Oh oke man, en hou elkaar ook even goed vast dan in de circle jerk bij de deugsoos. Dan worden problemen past echt opgelostquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als iets de onzin van de gemiddelde “kritische” burger onderuit haalt dan is het wel het CBS. Goed dat je dat benoemt. Daar zou elke PVV-stemmende Fortuyn-adeptjes elke dag even op moeten kijken.
En toch gebeurt dit zelden tot nooit. Wat gaat er dan mis?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig mensen niet mee eens zijn.
Ze kunnnen het asieltuig toch viseren?quote:
Ik denk dat als je dat voor elkaar krijgt, en dat ze dan ook echt weg zijn, dat dat wel verschil maakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat daar weinig mensen niet mee eens zijn.
Wanneer dat kan gebeurt het ook. Maar je zit met wetgeving en het is helaas geen Donald Duck-avontuur wat heel simpel werkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En ongewenst verklaren en dan ook echt terugsturen zou een verademing zijn.
Joe, bedankt voor je inhoudelijke bijdragequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh oke man, en hou elkaar ook even goed vast dan in de circle jerk bij de deugsoos. Dan worden problemen past echt opgelost
ASIELSTOPquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wanneer dat kan gebeurt het ook. Maar je zit met wetgeving en het is helaas geen Donald Duck-avontuur wat heel simpel werkt.
Dit roept iedere generatie, maar als je goed naar de cijfers kijkt ligt het toch echt structureel anders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Ondertussen verandert er helemaal niks, en lijken we langzaam richting de afgrond van onze westerse beschaving te schuiven. Precies daarom word ik zo moe van dit land.
Geef eens voorbeelden van mijn 13e eeuwse denkraam?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
We klappen in de 17e minuut, Geert spint er electoraal garen bij, Halsema zegt weer wat doms, en iedereen kan met een schoon geweten naar huis. Familie kapot, dorp in rouw, maar applausje gedaan, dus probleem opgelost.
En dan heb je EttoVanBelgie. Altijd paraat om iedereen die niet in zijn 13e-eeuwse denkraam past meteen weg te zetten als “imampijper” of “links gekkie”. Alsof dát ook maar iets oplost. Het is goedkoop, voorspelbaar en vermoeiend.
Ondertussen verandert er helemaal niks, en lijken we langzaam richting de afgrond van onze westerse beschaving te schuiven. Precies daarom word ik zo moe van dit land.
Breaking news!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Is het feit dat de moordenaar een asielzoeker is al besproken hier?
TBS en gevangenis is vakantie voor deze gasten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die jongen was 18 jaar.
En TBS kan steeds opnieuw opgelegd worden, hopelijk zit hij nu nog steeds. Wel vreemd dat hij niet ook nog een celstraf heeft gekregen.
Deze zaak is toch wat anders, deze gast heeft nog een vrouw mishandeld en verkracht en een andere vrouw belaagd. Denk echt wel dat ze zwaarder gaan straffen.
Dus het ageren tegen een achterlijke ideologie wat etto doet is onderdeel van het probleem? Leg deze eens uit want deze snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
We klappen in de 17e minuut, Geert spint er electoraal garen bij, Halsema zegt weer wat doms, en iedereen kan met een schoon geweten naar huis. Familie kapot, dorp in rouw, maar applausje gedaan, dus probleem opgelost.
En dan heb je EttoVanBelgie. Altijd paraat om iedereen die niet in zijn 13e-eeuwse denkraam past meteen weg te zetten als “imampijper” of “links gekkie”. Alsof dát ook maar iets oplost. Het is goedkoop, voorspelbaar en vermoeiend.
Het jaarlijks importeren van 50.000 moslim mannen en dit op welke manier dan ook vergoelijken gaat natuurlijk al heeelemaaal niet helpen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Was dat niet het CDA? Mikken op 60.000 plus migratie saldo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En ongewenst verklaren en dan ook echt terugsturen zou een verademing zijn.
Dat zie ik nog in geen jaren gebeuren op 5 personen na en jaarlijks intrede van 40.000 tot 60.000 man. Zoals de politieke partijen nu verkondigen als “mooie deal”
Hoe kan dat dan als de helft van je oudere jeugd zonder woning zit, meer dan de helft van de studenten zonder kamer.
En dat die 60.000 man per jaar ook aan gezinsherenigingen wil van doen.
Op termijn totaal kansloos.
Als zelfs de keurige Bontebal een migratiesaldo van 70.000 een goed resulataat vind..... dan ja... waar staat de Nederlander dan eigenlijk in dit hele verhaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Was dat niet het CDA? Mikken op 60.000 plus migratie saldo?
Hoe krijg je de mensen die een misdrijf plegen, en onze vrouwen niet als volwaardige mensen zien, in godsnaam weg? Zoveel uitgeprocedeerden die hier maar gewoon blijven.
Leuk geschreven wel. Leest lekker!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Ah ja, iedere generatie roept hetzelfde, maar de cijfers zeggen anders…” Serieus? Kijk om je heen: Amerika in totale geopolitieke chaos, Europa traag en besluiteloos, een asielbeleid dat bij elke crisis weer vastloopt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit roept iedere generatie, maar als je goed naar de cijfers kijkt ligt het toch echt structureel anders.
Hou toch op man, leugenaar. Met je 13e eeuwse frame.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah ja, iedere generatie roept hetzelfde, maar de cijfers zeggen anders…” Serieus? Kijk om je heen: Amerika in totale geopolitieke chaos, Europa traag en besluiteloos, een asielbeleid dat bij elke crisis weer vastloopt.
We leven in een tijd vol veranderingen, sneller en complexer dan ooit. Het probleem is niet dat er te weinig geschreeuwd wordt, maar dat niemand echt nadenkt over wat wél werkt. Een ASIELSTOP roepen lost niks op, maar alleen maar blijven afwachten evenmin.
Wie hier niet wakker van wordt, ziet gewoon niet hoe kwetsbaar en dynamisch de wereld nu is.
Ik weet het ook niet. Iedereen lijkt de weg kwijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als zelfs de keurige Bontebal een migratiesaldo van 70.000 een goed resulataat vind..... dan ja... waar staat de Nederlander dan eigenlijk in dit verhaal
De Nederlander laat met zich sollen en stemt groen linksquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als zelfs de keurige Bontebal een migratiesaldo van 70.000 een goed resulataat vind..... dan ja... waar staat de Nederlander dan eigenlijk in dit hele verhaal
Onderaan de foodchain inmiddels
'De Nederlander'quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Nederlander laat met zich sollen en stemt groen links
Dus moet je haalbaar beleid voeren. De grondwet goed in acht houden en zorgen dat wat je kunt en wilt ook daadwerkelijk kan worden omgezet in beleid. Het migratieprobleem wordt op dit moment juist in stand gehouden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah ja, iedere generatie roept hetzelfde, maar de cijfers zeggen anders…” Serieus? Kijk om je heen: Amerika in totale geopolitieke chaos, Europa traag en besluiteloos, een asielbeleid dat bij elke crisis weer vastloopt.
We leven in een tijd vol veranderingen, sneller en complexer dan ooit. Het probleem is niet dat er te weinig geschreeuwd wordt, maar dat niemand echt nadenkt over wat wél werkt. Een ASIELSTOP roepen lost niks op, maar alleen maar blijven afwachten evenmin.
Wie hier niet wakker van wordt, ziet gewoon niet hoe kwetsbaar en dynamisch de wereld nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |