SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
En dan redt je d'r ook nog van de lapoquote:
Eigenwijs zijn of stoppen met eigenwijs zijn?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan redt je d'r ook nog van de lapo
Ik ben trots op jequote:Op zondag 17 augustus 2025 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Net ff een Belg van de weg af geknipperd die 100 reed linkerbaan
@:4EverBlackEyed zou trots zijn
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenwijs zijn of stoppen met eigenwijs zijn?
Ik vind dit gesprek verwarrend, maar kan ook zijn omdat ik best een drukke week achter de rug heb
Het zou wat zijn als de cirkel vierkant zou zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
De cirkel is weer rond
@:4everblackeyed
Verhelderend weer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo ben ik, altijd duidelijk en verhelderendquote:
Sta je open voor opbouwende feedback?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik, altijd duidelijk en verhelderend
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hallo klim-meneer.quote:
Alleen als die wordt geleverd met inachtneming van de BWBR0041297quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta je open voor opbouwende feedback?
Gezondheid.quote:
eerder werd je sneu genoemd als je jezelf een like gafquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, je kan je eigen posts niet liken.
Maar stel je voor dat je nu echt 45 minuten dubbel ligt om je eigen reactie?
Met @4EverBlackEyed is alles okequote:
Zal ik hem dan maar voor je likenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, je kan je eigen posts niet liken.
Maar stel je voor dat je nu echt 45 minuten dubbel ligt om je eigen reactie?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als de cirkel vierkant zou zijn.
Of rechthoekig
Oh, dat kan ook al zonder dat je jezelf een like geeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eerder werd je sneu genoemd als je jezelf een like gaf
lekker hoor, drukdruk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met @:4EverBlackEyed is alles oke
Bietje drukkig, maar daar heb ik zelf ook een aandeel in![]()
Hoe gaat het met @:Koen66 ?
warom doe je jezelf dat aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met @:4EverBlackEyed is alles oke
Bietje drukkig, maar daar heb ik zelf ook een aandeel in![]()
Hoe gaat het met @:Koen66 ?
Ja, harstikke bedankt weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar voor je liken
[..]
nee, dat zei Fok danquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook al zonder dat je jezelf een like geeft![]()
![]()
Lekker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor, drukdruk.
11/9 weer op vakantie
Chalkidikiquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker!
Waar gaat de reis naar toe?
Niet verkeerdquote:
beam me up Scottyquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik van zelfkastijding houd
@:LTVDK kan dit beamen.
huurauto dus beetje rondrijden. 10 dagen daar, 3 hotelsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet verkeerd
Nog activiteiten die je daar gaat doen ?
Je kon niet kiezen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
huurauto dus beetje rondrijden. 10 dagen daar, 3 hotels
quote:
Het echoot hierquote:
Jij weer zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:55 schreef Koen66 het volgende:
man man man post ik eens in NWS mee is er een nachtelijk slot
Elke gek heb z'n gebrekquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik van zelfkastijding houd
@:LTVDK kan dit beamen.
Nog voor het einde van het jaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:34 schreef mschol het volgende:
ik moet nog weekje (of 2) vrij vragen.. maarja.. wanneer dan
quote:
Even stil.. voor dit moment van zelfreflectiequote:
Boink.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:35 schreef LTVDK het volgende:
En een kastdeur is niet hetzelfde als kastijding @:4EverBlackEyed
Wie is hier nu eigenwijsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boink.
Nog steeds geen ijs erop gehad, maar dat kwam eigenlijk omdat ik het vergeten was en ik denk dat het nu geen zin meer heeft
Ik ben er nog nooit geweestquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenwijs is ook wijs![]()
Weet nog niet wie het meest eigenwijs is..Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
*Bombastic Side Eyequote:
met een deel van de tijd geblokt door de baas want najaardruktequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog voor het einde van het jaar
Succes
Ze weten daar wel hoe ze eten moeten bereidenquote:
jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze weten daar wel hoe ze eten moeten bereiden
ik ben er ook nooit geweest (maar dat is niet zo verbazingwekkend)quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestMijn opa en oma gingen er elk jaar heen, toen mijn oma was overleden ging mijn opa er ook nog alleen heen
Gaat je vast lukken en fijn dat het een optie is om dagen mee te nemen en dat je het niet verplicht uit moet laten betalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
met een deel van de tijd geblokt door de baas want najaardrukte
desnoods weekje meenemen naar volgend jaar
Wilde verhalen uit Griekenlandquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er ook nooit geweest (maar dat is niet zo verbazingwekkend)
wel wilde verhalen van kennissen gehoord
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenwijs is ook wijs![]()
Weet nog niet wie het meest eigenwijs is..Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Aanrader hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweestMijn opa en oma gingen er elk jaar heen, toen mijn oma was overleden ging mijn opa er ook nog alleen heen
wettelijke vakantiedagen mogen niet uitbetaald wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat je vast lukken en fijn dat het een optie is om dagen mee te nemen en dat je het niet verplicht uit moet laten betalen
zoonlief is maandag teruggekomen uit Cherso, verhalen genoeg ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilde verhalen uit Griekenland
Oke
Ja, maar het moet wel mogelijk worden gemaakt om ze op te makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
wettelijke vakantiedagen mogen niet uitbetaald worden
Ja, dat zal welquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoonlief is maandag teruggekomen uit Cherso, verhalen genoeg ook
Wilde verhalen uit Griekenland of wilde ze vanuit een ander land?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
opzich had ik ergens afgelopen halfjaar best ze op kunnen maken, als ik er zin in had.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar het moet wel mogelijk worden gemaakt om ze op te maken
Ja vooral het eten lijkt me daar wel prettigquote:
19 jarige die als barmeid hun vakantie daar doorbrengen enzoquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
Hebben jullie nog vacatures open staan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ATV dagen, bonus en vakantiegeld wordt bij ons in een potje gedaan, kan je laten uitbetalen of als vakantiedagen opnemen
Ik denk het eerste en nooit het tweede.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde verhalen uit Griekenland of wilde ze vanuit een ander land?
Ah oke, je eigen schuld dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich had ik ergens afgelopen halfjaar best ze op kunnen maken, als ik er zin in had.
maar ik ben gewoon beroerde vakantiedagen opnemer
jazeker.. klaag ook niet maar ik vind het zo'n gedoe dat ik perse die dagen op moet maken, betaal me gewoon uitquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het eerste en nooit het tweede.
[..]
Ah oke, je eigen schuld dus.
Ik had eigenlijk nog bejaarden die naar Griekenland gingen in mn hoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
19 jarige die als barmeid hun vakantie daar doorbrengen enzo
Bij de roverheid ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:42 schreef Koen66 het volgende:
ATV dagen, bonus en vakantiegeld wordt bij ons in een potje gedaan, kan je laten uitbetalen of als vakantiedagen opnemen
helaas geen idee of het houdbaar is, we zijn immers overgenomenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben jullie nog vacatures open staan?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog bejaarden die naar Griekenland gingen in mn hoofd
niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef sacha het volgende:
ik moet in 2026 naar de Efteling met kint
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jazeker.. klaag ook niet maar ik vind het zo'n gedoe dat ik perse die dagen op moet maken, betaal me gewoon uit
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben jullie nog vacatures open staan?
zow dat weet je lang voorafquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef sacha het volgende:
oh die zijn er ook vastquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nog bejaarden die naar Griekenland gingen in mn hoofd
Dacht altijd dat jij oud wasquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef sacha het volgende:
Subtiele opmerkingquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij oud was
De reis is belangrijkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..
je beweegt je op glad ijsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het antwoord daarop is: ja.quote:
mja.. maar wettelijke dagen mogen niet uitbetaald worden dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja als je toch geen bestemming hebt voor je vakantiedagen..
dAn dE bEsTemMinGquote:
ach joh, leuk eff lekker kind zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ik had mijzelf voorgenomen dit nooit meer te doen
Nee, dan moet je uit dienstquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. maar wettelijke dagen mogen niet uitbetaald worden dus
scheelt voor mij ook dat ik lange weekenden heb.. heb ik stuk minder behoefte aan vakantie
Als jij het weetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is dat toch met die haperende CaPS lOcK
dat gaat me wat teverquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan moet je uit dienst
Dit is hopelijk geen nieuwe infoquote:
Beetje omslachtig ookquote:
en bijstand is ook niks..quote:
Je begint het eindelijk te lerenquote:
Neuh, uit de sociale ruif eten is ook niets voor mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:50 schreef mschol het volgende:
[..]
en bijstand is ook niks..
heb wel eens in WW gezeten en na 2 weken was ik het wel zat
ouderquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stijgende leercurvequote:
Wat hierboven staatquote:
Misschien heeft sacha nu nog een tr gezetquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is hopelijk geen nieuwe info
maar... eh... ehm... jamaar...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ach joh, leuk eff lekker kind zijn
zakdoekjes inslaan!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:04 schreef Ama het volgende:
Morgen de halve dag iemand op visite met een kattenallergie.
Okquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:03 schreef mschol het volgende:
kort nachtje zo, zit gezellig op de zaak
he bah, wel al nuttig gemaakt gelijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 05:59 schreef Karzai het volgende:
Ook weinig geslapen overal jeuk en het was ook weer een bloedbad in bed
maar weer even boodschappen besteld.
Verder Koffie gedronken ochtendgerrie gepleegd.
Nu weer in bed gaan liggen.
Zo maar weer even exzeemzalf halen bij het kruidvat
Oh, toen ben je gaan kijken?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:02 schreef mschol het volgende:
[..]
he bah, wel al nuttig gemaakt gelijk
ik werd dus rond 4 uur gebeld door de alarmcentrale
yeps, daarom sta ik op de bellijstquote:
Ah ja, wij hebben ook van die bewegingssensoren in de winkel die het alarm kunnen laten afgaan. Maar die kunnen ook getriggerd worden door spinnen die er een web voor spannen dat schijnt dus wel eens voorgekomen te zijn dat de baas uit zijn bed gebeld werd hierdoor. Dus die worden nu met regelmaat gespinragtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:39 schreef mschol het volgende:
[..]
yeps, daarom sta ik op de bellijst
was dus gelukkig loos alarm
wel de baas even om de oren slaan dat ik eindelijk eens toegang tot het camera systeem krijg, dan weet ik of ik direct 112 moet bellen of dat ik rustiger aan kan doen![]()
ja klopt hebben wij ook wel eens gehad inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah ja, wij hebben ook van die bewegingssensoren in de winkel die het alarm kunnen laten afgaan. Maar die kunnen ook getriggerd worden door spinnen die er een web voor spannen dat schijnt dus wel een voor gekomen te zijn dat de baas uit zijn bed gebeld werd hierdoor. Dus die worden nu regelmaat gespinragt
Okay waar ga je heen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 06:42 schreef mschol het volgende:
ondertussen lukte slapen niet echt (wel moe maar tegelijkertijd ook 100% wakker) dus ben maar gaan douchen, zo naar de supermarkt die om 7:00 opengaat en daarna maar de trein pakken met het tripje dat ik vorige week al wilde doen
wilde een keertje richting vaals (drielandenpunt)quote:
Uiteraard. Dan heb je nog wat aan je dag.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En nu wel op tijd wakker worden. Nou het niet hoeft.
Sowieso.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 00:04 schreef Ama het volgende:
Morgen de halve dag iemand op visite met een kattenallergie. Zul je net zien dat Hedwig morgen besluit om weer een dagje thuis te hangen.
Hop hop hop paardje in galop, trek de stoute schoenen aan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja. En nu wel op tijd wakker worden. Nou het niet hoeft.
Dank uquote:
Echte problemen oplossen hadden ze allebei geen zin in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, weer een flutpartij uit het toch al demissionaire kabinet gestapt. Ja zo komen we er wel jongons.
Nee gewoon lekker druk maken om de problemen in andere landenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte problemen oplossen hadden ze allebei geen zin in.
Nee, dan kan kunnen ze niet meer roepen wat er allemaal mis is in dit land.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Echte problemen oplossen hadden ze allebei geen zin in.
Is het ontbijt nog niet geopend?quote:
Iedereen tegen elkaar opzetten zodat we zeker geen problemen meer op kunnen lossen. Net Amerika hier zo ongeveer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon lekker druk maken om de problemen in andere landen
Dat je het te druk hebt met alle problemen opsommen zodat je geen tijd meer hebt om ze op te lossenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen tegen elkaar opzetten zodat we zeker geen problemen meer op kunnen lossen. Net Amerika hier zo ongeveer.
quote:
Tijdzone.quote:
Toch wel vervelend dat tijdsverschil nuquote:
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch wel vervelend dat tijdsverschil numaar nog even een paar minuutjes volhouden, kun je al wel koffie pakken?
In Ierland zijn ze wel gewend als zulk weerquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:00 schreef mschol het volgende:
ik ga maar ontbijten en oppassen dat ik niet in slaap val, dan zit ik straks in enschede, verkeerde kant van het land
Ik hoor het zelfs hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Luctor zijn maag rommelt nu zo hard, dat ze denken dat het onweert.
geen drielandenpuntquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er verkeerd aan deze kant van het land?
Dingenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]Wat is er verkeerd aan deze kant van het land?
Luna eet ook te weinig en is al dun.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n caafs eet nietAltijd leuk wakker worden.
Weet je zeker dat het jouw caaf isquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Arme caafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Miss iets mis met de darmen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna eet ook te weinig en is al dun.
Bier, speedboten, vliegen en allochtone vrouwtjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef Recce het volgende:
Als de VVD en de BBB nou ook uit het kabinet opstappen, hebben we gelukkig de Koning nog!Die zou het waarschijnlijk een heel stuk beter doen.
iedereen wil naar het zuiden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
druk alweer in de trein van utrecht naar maastricht
Geloof dat ze bij DPG niet helemaal weten hoe je enkele aanhalingstekens toepastquote:Vakantie in Turkije eindigt in drama: ‘lieve’ Nederlandse broers (15 en 17) overleden in hotel
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-in-hotel~a4328e27/
tegen de tijd dat iedereen aankomt is het alweer droogquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
denk naar die outlet in roermondquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen wil naar het zuiden.
ookal regent het hier
Zou mij niet verbazenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft sacha nu nog een tr gezet
Ik hoef niet naar het zuidenquote:
Het is zaterdag. Je hoeft niet te werkenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Start laptop op
Dingdong: opnieuw starten vereist
BRO, ik start je toch net op, wtf ?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is zaterdag. Je hoeft niet te werken
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind mobiel Fokken irritant.
Inb4: je bent zelf.
quote:
Tegenwoordig sluiten laptop zich niet meer af, maar gaan ze in een soort van slaapmodus. Dit bevordert de opstartsnelheid wanneer je de laptop weer aan zet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
*Start laptop op
Dingdong: opnieuw starten vereist
BRO, ik start je toch net op, wtf ?
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegenwoordig sluiten laptop zich niet meer af, maar gaan ze in een soort van slaapmodus. Dit bevordert de opstartsnelheid wanneer je de laptop weer aan zet.
Nee nee, 1 september.quote:
Gelukkig ga ik daar niet over...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wisselen jullie zodra het kan van energieleverancier voor de besparingen enz?
Ik niet, want ik ben lui en ik vind het wel prima best.
nee, wabt het scheelt elke keer zo weinig als ik weer eens mn verbruik erin gooiquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, dat je dan ineens toch van energieleverancier wisseltquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik daar niet over...
Nee, dat was ook mijn punt.. en dan is alles anders (verandering is eng, iehhh) voor een klein beetje besparing.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, wabt het scheelt elke keer zo weinig als ik weer eens mn verbruik erin gooi
Zolang ik het niet zelf hoef te betalen zoals nu, vind ik het prima..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol, dat je dan ineens toch van energieleverancier wisselt
Zou ik ook prima vindenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zolang ik het niet zelf hoef te betalen zoals nu, vind ik het prima..![]()
Nee, ze zullen erg blij met mensen als ik zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben jij... een mens?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ze zullen erg blij met mensen als ik zijn.
Herkenbaar, want ineens was dat contract opquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:13 schreef mschol het volgende:
ik zit zelfs variabel en daar ben ik zelfs te lui voor om vast contract uit te zoeken
je bent een vliegend wezen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, m'n sportschema voor de komende 3 weken is ook weer vastgelegd![]()
Niet dat dit zo veel verschilt van de vorige weken![]()
En ik heb weer spierpijn in mn rugvleugels, dus dat is wel prettig
Klopt, ik ga vliegend naar het werk.quote:
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
4EBE is terug en meteen loopt het topic vol
Nou vertel vertel vertel!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mij
Ben al bezigquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou vertel vertel vertel!!!
Ik sluit hem nooit af maar klap hem gewoon dicht, scheelt echt niks qua stroom. Als ik hem 's avonds vol dichtklap heeft die de volgende dag nog steeds 100% batterij. Zet hem alleen uit als ik op vakantie gaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?
En ik maar netjes afsluiten elke keer
Sneller sneller sneller!quote:
dat gebeurd als je eens per half jaar langskomtquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal veel te vertellen, laat mij
Zal het eens proberenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik sluit hem nooit af maar klap hem gewoon dicht, scheelt echt niks qua stroom. Als ik hem 's avonds vol dichtklap heeft die de volgende dag nog steeds 100% batterij. Zet hem alleen uit als ik op vakantie ga
Ik denk niet dat mensen dat leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sneller sneller sneller!
Turbo topic!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen dat leuk vinden.
Precies, dat kunnen jullie net handelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gebeurd als je eens per half jaar langskomt
Ja of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat ik liever door een kitten gebeten word, dan door een zo'n Am Pitbull Terriërquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt...
dattie het niet doet? ja..quote:
Ligt misschien ook wel aan je laptop hoe goed die is in slaapmodusquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen dat leuk vinden.
Geen idee.. de slaapmodus doet het ..?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt misschien ook wel aan je laptop hoe goed die is in slaapmodus
Wandel ze,quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
Maar eens aan de wandel, hopen dat het droog blijft want het wordt opeens weer helemaal grijs buiten
slapen? oeh...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt misschien ook wel aan je laptop hoe goed die is in slaapmodus
Wattie does not approve this message.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iewl, de ijsbergsla is in de aanbieding
Staat al wel op het lijstjequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wattie does not approve this message.
Lijsbergsla.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat al wel op het lijstje
(met tegenzin)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijsbergsla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
nah ik woon hier nuquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
je ging naar de gym toch? sport dus..
en je zit op soort vakantie
Ik zie jou posten en nu heb ik zin in crispy porkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik woon hier nu![]()
ben vandaag naar het strand geweest. ga morgen weer naar de gym
zolang je je nederlanderschap niet opgeeft ben je wmb gewoon op vakantiequote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik woon hier nu![]()
ben vandaag naar het strand geweest. ga morgen weer naar de gym
zeg je nou dat ze een dikke spekbitterbal is?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie jou posten en nu heb ik zin in crispy pork
Ja, dat slaat nergens op
Ja, dat is precies wat er staat natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg je nou dat ze een dikke spekbitterbal is?
Dus al die Nederlandse profvoetballers zijn altijd op vakantie in het land waar ze spelen..quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang je je nederlanderschap niet opgeeft ben je wmb gewoon op vakantie
Af en toe kiezen voor opnieuw opstarten is wel goed om te doen. Bevordert ook de snelheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik de laptop dan net zo goed dichtklappen?
En ik maar netjes afsluiten elke keer
Nou ja, ik kan wel wat snelheid gebruikenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Af en toe kiezen voor opnieuw opstarten is wel goed om te doen. Bevordert ook de snelheid.
Ja, dan is opnieuw opstarten wel een goed idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan wel wat snelheid gebruiken
Outlook en Excel lopen regelmatig vast
Dat deed ik elke keer braafquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan is opnieuw opstarten wel een goed idee.
Beetje achter een balletje aanrennen, klinkt wel als een vakantie.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dus al die Nederlandse profvoetballers zijn altijd op vakantie in het land waar ze spelen..
Oh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat deed ik elke keer braaf
Niet dat het echt helpt
Kan hem beter uit het raam smijten he?quote:
Dat ziet er erg lekker uit, Lucquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt van vandaag.
ziet er gezond uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontbijt van vandaag.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog even hoi zeggen tegen4E
en dan weer nuttige dingen doen.
Hoi 4E
quote:
Hoi Lucquote:
Ze moet eigenlijk een boodschappenlijstje maken...quote:
Is afquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze moet eigenlijk een boodschappenlijstje maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |