Niet meer dan 60K van deze gasten per jaar als het aan GL ligt hoor. Valt mee toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Deze verdachte wordt inmiddels ook verdacht van de verkrachting in Weesperzijde. Leuk figuur. Vooral lekker meer van binnenhalen
Vind je dat raar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De volksbuurters hebben weer een onderwerp om over te fulmineren dit weekend. Heerlijk met een pilsje in de tegeltuin speculeren over strafmaatregelen uit de 13e eeuw.
Hoe kan iemand illegaal in een opvanglocatie wonen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:56 schreef Nober het volgende:
Zoals ik al zei, in een fatsoenlijk land gaan we illegalen niet als criminelen behandelen.
[ afbeelding ]
Bewoners voelen zich er zelf niet veilig zoals is te lezen in je bericht van het Parool.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:56 schreef Nober het volgende:
Zoals ik al zei, in een fatsoenlijk land gaan we illegalen niet als criminelen behandelen.
[ afbeelding ]
13e eeuw? Je makkers zitten vooral nog in de 7e eeuw. Met alcoholvrij spul, natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
De volksbuurters hebben weer een onderwerp om over te fulmineren dit weekend. Heerlijk met een pilsje in de tegeltuin speculeren over strafmaatregelen uit de 13e eeuw.
Gut, weer zo'n verlichte deuger die het allemaal beter weet, en wiens diversiteit niet verder komt dan om de week bestellen bij de Thai.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er zo veel domheid bestaat nee.
Gelukkig zijn er ook een heleboel mensen als jij in dit topic die vinden dat dit compleet normaal vindenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:00 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat er zo veel domheid bestaat nee.
Mijn makkers? Probeer je zelfbeheersing voor een keer te bewaren, boos kereltje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
13e eeuw? Je makkers zitten vooral nog in de 7e eeuw. Met alcoholvrij spul, natuurlijk.
Wat een volkomen achterlijke gevolgtrekking.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook een heleboel mensen als jij in dit topic die vinden dat dit compleet normaal vinden
Ja? Wat gebeurt er met deze vent? Sowieso wel een gevangenisstraf lijkt me, maar misschien ook tbs. Vervolgens zal hij nog jaren leven op Nederlandse centen. Hoewel het ook kan zijn dat ze hem zijn straf laten uitzitten in zijn thuisland in sommige gevallen? Als ze er ooit achterkomen waar hij vandaan komt ...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:08 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit doet me overigens wel denken aan de moord / aanslag in Oss een paar jaar geleden. Een 16-jarige jongen die 's ochtends naar zijn werk ging (werkte als inval / vakantiekracht in een bejaardentehuis als ik het goed heb). Werd op de ochtend daar naartoe doodgestoken van z'n fiets door een uitgeprocedeerde asielzoeker.
De asielzoeker kreeg geen celstraf (eis was overigens maar 6 of 7 jaar), maar tbs (want ontoerekeningsvatbaar). Ik denk dat de kakkerlak nog steeds riant leeft van Nederlandse centen...
Zal met deze kwestie niet veel anders gaan
Boos? Zo snel heb ik het niet over 'laagopgeleiden' waar ik vervolgens op kan neerkijken vanuit mijn woke bubbel. Haha, domme tokkies.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:07 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Mijn makkers? Probeer je zelfbeheersing voor een keer te bewaren, boos kereltje.
Niet raar, maar je moet er ook geen seconde naar luisteren. Onderbuikkots kom je ook geen stap verder mee.quote:
Wat is bijzonder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is wel vrij bijzonder, mevrouw Capricia.
Gast waar heb je het over. Zoek hulp.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boos? Zo snel heb ik het niet over 'laagopgeleiden' waar ik vervolgens op kan neerkijken vanuit mijn woke bubbel. Haha, domme tokkies.
Probeer het eens, het echt naleven van dat 'diversiteits'-gelul. Tot nu toe is het spugen op mensen die niet net als jij post-koloniale genderstudies gestudeerd hebben een vorm van klassicisme.
Vraag je guru c.q. UvA-docent c.q. swami de volgende keer hoe je los kan komen van dat elitaire denken.
Beginnen ze in het azc nu ook over stenigen en homo’s van flats gooien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:59 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |