abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218567353
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hou toch op man, leugenaar. Met je 13e eeuwse frame.

Zelden zoveel vuiligheid gezien in een post als die van jou, ongelooflijke lafbek.
Je 13e-eeuws denkframe zit ‘m niet in je standpunten, maar in hoe je discussie vermijdt, iedereen in een hokje duwt en jezelf moreel verheft alsof kritiek automatisch immoreel is.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:44:49 #102
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218567366
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Was dat niet het CDA? Mikken op 60.000 plus migratie saldo?

Hoe krijg je de mensen die een misdrijf plegen, en onze vrouwen niet als volwaardige mensen zien, in godsnaam weg? Zoveel uitgeprocedeerden die hier maar gewoon blijven.
Die krijg je niet meer weg.

Enige manier is om te stoppen met permanente verblijfsvergunningen, illegaliteit strafbaar stellen, illegalen oppakken en deze ook daadwerkelijke te deporteren naar het land van herkomst.

Helaas, gaat nooit gebeuren ;(
pi_218567372
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:56 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ik zal nooit op Geert Wilders stemmen, maar het probleem is in deze denk ik niet Geert... maar vooral andere partijen die problemen bagatelliseren.
Dit dus. de beste post van deze hele reeks.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:46:41 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218567378
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:43 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Je 13e-eeuws denkframe zit ‘m niet in je standpunten, maar in hoe je discussie vermijdt, iedereen in een hokje duwt en jezelf moreel verheft alsof kritiek automatisch immoreel is.
Welke discussie vermijd ik?

Kom maar op.

En echt... Hokjesduwen? Net voor er weer driekwart Nederland in het hokje laagopgeleid terrasvolk geplaatst is... enige verontwaardiging daaromtrent?

Middeleeuwse vergelijkingen klaarliggen voor Vain?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218567380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:44 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Die krijg je niet meer weg.

Enige manier is om te stoppen met permanente verblijfsvergunningen, illegaliteit strafbaar stellen, illegalen oppakken en deze ook daadwerkelijke te deporteren naar het land van herkomst.

Helaas, gaat nooit gebeuren ;(
Nee, omdat het niet kan. En daarom is het ook zo flauw om dat soort hersenkronkels te blijven herhalen.
Dit, dus.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:48:15 #106
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218567386
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Nee, omdat het niet kan. En daarom is het ook zo flauw om dat soort hersenkronkels te blijven herhalen.
wat kan er volgens jou dan WEL om dit op te lossen?
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:48:21 #107
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218567387
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als zelfs de keurige Bontebal een migratiesaldo van 70.000 een goed resulataat vind..... dan ja... waar staat de Nederlander dan eigenlijk in dit hele verhaal :')

Onderaan de foodchain inmiddels :')
De Nederlanders zijn degenen die de belastingen ophoesten om de nadelen van dat migratiesaldo te bekostigen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:50:24 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218567398
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:48 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Voor types als Buitendam is dat heel gemakkelijk.

Cursusje diversiteit. Moskeebezoek. Meedoen met ramadan.

Ofwel, je hebt er geen zak aan
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218567400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dus moet je haalbaar beleid voeren. De grondwet goed in acht houden en zorgen dat wat je kunt en wilt ook daadwerkelijk kan worden omgezet in beleid. Het migratieprobleem wordt op dit moment juist in stand gehouden.
Precies, dat domme geschreeuw en het applaus in de Arena lost niks op, maar ja, daar stemt de meerderheid op. Dit zijn problemen die veel groter en structureler moeten worden aangepakt. Alsof dichte grenzen alles zouden oplossen… en sociale media, met de bijbehorende mediafuik, maken het er alleen maar erger op.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:51:15 #110
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_218567403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Precies, dat domme geschreeuw en het applaus in de Arena lost niks op, maar ja, daar stemt de meerderheid op. Dit zijn problemen die veel groter en structureler moeten worden aangepakt. Alsof dichte grenzen alles zouden oplossen… en sociale media, met de bijbehorende mediafuik, maken het er alleen maar erger op.
quote:

[..]
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:51:28 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218567406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Het is heel simpel.

Pas je aan, of rot op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218567408
quote:

[..]
Wat valt er op te lossen? Migranten zullen er altijd blijven. Het hele idee van een migratiestop zal toch echt moeten worden losgelaten.
Dit, dus.
pi_218567411
Het hele land is (weer) even in rep en roer. Maar binnenkort wordt er toch weer massaal op Bontenbal / Timmermans / VVD gestemd.

Want we durven en willen niet de stappen nemen die nodig zijn om dit nou eens écht aan te pakken. Om weer baas te worden over ons land, de grenzen en wie er in komt. Daarvoor moeten we namelijk uit de EU en allerlei andere verdragen. Moeten we 'immorele' beslissingen nemen zoals stoppen met opvang. Stoppen met bed / bad / brood regelingen. Illegalen ook echt illegaal verklaren. Ze arresteren en terug sturen naar eigen land. Geen coulance meer toepassen. Geen gezinshereniging. Vrijwillige remigratie stimuleren. Etc etc.

Het zijn allemaal dingen waar de gemiddelde Nederlander nog steeds niet klaar voor is. Daarvoor moeten er eerst nog een jaar of 10-15 meer 'incidenten' plaatsvinden. En nog een 'stad' of 10 zoals Tilburg erbij aan migranten.

Misschien dat mensen dán eindelijk eens klaar zijn voor deze stap. Maar dan is het waarschijnlijk al te laat en is massale onrust waarschijnlijk al niet meer afwendbaar.

Dus klaagt iedereen nu wel weer even, maar gaan we gewoon weer een paar jaar zo door en is het afwachten tot het volgende drama.

Veel plezier jongens. Ik ben er inmiddels ook wel klaar mee. Heel West-Europa gaat naar de kloten en niemand die er echt wat aan doet. Ik kan het machteloze niet meer aan en derhalve heeft mijn verdriet en woede inmiddels plaats gemaakt voor onverschilligheid. Iets wat velen inmiddels denk ik wel zullen herkennen.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:52:54 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218567417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat kan allemaal wel, daar is Nederland echter te netjes voor. We hebben het pas nog gezien bij Iran en Pakistan die even een paar honderdduizend Afganen het land uit knikkerden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:53:01 #115
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_218567419
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:12 schreef jigggy het volgende:

[..]
Beginnen ze in het azc nu ook over stenigen en homo’s van flats gooien? :D
V
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:12 schreef jigggy het volgende:

[..]
Beginnen ze in het azc nu ook over stenigen en homo’s van flats gooien? :D
Volkssport nummer 1 daar.
  Forum Admin vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:53:23 #116
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218567426
Nachtelijk slotje. Jullie zien zelf wel waarom, lijkt me.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 07:41:32 #117
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218568621
België had 6 jaar geleden ook zoiets meegemaakt was toen ook heel veel kritiek op enzo hieronder een deel van wiki artikel:

quote:
De moord op Julie Van Espen is een misdrijf dat zich op 4 mei 2019 afspeelde in Merksem, in de Belgische stad Antwerpen. De 23-jarige studente Julie Van Espen (geboren in Wilrijk op 27 februari 1996[1]) werd verkracht en vermoord door de 39-jarige Steve Bakelmans. Van Espens lichaam werd twee dagen later teruggevonden in het Albertkanaal. Bakelmans werd diezelfde dag als hoofdverdachte opgepakt door de politie. Op 21 december 2021 werd Bakelmans schuldig bevonden aan moord met voorbedachten rade en aan verkrachting. Een dag later werd hij veroordeeld tot levenslange opsluiting en vijftien jaar terbeschikkingstelling.

De zaak werd uitvoerig besproken in de media en leidde tot veel kritiek op de Belgische Justitie. Daarnaast leidde de zaak tot tal van maatschappelijke veranderingen op het gebied van seksueel geweld.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 augustus 2025 @ 07:43:32 #118
367000 roos94
pi_218568628
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 07:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
België had 6 jaar geleden ook zoiets meegemaakt was toen ook heel veel kritiek op enzo hieronder een deel van wiki artikel:
[..]

Deze zaak is aardig bekend in NL hoor.

Extreem verdrietige daad. Laatst nog een boek over gelezen.

pi_218568631
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat kan allemaal wel, daar is Nederland echter te netjes voor. We hebben het pas nog gezien bij Iran en Pakistan die even een paar honderdduizend Afganen het land uit knikkerden.
Wil je echt landen als Iran en Pakistan als gidslanden nemen, ja?
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 23 augustus 2025 @ 07:44:26 #120
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_218568632
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 07:43 schreef roos94 het volgende:

[..]
Deze zaak is aardig bekend in NL hoor.

Extreem verdrietige daad.
Alle verkrachtingen zijn extreem verdrietig...
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_218568657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De volksbuurters hebben weer een onderwerp om over te fulmineren dit weekend. Heerlijk met een pilsje in de tegeltuin speculeren over strafmaatregelen uit de 13e eeuw.
Er bestaan amper nog volksbuurten. Al goedkope woningen zijn verkocht door de woningbouwverenigingen of gaan linea recta richting statushouders en gaan andere regels gelden waar handhaving amper grip op heeft.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:15:48 #122
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218568743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 07:44 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Alle verkrachtingen zijn extreem verdrietig...
zeker als het enig doel is een warm lijf te neuken voor 3 minuten

en het koud achter te laten voor de ouders
nu hebben illegalen al geen enkele respect voor een vrouw

We kunnen wel de medelevende sociale persoon uit gaan hangen en eigenwijs links blijven stemmen, maar je doet jezelf en je familie pijn in de toekomst
Ieder dorp een eigen AZC door de spreidingswet is geen haalbaar verhaal
quote:
Absorptievermogen is overschreden
Veel Nederlanders ervaren dat hun directe leefomgeving te snel verandert.
Grote steden, maar ook middelgrote gemeenten, ondergaan in korte tijd een ingrijpende demografische en culturele verschuiving.

Voor een deel van de bevolking voelt het alsof het absorptievermogen van de samenleving is overschreden.
Zij zien dat integratie niet vanzelf gaat en dat verschillen leiden tot spanningen.

Zaken als eerwraak, genitale verminking, versterkte gebedsoproepen, de jaarlijkse haatpredikers op de Utrechtse Jaarbeurs, straatcriminaliteit en een recordaantal islamitische scholen vindt men afschuwelijk.

[ Bericht 20% gewijzigd door michaelmoore op 23-08-2025 08:35:22 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:24:11 #123
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218568787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]
pi_218568808
twitter

Opmerkelijk hoe dezelfde vrouwen die altijd zo vurig voor asielzoekers in de bres springen nu ineens vooraan staan om te protesteren tegen vrouwengeweld maar het echte probleem niet benoenen.
  Miss 200.000.000! zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:28:23 #125
367000 roos94
pi_218568820
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Opmerkelijk hoe dezelfde vrouwen die altijd zo vurig voor asielzoekers in de bres springen nu ineens vooraan staan om te protesteren tegen vrouwengeweld maar het echte probleem niet benoenen.
Als enkel asielzoekers zouden moorden/verkrachten etc dan kunnen we wel in onze handen klappen want dat betekent dat er heel veel mensen met terugwerkende kracht niet vermoord/verkracht zouden worden.

"Het echte probleem" zijn mensen zoals jij die alle ellende op de wereld graag naar 1 doelgroep willen schuiven - eigenlijk net zoals die ene rare meneer in de jaren 40 deed.
pi_218568830
quote:
[ x ]

De magie van de chocolade piemel.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:29:48 #127
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_218568842
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:51 schreef matigeuser het volgende:
Het hele land is (weer) even in rep en roer. Maar binnenkort wordt er toch weer massaal op Bontenbal / Timmermans / VVD gestemd.

Want we durven en willen niet de stappen nemen die nodig zijn om dit nou eens écht aan te pakken. Om weer baas te worden over ons land, de grenzen en wie er in komt. Daarvoor moeten we namelijk uit de EU en allerlei andere verdragen. Moeten we 'immorele' beslissingen nemen zoals stoppen met opvang. Stoppen met bed / bad / brood regelingen. Illegalen ook echt illegaal verklaren. Ze arresteren en terug sturen naar eigen land. Geen coulance meer toepassen. Geen gezinshereniging. Vrijwillige remigratie stimuleren. Etc etc.

Het zijn allemaal dingen waar de gemiddelde Nederlander nog steeds niet klaar voor is. Daarvoor moeten er eerst nog een jaar of 10-15 meer 'incidenten' plaatsvinden. En nog een 'stad' of 10 zoals Tilburg erbij aan migranten.

Misschien dat mensen dán eindelijk eens klaar zijn voor deze stap. Maar dan is het waarschijnlijk al te laat en is massale onrust waarschijnlijk al niet meer afwendbaar.

Dus klaagt iedereen nu wel weer even, maar gaan we gewoon weer een paar jaar zo door en is het afwachten tot het volgende drama.

Veel plezier jongens. Ik ben er inmiddels ook wel klaar mee. Heel West-Europa gaat naar de kloten en niemand die er echt wat aan doet. Ik kan het machteloze niet meer aan en derhalve heeft mijn verdriet en woede inmiddels plaats gemaakt voor onverschilligheid. Iets wat velen inmiddels denk ik wel zullen herkennen.
Serieus.

Denk je dat écht er ooit een moment gaat komen dat Halsema, Groot Wassink & Co een mea culpa gaan doen?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218568851
quote:
[ x ]

Nog twee dagen en dan krijgt de “ witte “ man de schuld.
pi_218568860
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:28 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als enkel asielzoekers zouden moorden/verkrachten etc dan kunnen we wel in onze handen klappen want dat betekent dat er heel veel mensen met terugwerkende kracht niet vermoord/verkracht zouden worden.

"Het echte probleem" zijn mensen zoals jij die alle ellende op de wereld graag naar 1 doelgroep willen schuiven - eigenlijk net zoals die ene rare meneer in de jaren 40 deed.
Deze doelgroep komt wel uit een extreem onveilige situatie en is wellicht ernstig getraumatiseerd (of hebben zelf flink wat op hun kerfstok), op zich best vreemd dat ze middenin de nacht op straat rond mogen hangen in een vreemd land.
pi_218568864
quote:
[ x ]

Jongens toch, moet je dit lezen:

quote:
De zaak van Lisa (17) staat niet op zich. Medio augustus werd een 24-jarige Syrische vrouw dood aangetroffen in Almere, vermoedelijk door een misdrijf om het leven gebracht. Ook de zaak van Joeweela (39) staat nog vers in het geheugen gegrift, zij werd in juli door haar ex-man doodgeschoten op straat in Gouda. En in Veldhoven werd de 34-jarige Shanesca gedood, mogelijk door haar partner.
Structureel probleem

Iedere acht dagen sterft er in Nederland een vrouw door geweld (femicide), weet ook oud-politicus en feminist Hedy d’Ancona. „Femicide is een structureel probleem en geen zeldzaam incident. Het is schandalig dat ons land in de top drie staat van alle Europese landen met het hoogste aantal vrouwenmoorden.’’
GOH hoe zou dat nou komen
Mja
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:34:16 #131
182233 thedeedster
pi_218568870
quote:

[..]

Jij maakt geen onderscheid tussen de positie van de vrouw in de westerse wereld en de positie van de vrouw in de islamitische wereld?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_218568883
quote:

[..]

Volgens mij is er niemand hier die beweert dat het alleen maar asielzoekers zijn, er is echter wel een grote statische oververtegenwoordiging:

zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:36:24 #133
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_218568886
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:33 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Jongens toch, moet je dit lezen:
[..]
GOH hoe zou dat nou komen
Nou, hoe komt dat?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:37:28 #134
323876 michaelmoore
pi_218568890
quote:

[..]

in die wereld is een vrouw minder waard dan een nette hond, je kunt die wel graag hierheen willen halen omdat je sociaal links wilt zijn, maar weet je dat wel zeker?/

ik heb liever een leuke hond
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218568895
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:36 schreef Dven het volgende:

[..]
Nou, hoe komt dat?
Wij zijn een van de populairste bestemmingen voor immigranten; er is geen andere verklaring.
Mja
pi_218568902
quote:

[..]

Jouw vergelijking loopt mank.

Wanneer je de huidige cijfers erbij neemt dan zie je dat asielzoekers en allochtonen oververtegenwoordigd zijn in criminele activiteiten.
Ook in zaken zoals eerwraak en zedendelicten.

En die man waar jij het over hebt kwam op in de jaren dertig en de joden waren toen niet oververtegenwoordigd in criminele activiteiten.

Nu ik het toch over joden heb. De mensen die wij nu binnenhalen zijn overtuigend antisemiet. Dat waren ze al voor 7 oktober en voor 1948. Voor jouw informatie. Er waren moslim SS divisies.
pi_218568907
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:35 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Volgens mij is er niemand hier die beweert dat het alleen maar asielzoekers zijn, er is echter wel een grote statische oververtegenwoordiging:

[ afbeelding ]
Het ligt aan de mannen. Snap dat nu eens. Het ligt aan Piet, Klaas en Jan.
pi_218568908
quote:

[..]

https://longreads.cbs.nl/(...)-2024/criminaliteit/
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218568910
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:37 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wij zijn een van de populairste bestemmingen voor immigranten; er is geen andere verklaring.
:D het is geen vakantie hè? We zitten gewoon onder het EU-gemiddelde qua asielzoekers die worden opgevangen.
Dit, dus.
pi_218568936
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:D het is geen vakantie hè? We zitten gewoon onder het EU-gemiddelde qua asielzoekers die worden opgevangen.
Oooh maar dan is het goed :)
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:44:46 #141
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218568938
Mensen die nu nog ontkennen dat we een groot probleem hebben met migranten zijn mede verantwoordelijk voor deze vredelijke wandaden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:45:27 #142
323876 michaelmoore
pi_218568940
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]
het zijn geen asielzoekers, zo noemen we mensen die hierheen komen zonder papieren

het zijn werkzoekenden uit islamitische landen
pi_218568942
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Deze doelgroep komt wel uit een extreem onveilige situatie en is wellicht ernstig getraumatiseerd (of hebben zelf flink wat op hun kerfstok), op zich best vreemd dat ze middenin de nacht op straat rond mogen hangen in een vreemd land.
Die hebben waarschijnlijk oorlogstrauma's die ze nog niet verwerkt hebben, en ook niet kunnen verwerken hier, want wachtlijsten.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:46:21 #144
323876 michaelmoore
pi_218568946
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:45 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Die hebben waarschijnlijk oorlogstrauma's die ze nog niet verwerkt hebben, en ook niet kunnen verwerken hier, want wachtlijsten.
en daarom gaan ze jonge vrouwen verkrachten s nachts, maar eerst dood maken want dan zijn ze lekker rustig
pi_218568950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en daarom gaan ze jonge vrouwen verkrachten
Dat praat k niet goed, want ik ben zelf een vrouw, maar daarom zijn ze waarschijnlijk zo gevaarlijk. Omdat geweld "normaal" voor ze is.

Snaptuh?
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:48:01 #146
323876 michaelmoore
pi_218568956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:47 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat praat k niet goed, want ik ben zelf een vrouw, maar daarom zijn ze waarschijnlijk zo gevaarlijk.
o ok dus we kunnen ze wel gewoon binnen halen ,
ze zijn dus zielig
  zaterdag 23 augustus 2025 @ 08:48:22 #147
182233 thedeedster
pi_218568959
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Oooh maar dan is het goed :)
Snel nog wat er bij. Het is natuurlijk een grof schandaal dat we hier niet fier bovenaan staan. O-)
pi_218568960
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
o ok dus we kunnen ze wel gewoon binnen halen ,
ze zijn dus zielig
Zei ik dat? Lees eens terug.
pi_218568968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:48 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Snel nog wat er bij. Het is natuurlijk een grof schandaal dat we hier niet fier bovenaan staan. O-)
`
Snel de Veluwe affikken zodat we daar half Afrika kunnen huisvesten.
pi_218568972
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2025 08:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Jij maakt geen onderscheid tussen de positie van de vrouw in de westerse wereld en de positie van de vrouw in de islamitische wereld?
Ik denk eerder dat Roos94 geen onderscheid maakt tussen Nederlandse mannen en islamitische mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')