als de VVD en de BBB nou ook uit het kabinet opstappen, hebben we gelukkig de Koning nog!Die zou het waarschijnlijk een heel stuk beter doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |