SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
En dan redt je d'r ook nog van de lapoquote:
Eigenwijs zijn of stoppen met eigenwijs zijn?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan redt je d'r ook nog van de lapo
Ik ben trots op jequote:Op zondag 17 augustus 2025 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Net ff een Belg van de weg af geknipperd die 100 reed linkerbaan
@:4EverBlackEyed zou trots zijn
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenwijs zijn of stoppen met eigenwijs zijn?
Ik vind dit gesprek verwarrend, maar kan ook zijn omdat ik best een drukke week achter de rug heb
Het zou wat zijn als de cirkel vierkant zou zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:11 schreef essnhills het volgende:
De cirkel is weer rond
@:4everblackeyed
Verhelderend weer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zo ben ik, altijd duidelijk en verhelderendquote:
Sta je open voor opbouwende feedback?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik, altijd duidelijk en verhelderend
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hallo klim-meneer.quote:
Alleen als die wordt geleverd met inachtneming van de BWBR0041297quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta je open voor opbouwende feedback?
Gezondheid.quote:
eerder werd je sneu genoemd als je jezelf een like gafquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, je kan je eigen posts niet liken.
Maar stel je voor dat je nu echt 45 minuten dubbel ligt om je eigen reactie?
Met @4EverBlackEyed is alles okequote:
Zal ik hem dan maar voor je likenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, je kan je eigen posts niet liken.
Maar stel je voor dat je nu echt 45 minuten dubbel ligt om je eigen reactie?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als de cirkel vierkant zou zijn.
Of rechthoekig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |