En nog steeds geven ze er niks om, aangezien ze niet geïnformeerd worden. Hartelijk dank Reagan en Bush voor het aanpassen van de mediawetquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:03 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Zowel Hillary als Kamala hadden gelijk. Ook al waren het verre van perfecte kandidaten...die oliedomme Amerikanen hadden alleen maar dat ene vakje naast hun namen in hoeven kleuren.
Nu is het enorme dikke zwerende blaren zitten voor ze!
Straks alleen fascistische leuzen in de media en de bevolking warm maken om de wereld te laten zien wie er nu de baas is.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:41 schreef Eightyone het volgende:
Bezuinigingen van 950 miljoen euro op de Amerikaanse publieke omroepen.
https://nos.nl/artikel/25(...)-hulp-aan-buitenland
Dat is sowieso een hele lange reeks radiozenders met vierletterige namen, beginnend met een K of W.
Dan weet je dat, als je die ooit opzet (is bij een paar ervan hier het geval).
Russische trekjes.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Straks alleen fascistische leuzen in de media en de bevolking warm maken om de wereld te laten zien wie er nu de baas is.
?quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
Dus Canada in onderhandeling om toch lid te worden van de EU? Wat gaat Mexico doen?
Trump wil blijkbaar oorlog gaan voeren en hij had het er een half jaar geleden regelmatig over om van Canada een staat te maken en van Mexico een werkkamp. Groenland wilde hij ook wel hebben. Dus wat moeten die dan doen?quote:
Kom op zeg, je weet echt wel dat dat onzin is. De enige reden waarom zoveel mensen daar waren was omdat Trump constant maar bleef liegen over de verkiezingsuitslag. Pence werd opgeroepen om de verkiezingen niet te certificeren. Daarom was Trump daar, daarom waren die mensen daar. Dat hij niet direct verantwoordelijk is voor het geweld (dat zijn alleen de mensen die het geweld pleegden) is iets heel anders dan 'geen rol van betekenis' spelen. Dat weet je ook best.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump heeft geen rol van betekenis gespeeld met 6 januari.
Zelfde geldt natuurlijk voor jou hé, als een democraat op dezelfde manier te werk gaat heb jij geen kritiek. Toch?quote:Op zondag 24 augustus 2025 18:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit schept natuurlijk wel een precedent voor een volgende president wellicht een democraat en dan ben ik benieuwd of diezelfde mensen die nu zo kritisch zijn ook zo kritisch zullen blijven.
Kom op, ik verwacht toch iets meer hersencapaciteit bij je dan dit soort gebrabbel.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Trump heeft geen rol van betekenis gespeeld met 6 januari. De oproep was duidelijk om vreedzaam te demonstreren, dat stukje van de beruchte speech word stelselmatig genegeerd om een hele beweging in de verkeerde hoek te plaatsen.
Waarom zou ik energie moeten stoppen in dat theater die de democraten/media elke keer weer opvoeren en tegelijkertijd negeren hoe politici hebben opgeroepen om mede politici tijdens de BLM rellen goed lastig te vallen?
Hersencapaciteit van trollemans? Verwacht je ook empathie van Putin?quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kom op, ik verwacht toch iets meer hersencapaciteit bij je dan dit soort gebrabbel.
Sterker nog, Trump ging doodleuk de locatie van Pence vermelden tijdens de inbraak. Het is echt een wonder dat die menigte Pence maar net misliep. Zo'n user gaat je dan vertellen dat 'verhaal halen' gewoon prima is als bezorgde burger, maar we weten allemaal dat het echt wel fouter was afgelopen dan 'verhaal halen'. En ja, hier was hij wel degelijk op uit, je kan zijn handelen gewoon langs een tijdlijn leggen en vergelijken met zijn handelen bij andere gebeurtenissen. Dit was 100% het idee, maar het was, net als alles bij Trump, enorm amateuristisch uitgevoerd.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet echt wel dat dat onzin is. De enige reden waarom zoveel mensen daar waren was omdat Trump constant maar bleef liegen over de verkiezingsuitslag. Pence werd opgeroepen om de verkiezingen niet te certificeren. Daarom was Trump daar, daarom waren die mensen daar. Dat hij niet direct verantwoordelijk is voor het geweld (dat zijn alleen de mensen die het geweld pleegden) is iets heel anders dan 'geen rol van betekenis' spelen. Dat weet je ook best.
Ja, het is een soort Rusland meets the Three Stooges.quote:
ICE komt toch al redelijk in de buurt. Daar word je al aangenomen bij één blik in de ogen. Dikke kans dat veel van hen daar al werken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:41 schreef SymbolicFrank het volgende:
Wat ik nog een beetje mis in het grote plaatje is, dat Trump de White Supremacists oproept voor hem in een soort Super Service te komen werken om zijn speciale opdrachten uit te voeren.
Echt van de gekke dat helemaal niemand hem tegenhoudt. Hier gaan nog jarenlang allerlei onderzoeken naar corruptie en wetsovertredingen komen, mag ik hopen. Uiteraard moet het regime dan eerst vallen, met een beetje follow the money kom je bergen fraude, steekpenningen, sluizen naar eigen rekening, chantage en allerlei duistere zaakjes tegen, lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 00:21 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lxaj335ik22e
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |