abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:25:22 #76
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218567218
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Als iets de onzin van de gemiddelde “kritische” burger onderuit haalt dan is het wel het CBS. Goed dat je dat benoemt. Daar zou elke PVV-stemmende Fortuyn-adeptjes elke dag even op moeten kijken.
Oh oke man, en hou elkaar ook even goed vast dan in de circle jerk bij de deugsoos. Dan worden problemen past echt opgelost (y)
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:25:28 #77
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218567220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:23 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik denk dat daar weinig mensen niet mee eens zijn.
En toch gebeurt dit zelden tot nooit. Wat gaat er dan mis?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:25:36 #78
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218567222
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:23 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
Het is geen fucking kinderkamp 😂
Ze kunnnen het asieltuig toch viseren?

Overigens stond in het artikel dat de persoon illegaal in het COA gebouw woonde, daarmee heeft het COA deze moord eigenlijk gefaciliteerd, ook bij die beweging moet grondig gezuiverd worden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218567225
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:23 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik denk dat daar weinig mensen niet mee eens zijn.
Ik denk dat als je dat voor elkaar krijgt, en dat ze dan ook echt weg zijn, dat dat wel verschil maakt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218567228
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En ongewenst verklaren en dan ook echt terugsturen zou een verademing zijn.
Wanneer dat kan gebeurt het ook. Maar je zit met wetgeving en het is helaas geen Donald Duck-avontuur wat heel simpel werkt.
Dit, dus.
pi_218567229
We klappen in de 17e minuut, Geert spint er electoraal garen bij, Halsema zegt weer wat doms, en iedereen kan met een schoon geweten naar huis. Familie kapot, dorp in rouw, maar applausje gedaan, dus probleem opgelost.

En dan heb je EttoVanBelgie. Altijd paraat om iedereen die niet in zijn 13e-eeuwse denkraam past meteen weg te zetten als “imampijper” of “links gekkie”. Alsof dát ook maar iets oplost. Het is goedkoop, voorspelbaar en vermoeiend.

Ondertussen verandert er helemaal niks, en lijken we langzaam richting de afgrond van onze westerse beschaving te schuiven. Precies daarom word ik zo moe van dit land.
Groot fan van User Wotte
pi_218567232
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:25 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Oh oke man, en hou elkaar ook even goed vast dan in de circle jerk bij de deugsoos. Dan worden problemen past echt opgelost (y)
Joe, bedankt voor je inhoudelijke bijdrage :)
Dit, dus.
pi_218567234
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Wanneer dat kan gebeurt het ook. Maar je zit met wetgeving en het is helaas geen Donald Duck-avontuur wat heel simpel werkt.
ASIELSTOP
Groot fan van User Wotte
pi_218567238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:26 schreef Tjacka het volgende:

Ondertussen verandert er helemaal niks, en lijken we langzaam richting de afgrond van onze westerse beschaving te schuiven. Precies daarom word ik zo moe van dit land.
Dit roept iedere generatie, maar als je goed naar de cijfers kijkt ligt het toch echt structureel anders.
Dit, dus.
pi_218567239
Is het feit dat de moordenaar een asielzoeker is al besproken hier?
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:28:52 #86
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218567243
quote:
We klappen in de 17e minuut, Geert spint er electoraal garen bij, Halsema zegt weer wat doms, en iedereen kan met een schoon geweten naar huis. Familie kapot, dorp in rouw, maar applausje gedaan, dus probleem opgelost.

En dan heb je EttoVanBelgie. Altijd paraat om iedereen die niet in zijn 13e-eeuwse denkraam past meteen weg te zetten als “imampijper” of “links gekkie”. Alsof dát ook maar iets oplost. Het is goedkoop, voorspelbaar en vermoeiend.

Geef eens voorbeelden van mijn 13e eeuwse denkraam?

Ik kan me voorstellen dat dat lastig wordt, wat, met mijn pleidooi voor radicale gelijkheid tussen man en vrouw, de normaliteit van homoseksualiteit en transseksualiteit, en de absolute scheiding tussen kerk en staat.

Van mijn afgrijzen van Augustinus en Aquino en Trumpiaanse Evangelicals.

Wat heet, in de 13e eeuw was ik op de brandstapel beland.

Maar ik ken de 'progressief-linkse' frames wel... En het bewijst vooral hoe onbelezen en intens racistisch datzelfde 'progressief links' is.

Kom met quotes die dat 13e eeuwse denkraam bewijzen.... hebben we een zoekfunctie voor.

Die ga je niet vinden, maar ik heb iets gemeens gezegd over een bepaalde cultuur, en dus rest je niet anders dan met een Racisme- dan wel Xenofobie-kaart te komen. Ongelooflijke lul.

Daarom, ga naar Qatar, daar is het zo veel beter gesteld met die 'westerse beschaving'.

Echt, wat heb ik een intense hekel aan complete farizeeërs.

Pak je biezen en vertrek, ga je heil zoeken elders.

Echt, kom met wat beters.

[ Bericht 6% gewijzigd door EttovanBelgie op 22-08-2025 22:45:43 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:28:57 #87
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_218567244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Is het feit dat de moordenaar een asielzoeker is al besproken hier?
Breaking news!!!!
pi_218567245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]
ASIELSTOP
En iedereen minimaal een miljoen euro. Problemen opgelost, iedereen blij.
Dit, dus.
pi_218567248
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die jongen was 18 jaar.
En TBS kan steeds opnieuw opgelegd worden, hopelijk zit hij nu nog steeds. Wel vreemd dat hij niet ook nog een celstraf heeft gekregen.

Deze zaak is toch wat anders, deze gast heeft nog een vrouw mishandeld en verkracht en een andere vrouw belaagd. Denk echt wel dat ze zwaarder gaan straffen.
TBS en gevangenis is vakantie voor deze gasten.

Ik zie overigens wel wat gelijkenissen hoor
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:29:09 #90
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_218567249
quote:

Dus het ageren tegen een achterlijke ideologie wat etto doet is onderdeel van het probleem? Leg deze eens uit want deze snap ik echt niet.
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:29:26 #91
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218567251
quote:

Het jaarlijks importeren van 50.000 moslim mannen en dit op welke manier dan ook vergoelijken gaat natuurlijk al heeelemaaal niet helpen.
pi_218567258
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En ongewenst verklaren en dan ook echt terugsturen zou een verademing zijn.
Dat zie ik nog in geen jaren gebeuren op 5 personen na en jaarlijks intrede van 40.000 tot 60.000 man. Zoals de politieke partijen nu verkondigen als “mooie deal”
Hoe kan dat dan als de helft van je oudere jeugd zonder woning zit, meer dan de helft van de studenten zonder kamer.
En dat die 60.000 man per jaar ook aan gezinsherenigingen wil van doen.
Op termijn totaal kansloos.
Was dat niet het CDA? Mikken op 60.000 plus migratie saldo?

Hoe krijg je de mensen die een misdrijf plegen, en onze vrouwen niet als volwaardige mensen zien, in godsnaam weg? Zoveel uitgeprocedeerden die hier maar gewoon blijven.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:33:22 #93
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218567279
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Was dat niet het CDA? Mikken op 60.000 plus migratie saldo?

Hoe krijg je de mensen die een misdrijf plegen, en onze vrouwen niet als volwaardige mensen zien, in godsnaam weg? Zoveel uitgeprocedeerden die hier maar gewoon blijven.
Als zelfs de keurige Bontebal een migratiesaldo van 70.000 een goed resulataat vind..... dan ja... waar staat de Nederlander dan eigenlijk in dit hele verhaal :')

Onderaan de foodchain inmiddels :')
pi_218567285
quote:

Leuk geschreven wel. Leest lekker! _O_ Niet mee eens, maar dat maakt toch geen ene reet uit ;)
pi_218567286
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dit roept iedere generatie, maar als je goed naar de cijfers kijkt ligt het toch echt structureel anders.
Ah ja, iedere generatie roept hetzelfde, maar de cijfers zeggen anders…” Serieus? Kijk om je heen: Amerika in totale geopolitieke chaos, Europa traag en besluiteloos, een asielbeleid dat bij elke crisis weer vastloopt.

We leven in een tijd vol veranderingen, sneller en complexer dan ooit. Het probleem is niet dat er te weinig geschreeuwd wordt, maar dat niemand echt nadenkt over wat wél werkt. Een ASIELSTOP roepen lost niks op, maar alleen maar blijven afwachten evenmin.

Wie hier niet wakker van wordt, ziet gewoon niet hoe kwetsbaar en dynamisch de wereld nu is.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:35:13 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218567291
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ah ja, iedere generatie roept hetzelfde, maar de cijfers zeggen anders…” Serieus? Kijk om je heen: Amerika in totale geopolitieke chaos, Europa traag en besluiteloos, een asielbeleid dat bij elke crisis weer vastloopt.

We leven in een tijd vol veranderingen, sneller en complexer dan ooit. Het probleem is niet dat er te weinig geschreeuwd wordt, maar dat niemand echt nadenkt over wat wél werkt. Een ASIELSTOP roepen lost niks op, maar alleen maar blijven afwachten evenmin.

Wie hier niet wakker van wordt, ziet gewoon niet hoe kwetsbaar en dynamisch de wereld nu is.
Hou toch op man, leugenaar. Met je 13e eeuwse frame.

Zelden zoveel vuiligheid gezien in een post als die van jou, ongelooflijke lafbek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218567292
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als zelfs de keurige Bontebal een migratiesaldo van 70.000 een goed resulataat vind..... dan ja... waar staat de Nederlander dan eigenlijk in dit verhaal :')
Ik weet het ook niet. Iedereen lijkt de weg kwijt.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:36:31 #98
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218567302
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:33 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Als zelfs de keurige Bontebal een migratiesaldo van 70.000 een goed resulataat vind..... dan ja... waar staat de Nederlander dan eigenlijk in dit hele verhaal :')

Onderaan de foodchain inmiddels :')
De Nederlander laat met zich sollen en stemt groen links
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218567321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:36 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
De Nederlander laat met zich sollen en stemt groen links
'De Nederlander'
pi_218567343
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 22:34 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Dus moet je haalbaar beleid voeren. De grondwet goed in acht houden en zorgen dat wat je kunt en wilt ook daadwerkelijk kan worden omgezet in beleid. Het migratieprobleem wordt op dit moment juist in stand gehouden.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')