abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:25:36 #176
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218569218
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Asielzoekers zijn mensen zonder papieren. Er vallen ineens wat puzzelstukjes op hun plek :')
daarom zoeken ze asiel als ze papieren hadden waren het immigranten , je kunt ook papieren krijgen door met een Nederlander te trouwen via een MVV
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218569221
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:54 schreef Doler12 het volgende:

[..]
De echte cijfers zijn heel wat hoger, helaas, van alle groepen trouwens. Daders komen bijna altijd weg met seksuele misdrijven. 20% van alle vrouwen zijn ooit verkracht en 5% van alle mannen.
Gelukkig lijken die cijfers toch wat lager te liggen (ongeveer de helft). Unicef komt met lagere cijfers en Movisie in samenwerking met Rutgers dus op ongeveer de helft en dat lijkt mij wel de best beschikbare bron in Nederland.

Ik denk verder wel dat het aantal mannen die zich hier schuldig aan heeft gemaakt hoger moet liggen, ook al zullen er vast daders zijn met een hele rits aan slachtoffers.

Het merendeel van deze verkrachtingen gebeurt overigens door bekenden en niet zelden binnen dating/relatiesfeer. We zouden denk ik al zoveel kunnen winnen door op scholen open te spreken over seks en vooral het leren herkennen van wanneer iets ongewenst is. Want ongetwijfeld zitten hier ook mannen bij die oprecht zich niet realiseren dat ze over grenzen heen zijn gegaan.

Seksueel geweld is zelden de man die uit de bosjes springt. En die groep, daar valt denk ik weinig in te winnen.
pi_218569222
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Opmerkelijk hoe dezelfde vrouwen die altijd zo vurig voor asielzoekers in de bres springen nu ineens vooraan staan om te protesteren tegen vrouwengeweld maar het echte probleem niet benoenen.
Leuk. Weer zo'n symbolisch nietszeggende actie. Volgende keer is het voor een homo. 'Hoe kan dat nou toch *proest*?'.

Stop eens met dat naïeve stemmen op d66, gl, pvda en ander allochtoonknuffelende meuk dan. Met 'welkom in mijn land', 'geen mens is illegaal' en 'hoe erg moet het zijn dat als mensen van zover hier komen', trek je tyfusbende binnen waardoor zij zelf dus extra onveilig zijn op straat.

Die NLse randdebielen kunnen we wel aan met zn allen, deze gekken er bij? Vergroot alleen maar de kan extra.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:27:58 #179
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_218569229
Ik voorzie een slotje.
Dit topic is totaal ontspoord.
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive
pi_218569230
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:17 schreef Harvest89 het volgende:
Niet handig van de politie om te zeggen dat het een asielzoeker is. Nu staat die hele groep onder vuur.
Ik denk niet dat het anders kon. Ze geven altijd bij een aanhouding wat extra info toch? 'Er is een vrouw in haar woning aangehouden'. De man is in zijn woonplaats aangehouden'

En dat hebben ze nu ook gedaan. Er is een man in een azc aangehouden.
pi_218569237
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het anders kon. Ze geven altijd bij een aanhouding wat extra info toch? 'Er is een vrouw in haar woning aangehouden'. De man is in zijn woonplaats aangehouden'

En dat hebben ze nu ook gedaan. Er is een man in een azc aangehouden.
Wat vragen oproept is dat ze deze persoon al op de korrel hadden na vorige week vrijdag toen die vrouw verkracht werd. Waarom kon hij dinsdag nog zonder observatie z'n gang gaan. Ik zou dat graag willen weten. Of moest het maar stil blijven omdat het een asielzoeker betrof.
pi_218569239
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Opmerkelijk hoe dezelfde vrouwen die altijd zo vurig voor asielzoekers in de bres springen nu ineens vooraan staan om te protesteren tegen vrouwengeweld maar het echte probleem niet benoenen.
Ik zag/zie overal een oproep aan mannen om meer stil te staan bij hun gedrag en respect voor vrouwen te hebben want elke vrouw moet ‘s nachts gewoon de straat op kunnen.
pi_218569245
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:27 schreef RedShoe het volgende:
Ik voorzie een slotje.
Niet zo vreemd he.
NL is wel een beetje klaar met dat naïeve woke gejank en valse gewijs naar blanke 'daders'.

Gedraai van de waarheid en leugens mogen wel een keer van harde repliek voorzien worden.
1947-2016
pi_218569246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Gelukkig lijken die cijfers toch wat lager te liggen (ongeveer de helft). Unicef komt met lagere cijfers en Movisie in samenwerking met Rutgers dus op ongeveer de helft en dat lijkt mij wel de best beschikbare bron in Nederland.
Ik sla nu even op jouw reactie aan, maar dit geldt zeker niet alleen voor jou...

Er worden hier zoveel beweringen gedaan waar gewoon simpel feitelijk onderzoek naar is gedaan. Plaats dan gewoon de bron wanneer je iets roeptoetert.
pi_218569247
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Ik zag/zie overal een oproep aan mannen om meer stil te staan bij hun gedrag en respect voor vrouwen te hebben want elke vrouw moet ‘s nachts gewoon de straat op kunnen.
Kijken of dat bericht ook in het AZC terecht komt.
pi_218569249
quote:

[..]
Misschien moeten ze die oproep in meerdere talen doen 8-)
pi_218569255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:30 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Nog twee dagen en dan krijgt de “ witte “ man de schuld.
Naja in feite zijn alle vluchtelingen met een beetje goede wil terug te voeren op de witte man.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:33:13 #188
505120 RedShoe
pi_218569258
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Niet zo vreemd he.
NL is wel een beetje klaar met dat naïeve woke gejank en valse gewijs naar blanke 'daders'.

Gedraai van de waarheid en leugens mogen wel een keer van harde repliek voorzien worden.
Rechts loopt altijd te schreeuwen.
Wilders is ook al aan de haal gegaan met de dood van dit onschuldige meisje. Te triest voor woorden.
.
pi_218569263
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Wilders is ook al aan de haal gegaan met de dood van dit onschuldige meisje. Te triest voor woorden.
Feiten benoemen is met iets aan de haal gaan? Goh... bijzonder wel.
pi_218569267
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Wat vragen oproept is dat ze deze persoon al op de korrel hadden na vorige week vrijdag toen die vrouw verkracht werd. Waarom kon hij dinsdag nog zonder observatie z'n gang gaan. Ik zou dat graag willen weten. Of moest het maar stil blijven omdat het een asielzoeker betrof.
Ik heb geen idee en ik denk dat we daar nooit een antwoord op krijgen.

Feit is dat er wel vaker gefaald is door meerdere instanties als het gaat om mensenlevens. Niet alleen nu het ging om een asielzoeker.
pi_218569273
quote:

[..]
Daar gaat het verkeerd. 'Aan mannen'. Hypocriet policor gejank de verkeerde kant op.
9/10 van dit soort problemen komt niet van de 'mannen' die zij hier aanspreken en benoemen.

Lisa had gewoon thuis gekomen zonder de import van dat schijtvolk en de bijbehorende knuffelmentaliteit.
1947-2016
pi_218569274
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:27 schreef RedShoe het volgende:
Ik voorzie een slotje.
Oneens.

Dit topic ontspoorde toen mensen het gore lef hadden te benoemen dat vrouwen niet alleen in de nacht zouden moeten gaan fietsen.

Hetgeen nu besproken wordt is de kern van het probleem.
pi_218569277
quote:

[..]
Omdat het de fucking waarheid is.
Homo's hebben er ook last van.

Maar nee hoor 'queers for palestina'. Gtfo joh.
1947-2016
pi_218569279
quote:

[..]
En links steekt hun kop in het zand voor de werkelijkheid.
pi_218569280
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Ik sla nu even op jouw reactie aan, maar dit geldt zeker niet alleen voor jou...

Er worden hier zoveel beweringen gedaan waar gewoon simpel feitelijk onderzoek naar is gedaan. Plaats dan gewoon de bron wanneer je iets roeptoetert.
Interessante klacht, aangezien je de bronvermelding nota bene quote…
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:36:48 #196
505120 RedShoe
pi_218569283
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:34 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Feiten benoemen is met iets aan de haal gaan? Goh... bijzonder wel.
Het ligt eraan hoe je het doet.

Geert schreeuwt graag.

twitter
.
pi_218569285
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee en ik denk dat we daar nooit een antwoord op krijgen.

Feit is dat er wel vaker gefaald is door meerdere instanties als het gaat om mensenlevens. Niet alleen nu het ging om een asielzoeker.
Dan zal de advocaat van de familie van Lisa hier vragen over moeten gaan stellen. Was deze man al in het vizier bij de politie (zo begreep ik het wel uit de persco van gisteren) en waarom kon hij dan vrijuit de straat nog op etc. Zo'n persoon hoort 24/7 onder observatie te staan.
pi_218569286
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Kijken of dat bericht ook in het AZC terecht komt.
Ha!!!!
1947-2016
pi_218569292
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:

[..]

Geert schreeuwt graag.

[ x ]
Maar heeft die ongelijk?
pi_218569293
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:

[..]

Geert schreeuwt graag.

[ x ]
Wat is daar mis mee? Als mensen ziende blind en horende doof zijn voor de feiten dan is schreeuwen helemaal niet verkeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')