Misschien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen.
Kan je geen podcast starten?
We doen een gedeelte van de Inishowen 100 met als eindbestemming maritiem Museum.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
voor de zekerheid gewoon binnen blijven dan maar
bosvruchtenquote:
Zou luisterenquote:
Lekker.quote:
weegschaaltje er bij, 0,7gr in zeefje. perfectiequote:
Hoe kom je op 0,7 gr?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
weegschaaltje er bij, 0,7gr in zeefje. perfectie
hedwig aan de lijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
Bank zo goed als kattenhaar vrij gemaakt en er staat een doos met tissues op tafel. Meer kan ik niet doen voor mijn visite met kattenallergie. Ook alles met een doekje afgenomen in de woonkamer en keuken.
Sowieso klopt dat schema totaal niet en sommige mensen staan er de hele tijd in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
KSC schema kan wel weg. Zonder Dimmy is het puntmutsen toch anders.
GeMoquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens de supermarkt leeg lopen samen met de rest van Eindhoven.
omdat ik eerst 2 gr deed (volgens alle berichten is dat wat je hoort te doen ofzo) maar daar 3 keer van kon zeven...quote:
Ik denk dat je inschatting wel accuraat isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan ook nog eens voetbal vanavond. Zal wel weer druk zijn overal.
Economisch verantwoordquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik eerst 2 gr deed (volgens alle berichten is dat wat je hoort te doen ofzo) maar daar 3 keer van kon zeven...
jah vinnik welquote:
Maar kan je met die 0,7 gram 1x zeven of misschien nog een keer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah vinnik wel![]()
ik heb best wel goeie ideeen soms
rijkleef beste leefquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh, maandag schip met geld weer
1xquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar kan je met die 0,7 gram 1x zeven of misschien nog een keer?
Dat mag ik hopen van nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
rijkleef beste leef
en op de eerste van de maand is alles weer weg
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sitostick en friet waren weer prima
Ja en met 0,7 gr heb je altijd verse theequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
1x
maar dan kan ik gewoon evt ander smaakje nemen of stoppen (doe niet zo raar) met thee na 1 bakje ipv dat ik eerst 3 keer 'moet' gebruiken
want eens per week patatdag is meteen een dieet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis dat je zoveel gleuven vult, anders zou ik dit dieet afwijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |