abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:50:38 #151
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218568974
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]
`
Snel de Veluwe affikken zodat we daar half Afrika kunnen huisvesten.
Slecht voor de wolf. Dan maar Groene Hart vol bouwen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218568980
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
o ok dus we kunnen ze wel gewoon binnen halen ,
ze zijn dus zielig
Ik probeer alleen te verklaren waarom die gasten zo fokking gewelddadig zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218568981
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:45 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die hebben waarschijnlijk oorlogstrauma's die ze nog niet verwerkt hebben, en ook niet kunnen verwerken hier, want wachtlijsten.
Daarom moeten wij die probleemgevallen niet binnenhalen. Oorlogstrauma in combinatie met een cultuur waarbij vrouwen ondergeschikt zijn en een religie die haaks staat op de normen en waarden van de Westerse wereld en eigenlijk een religie die de Westerse wereld haat.
pi_218569002
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Daarom moeten wij die probleemgevallen niet binnenhalen. Oorlogstrauma in combinatie met een cultuur waarbij vrouwen ondergeschikt zijn en een religie die haaks staat op de normen en waarden van de Westerse wereld en eigenlijk een religie die de Westerse wereld haat.
Dat probeer ik te zeggen, maar dat gelooft niemand. Als je gewoon logisch nadenkt weet je dat die mensen levensgevaarlijk zijn. Kort samengevat.
pi_218569004
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Okee Sherlock, en hoe herken je zo'n probleemgeval dan?
pi_218569005
Het zijn toch altijd weer die 50.000 die het verpesten voor de 5 goeden.
pi_218569011
Overigens vraag ik mijzelf af of dit geen rascistische moord is? Waarom een Nederlandse vrouw ( kind ).
pi_218569012
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Volgens mij is er niemand hier die beweert dat het alleen maar asielzoekers zijn, er is echter wel een grote statische oververtegenwoordiging:

[ afbeelding ]
De echte cijfers zijn heel wat hoger, helaas, van alle groepen trouwens. Daders komen bijna altijd weg met seksuele misdrijven. 20% van alle vrouwen zijn ooit verkracht en 5% van alle mannen.
pi_218569017
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:28 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als enkel asielzoekers zouden moorden/verkrachten etc dan kunnen we wel in onze handen klappen want dat betekent dat er heel veel mensen met terugwerkende kracht niet vermoord/verkracht zouden worden.

"Het echte probleem" zijn mensen zoals jij die alle ellende op de wereld graag naar 1 doelgroep willen schuiven - eigenlijk net zoals die ene rare meneer in de jaren 40 deed.
Naïef geleuter wat jij doet...
Als dat asieltuig hier niet naar toe gekomen was, dan hadden we idd minder criminaliteit èn moorden.

Idd, NLers kunnen er ook wat van, maar die wonen hier al he?

En dan #RotatoR de schuld geven van het probleem..
Je moet maar durven..
:')
pi_218569033
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat praat k niet goed, want ik ben zelf een vrouw, maar daarom zijn ze waarschijnlijk zo gevaarlijk. Omdat geweld "normaal" voor ze is.

Snaptuh?
Het ligt er meer aan dat ze uit culturen komen waar vrouwen als minderwaardig vee wordt gezien. Want waarom doen Oekraïners met oorlogstrauma's dit dan niet?
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:57:43 #161
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_218569040
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:56 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het ligt er meer aan dat ze uit culturen komen waar vrouwen als minderwaardig vee wordt gezien. Want waarom doen Oekraïners met oorlogstrauma's dit dan niet?
Oekraïners doen dit ook.. de dam gemist?
AZ
ALKMAAR
pi_218569042
quote:

[..]
Het feit dat Polen sinds de Russische invasie in Oekraïne 1,5 miljoen Oekraïners heeft opgevangen en nul moslims zegt ook genoeg. Daar heerst godzijdank nog gezond verstand. En wat keken ze op hun neus in Brussel dat dit gebeurde ... ooooohhh :o :o :o
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:59:13 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218569046
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:37 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wij zijn een van de populairste bestemmingen voor immigranten; er is geen andere verklaring.
Feitelijk onjuist, doch leuk geprobeerd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_218569047
quote:

[..]
Die doen het ook. Die hebben zoveel oorlogstrauma's: kunnen ze niet verwerken, raken in een psychose, en worden levensgevaarlijk.

Is gewoon psychologie.
pi_218569080
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:53 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Okee Sherlock, en hoe herken je zo'n probleemgeval dan?
Niet! Ik geef 3 criteria. Dus stoppen met importeren en opvang in hun eigen regio. Voldoe je aan één van die criteria en niet naar binnen.

Wij laten mensen toe waarvan wij weten, of de kans zeer groot is dat zij gedrag gaan vertonen wat niet strookt met onze westerse normen en waarden. Ook weten wij dat groten groepen asielzoekers nooit iets zullen bijdragen aan onze maatschappij. Gewoon niet toelaten.

Ook hebben wij onze eigen gekkies. Die de maatschappij veel geld kosten. Dus waarom nog meer mensen toelaten waarvan de kans zeer groot is dat zij nog zo gek of nog gekker zijn.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:02:00 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218569081
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef Durmada het volgende:

[..]
Selectief geheugen :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:02:59 #167
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218569087
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik probeer alleen te verklaren waarom die gasten zo fokking gewelddadig zijn.
in hun cultuur is een vrouw niks waard en we gaan met hen om alsof het westerlingen zijn, dat begrijpen ze niet

een vrouw moet een zwart kleed dragen en anders is het een hoer
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218569088
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Volgens mij is er niemand hier die beweert dat het alleen maar asielzoekers zijn, er is echter wel een grote statische oververtegenwoordiging:

[ afbeelding ]
Als asielzoekers uit andere moslimslanden hier heen komen en zij zijn richting vrouwen braver dan de Nederlandse man. Dan zijn die moslims wel welkom?

Ik vind het wel interessant dat het cijfer (hoeveelheid) er niet toe doet. Het gaat alleen om een streep die neergelegd wordt bij autochtoon en dat dit bij autochtonen daalt vanwege de extreme vergrijzing wordt genegeerd.
pi_218569113
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 09:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als asielzoekers uit andere moslimslanden hier heen komen en zij zijn richting vrouwen braver dan de Nederlandse man. Dan zijn die moslims wel welkom?

Ik vind het wel interessant dat het cijfer er niet toe doet. Het gaat alleen om een streep die neergelegd wordt bij autochtoon.
Wat is hun mening mbt bijvoorbeeld Christenen? En ongelovigen?
pi_218569156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:45 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het zijn geen asielzoekers, zo noemen we mensen die hierheen komen zonder papieren

het zijn werkzoekenden uit islamitische landen
Asielzoekers zijn mensen zonder papieren. Er vallen ineens wat puzzelstukjes op hun plek :')
Dit, dus.
pi_218569168
En het zijn niet alleen vrouwen die ‘s nachts niet meer over straat kunnen. Hoevaak lees je niet dat “ Meneer Piet “, die zijn hondje uitlaat door een groep in elkaar wordt geslagen. Of een jonge mannelijker puber, die na het stappen, naar huis fietst van zijn fiets wordt getrapt. En 99 van de 100 keer zijn het gasten met een dubbel paspoort die het doen.
pi_218569171
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef Durmada het volgende:

[..]
1 Oekraïner vs duizenden uit de 3e wereld.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:17:02 #173
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218569188
Niet handig van de politie om te zeggen dat het een asielzoeker is. Nu staat die hele groep onder vuur.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_218569190
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Boos? Zo snel heb ik het niet over 'laagopgeleiden' waar ik vervolgens op kan neerkijken vanuit mijn woke bubbel. Haha, domme tokkies.

Probeer het eens, het echt naleven van dat 'diversiteits'-gelul. Tot nu toe is het spugen op mensen die niet net als jij post-koloniale genderstudies gestudeerd hebben een vorm van klassicisme.

Vraag je guru c.q. UvA-docent c.q. swami de volgende keer hoe je los kan komen van dat elitaire denken.
Ai, deze burn voelde ik zelfs.

Lekker pik.
pi_218569191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:54 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Naïef geleuter wat jij doet...
Als dat asieltuig hier niet naar toe gekomen was, dan hadden we idd minder criminaliteit èn moorden.

Idd, NLers kunnen er ook wat van, maar die wonen hier al he?

En dan #RotatoR de schuld geven van het probleem..
Je moet maar durven..
:')
Dit ja.

Sommige NLers zijn ook geen lieverdjes en brengen al problemen genoeg. Daar hoeven niet nog eens een hoop randebielen bij te komen uit de asielinstroom. Die vol zit met gekken.

En dan nog omdraaien en wijzen naar blanke mannen ook al primaire daders. Werkelijk, ik kots op dat linkse gejank.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')