daarom zoeken ze asiel als ze papieren hadden waren het immigranten , je kunt ook papieren krijgen door met een Nederlander te trouwen via een MVVquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn mensen zonder papieren. Er vallen ineens wat puzzelstukjes op hun plek

Gelukkig lijken die cijfers toch wat lager te liggen (ongeveer de helft). Unicef komt met lagere cijfers en Movisie in samenwerking met Rutgers dus op ongeveer de helft en dat lijkt mij wel de best beschikbare bron in Nederland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:54 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De echte cijfers zijn heel wat hoger, helaas, van alle groepen trouwens. Daders komen bijna altijd weg met seksuele misdrijven. 20% van alle vrouwen zijn ooit verkracht en 5% van alle mannen.

Leuk. Weer zo'n symbolisch nietszeggende actie. Volgende keer is het voor een homo. 'Hoe kan dat nou toch *proest*?'.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Opmerkelijk hoe dezelfde vrouwen die altijd zo vurig voor asielzoekers in de bres springen nu ineens vooraan staan om te protesteren tegen vrouwengeweld maar het echte probleem niet benoenen.

Ik denk niet dat het anders kon. Ze geven altijd bij een aanhouding wat extra info toch? 'Er is een vrouw in haar woning aangehouden'. De man is in zijn woonplaats aangehouden'quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:17 schreef Harvest89 het volgende:
Niet handig van de politie om te zeggen dat het een asielzoeker is. Nu staat die hele groep onder vuur.

Wat vragen oproept is dat ze deze persoon al op de korrel hadden na vorige week vrijdag toen die vrouw verkracht werd. Waarom kon hij dinsdag nog zonder observatie z'n gang gaan. Ik zou dat graag willen weten. Of moest het maar stil blijven omdat het een asielzoeker betrof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het anders kon. Ze geven altijd bij een aanhouding wat extra info toch? 'Er is een vrouw in haar woning aangehouden'. De man is in zijn woonplaats aangehouden'
En dat hebben ze nu ook gedaan. Er is een man in een azc aangehouden.

Ik zag/zie overal een oproep aan mannen om meer stil te staan bij hun gedrag en respect voor vrouwen te hebben want elke vrouw moet ‘s nachts gewoon de straat op kunnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Opmerkelijk hoe dezelfde vrouwen die altijd zo vurig voor asielzoekers in de bres springen nu ineens vooraan staan om te protesteren tegen vrouwengeweld maar het echte probleem niet benoenen.

Niet zo vreemd he.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:27 schreef RedShoe het volgende:
Ik voorzie een slotje.
Dit topic is totaal ontspoord.

Ik sla nu even op jouw reactie aan, maar dit geldt zeker niet alleen voor jou...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gelukkig lijken die cijfers toch wat lager te liggen (ongeveer de helft). Unicef komt met lagere cijfers en Movisie in samenwerking met Rutgers dus op ongeveer de helft en dat lijkt mij wel de best beschikbare bron in Nederland.

Kijken of dat bericht ook in het AZC terecht komt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik zag/zie overal een oproep aan mannen om meer stil te staan bij hun gedrag en respect voor vrouwen te hebben want elke vrouw moet ‘s nachts gewoon de straat op kunnen.

Misschien moeten ze die oproep in meerdere talen doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ik zag/zie overal een oproep aan mannen om meer stil te staan bij hun gedrag en respect voor vrouwen te hebben want elke vrouw moet ‘s nachts gewoon de straat op kunnen.

Naja in feite zijn alle vluchtelingen met een beetje goede wil terug te voeren op de witte man.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:30 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Nog twee dagen en dan krijgt de “ witte “ man de schuld.

Rechts loopt altijd te schreeuwen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd he.
NL is wel een beetje klaar met dat naïeve woke gejank en valse gewijs naar blanke 'daders'.
Gedraai van de waarheid en leugens mogen wel een keer van harde repliek voorzien worden.

Feiten benoemen is met iets aan de haal gaan? Goh... bijzonder wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Rechts loopt altijd te schreeuwen.
Wilders is ook al aan de haal gegaan met de dood van dit onschuldige meisje. Te triest voor woorden.

Ik heb geen idee en ik denk dat we daar nooit een antwoord op krijgen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Wat vragen oproept is dat ze deze persoon al op de korrel hadden na vorige week vrijdag toen die vrouw verkracht werd. Waarom kon hij dinsdag nog zonder observatie z'n gang gaan. Ik zou dat graag willen weten. Of moest het maar stil blijven omdat het een asielzoeker betrof.

Daar gaat het verkeerd. 'Aan mannen'. Hypocriet policor gejank de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:30 schreef Joppiez het volgende:
[..]

Oneens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:27 schreef RedShoe het volgende:
Ik voorzie een slotje.
Dit topic is totaal ontspoord.

Omdat het de fucking waarheid is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wilders is ook al aan de haal gegaan met de dood van dit onschuldige meisje. Te triest voor woorden.

En links steekt hun kop in het zand voor de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]

Interessante klacht, aangezien je de bronvermelding nota bene quote…quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Ik sla nu even op jouw reactie aan, maar dit geldt zeker niet alleen voor jou...
Er worden hier zoveel beweringen gedaan waar gewoon simpel feitelijk onderzoek naar is gedaan. Plaats dan gewoon de bron wanneer je iets roeptoetert.

Het ligt eraan hoe je het doet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Feiten benoemen is met iets aan de haal gaan? Goh... bijzonder wel.

Dan zal de advocaat van de familie van Lisa hier vragen over moeten gaan stellen. Was deze man al in het vizier bij de politie (zo begreep ik het wel uit de persco van gisteren) en waarom kon hij dan vrijuit de straat nog op etc. Zo'n persoon hoort 24/7 onder observatie te staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee en ik denk dat we daar nooit een antwoord op krijgen.
Feit is dat er wel vaker gefaald is door meerdere instanties als het gaat om mensenlevens. Niet alleen nu het ging om een asielzoeker.

Ha!!!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:31 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Kijken of dat bericht ook in het AZC terecht komt.

Maar heeft die ongelijk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je het doet.
Geert schreeuwt graag.
[ x ]

Wat is daar mis mee? Als mensen ziende blind en horende doof zijn voor de feiten dan is schreeuwen helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je het doet.
Geert schreeuwt graag.
[ x ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |