Slecht voor de wolf. Dan maar Groene Hart vol bouwen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Snel de Veluwe affikken zodat we daar half Afrika kunnen huisvesten.
Ik probeer alleen te verklaren waarom die gasten zo fokking gewelddadig zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ok dus we kunnen ze wel gewoon binnen halen ,
ze zijn dus zielig
Daarom moeten wij die probleemgevallen niet binnenhalen. Oorlogstrauma in combinatie met een cultuur waarbij vrouwen ondergeschikt zijn en een religie die haaks staat op de normen en waarden van de Westerse wereld en eigenlijk een religie die de Westerse wereld haat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:45 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk oorlogstrauma's die ze nog niet verwerkt hebben, en ook niet kunnen verwerken hier, want wachtlijsten.
Dat probeer ik te zeggen, maar dat gelooft niemand. Als je gewoon logisch nadenkt weet je dat die mensen levensgevaarlijk zijn. Kort samengevat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Daarom moeten wij die probleemgevallen niet binnenhalen. Oorlogstrauma in combinatie met een cultuur waarbij vrouwen ondergeschikt zijn en een religie die haaks staat op de normen en waarden van de Westerse wereld en eigenlijk een religie die de Westerse wereld haat.
Okee Sherlock, en hoe herken je zo'n probleemgeval dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef Hoppahop het volgende:
[..]
Daarom moeten wij die probleemgevallen niet binnenhalen. Oorlogstrauma in combinatie met een cultuur waarbij vrouwen ondergeschikt zijn en een religie die haaks staat op de normen en waarden van de Westerse wereld en eigenlijk een religie die de Westerse wereld haat.
De echte cijfers zijn heel wat hoger, helaas, van alle groepen trouwens. Daders komen bijna altijd weg met seksuele misdrijven. 20% van alle vrouwen zijn ooit verkracht en 5% van alle mannen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand hier die beweert dat het alleen maar asielzoekers zijn, er is echter wel een grote statische oververtegenwoordiging:
[ afbeelding ]
Naïef geleuter wat jij doet...quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als enkel asielzoekers zouden moorden/verkrachten etc dan kunnen we wel in onze handen klappen want dat betekent dat er heel veel mensen met terugwerkende kracht niet vermoord/verkracht zouden worden.
"Het echte probleem" zijn mensen zoals jij die alle ellende op de wereld graag naar 1 doelgroep willen schuiven - eigenlijk net zoals die ene rare meneer in de jaren 40 deed.
Het ligt er meer aan dat ze uit culturen komen waar vrouwen als minderwaardig vee wordt gezien. Want waarom doen Oekraïners met oorlogstrauma's dit dan niet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat praat k niet goed, want ik ben zelf een vrouw, maar daarom zijn ze waarschijnlijk zo gevaarlijk. Omdat geweld "normaal" voor ze is.
Snaptuh?
Oekraïners doen dit ook.. de dam gemist?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het ligt er meer aan dat ze uit culturen komen waar vrouwen als minderwaardig vee wordt gezien. Want waarom doen Oekraïners met oorlogstrauma's dit dan niet?
Het feit dat Polen sinds de Russische invasie in Oekraïne 1,5 miljoen Oekraïners heeft opgevangen en nul moslims zegt ook genoeg. Daar heerst godzijdank nog gezond verstand. En wat keken ze op hun neus in Brussel dat dit gebeurde ... ooooohhhquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het ligt er meer aan dat ze uit culturen komen waar vrouwen als minderwaardig vee wordt gezien. Want waarom doen Oekraïners met oorlogstrauma's dit dan niet?
Feitelijk onjuist, doch leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:37 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wij zijn een van de populairste bestemmingen voor immigranten; er is geen andere verklaring.
Die doen het ook. Die hebben zoveel oorlogstrauma's: kunnen ze niet verwerken, raken in een psychose, en worden levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:56 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Niet! Ik geef 3 criteria. Dus stoppen met importeren en opvang in hun eigen regio. Voldoe je aan één van die criteria en niet naar binnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Okee Sherlock, en hoe herken je zo'n probleemgeval dan?
Selectief geheugenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oekraïners doen dit ook.. de dam gemist?
in hun cultuur is een vrouw niks waard en we gaan met hen om alsof het westerlingen zijn, dat begrijpen ze nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik probeer alleen te verklaren waarom die gasten zo fokking gewelddadig zijn.
Als asielzoekers uit andere moslimslanden hier heen komen en zij zijn richting vrouwen braver dan de Nederlandse man. Dan zijn die moslims wel welkom?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:35 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand hier die beweert dat het alleen maar asielzoekers zijn, er is echter wel een grote statische oververtegenwoordiging:
[ afbeelding ]
Wat is hun mening mbt bijvoorbeeld Christenen? En ongelovigen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als asielzoekers uit andere moslimslanden hier heen komen en zij zijn richting vrouwen braver dan de Nederlandse man. Dan zijn die moslims wel welkom?
Ik vind het wel interessant dat het cijfer er niet toe doet. Het gaat alleen om een streep die neergelegd wordt bij autochtoon.
Asielzoekers zijn mensen zonder papieren. Er vallen ineens wat puzzelstukjes op hun plekquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het zijn geen asielzoekers, zo noemen we mensen die hierheen komen zonder papieren
het zijn werkzoekenden uit islamitische landen
1 Oekraïner vs duizenden uit de 3e wereld.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oekraïners doen dit ook.. de dam gemist?
Ai, deze burn voelde ik zelfs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boos? Zo snel heb ik het niet over 'laagopgeleiden' waar ik vervolgens op kan neerkijken vanuit mijn woke bubbel. Haha, domme tokkies.
Probeer het eens, het echt naleven van dat 'diversiteits'-gelul. Tot nu toe is het spugen op mensen die niet net als jij post-koloniale genderstudies gestudeerd hebben een vorm van klassicisme.
Vraag je guru c.q. UvA-docent c.q. swami de volgende keer hoe je los kan komen van dat elitaire denken.
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Naïef geleuter wat jij doet...
Als dat asieltuig hier niet naar toe gekomen was, dan hadden we idd minder criminaliteit èn moorden.
Idd, NLers kunnen er ook wat van, maar die wonen hier al he?
En dan #RotatoR de schuld geven van het probleem..
Je moet maar durven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |