SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er is geen leger varkentje genoegMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Ik heb vanmorgen ook lekker zitten kakkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:48 schreef ToT het volgende:
Sow, zit hier aardig in te kakken.Prettige voortplanting alhier altesaam!
![]()
![]()
Op kantoor?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook lekker zitten kakkenHow can I make this topic about me?![]()
Bij ons op kantoor zit zo'n tijdklok oid dat het licht na een tijdje uitgaat. Dus lang kakken is een dingetjeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Bij ons ook. Heel irritant - moet je jezelf bijlichten met je mobiel (als je die al toevallig bij je had)....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Bij ons op kantoor zit zo'n tijdklok oid dat het licht na een tijdje uitgaat. Dus lang kakken is een dingetje
Of even de deur openen.How can I make this topic about me?![]()
bij ons ook, ik neem gewoon mijn telefoon mee om een spelletje te spelen als er heel erg veel aan de hand is achterinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
zit namelijk ook een zaklamp op jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
soms ga ik ff naar buiten
ik ben sowieso altijd buiten maar als het licht uitgaat is er toch niemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooie fantasie heb jijquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals die zangeres stel ik me jouw soms voor: een zingende femme fatal
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
nog gefeliciteerd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Opgesloten raken zal niet snel gebeuren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
en als het licht uit gaat, gewoon even zwaaien naar de sensorHow can I make this topic about me?![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:58 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
en als het licht uit gaat, gewoon even zwaaien naar de sensorSame shit, different day
SC hopper present![]()
geen last van lichten die automatisch uit gaan op de plee op kantoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als je binnen de zoveel minuten blijft .....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
geen last van lichten die automatisch uit gaan op de plee op kantoorHow can I make this topic about me?![]()
ook niet, nog ouderwets met lichtknopje in de wc hokjes zelf, maar daarbuiten dan weer automatischquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je binnen de zoveel minuten blijft .....Uw ADH vitamine Worst
Een wat ouder pand? Wij hebben nergens lichtknoppen op kantoor, alles gaat vanzelf aan en uit, via sensoren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ook niet, nog ouderwets met lichtknopje in de wc hokjes zelf, maar daarbuiten dan weer automatischHow can I make this topic about me?![]()
Komt ergens uit begin 2000 en van de oude rotten op kantoor hoor ik dat het grotendeels ongewijzigd is geblevenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een wat ouder pand? Wij hebben nergens lichtknoppen op kantoor, alles gaat vanzelf aan en uit, via sensoren.Uw ADH vitamine Worst
Dat zal best duur zijn ja, om te vervangen door automatische lichten. En of dat kostentechnisch uit kan...How can I make this topic about me?![]()
middagvlucht is wel relaxed, kan ik beetje uitslapen en zoUw ADH vitamine Worst
Yes en daardoor kan ik geen femme fatale zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
En jij hebt wat meer zelf vertrouwen nodig!
Weekendquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:24 schreef devzero het volgende:
Out of office berichtje staat aan, dus laat het weekend maar beginnen
En nu naar huis
voor het eerst in mijn eentje vliegen in ruim 10 jaar
Uw ADH vitamine Worst
scherpquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Yes en daardoor kan ik geen femme fatale zijnToch stel ik me je zo soms voor
![]()
![]()
Er is weinig veranderd in die 10 jaar, alleen proppen ze nu meer mensen in een vliegtuigquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst in mijn eentje vliegen in ruim 10 jaar![]()
Dus dan heb je een mooie fantasie, geef me nou maar gewoon gelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
scherpToch stel ik me je zo soms voor
Met nadruk op mooiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus dan heb je een mooie fantasie, geef me nou maar gewoon gelijk![]()
En nu echt naar huis![]()
![]()
Waar ga je heen vliegen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
voor het eerst in mijn eentje vliegen in ruim 10 jaarI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ach de wegen en fietspaden hier zijn ook de afgelopen 10 jaar stuk drukker gewordenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Er is weinig veranderd in die 10 jaar, alleen proppen ze nu meer mensen in een vliegtuigUw ADH vitamine Worst
Ja ik gebruikte bewust mooie en niet grotequote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Met nadruk op mooie![]()
En nu echt naar huis(want het gaat niet om de grootte
)
jaja ooit zo ingevuld en btw denk ook niet iedereen hoeft het allemaal precies te weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
In je profiel staat iets anders
En "ik wordt"![]()
Dit klopt wel dus wat ik nu zeg
en dt dingen ja zorgen dingetje altijd al van me hoe dat goed neer te zetten
ben weer meer beter in technische dingen als in spelling enzo.
Do what you love, love what you do!![]()
Lekker op tijd, pikquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
nee dat is een maand laterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh niet zo ver als ik dacht. Oktoberfest?Uw ADH vitamine Worst
10 september, staat genoteerdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
jaja ooit zo ingevuld en btw denk ook niet iedereen hoeft het allemaal precies te weten.
Dit klopt wel dus wat ik nu zeg
en dt dingen ja zorgen dingetje altijd al van me hoe dat goed neer te zetten
ben weer meer beter in technische dingen als in spelling enzo.
Ik probeer het gewoon met loopt als ik niet weet of het d of dt of voltooid deelwoord is.
Haha heb zelf ook een hekel aan d/t fouten, maar had in mn paiq quiz per ongeluk staan "wat vindt jij aantrekkelijk?"
De man die antwoordde "iemand die de juiste spellingsregels kent" had wel een goede binnenkomer
ken het trucje iddquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
10 september, staat genoteerd
Ik probeer het gewoon met loopt als ik niet weet of het d of dt of voltooid deelwoord is.
Haha heb zelf ook een hekel aan d/t fouten, maar had in mn paiq quiz per ongeluk staan "wat vindt jij aantrekkelijk?"
De man die antwoordde "iemand die de juiste spellingsregels kent" had wel een goede binnenkomer
maar oke soms typ ik gewoon sneller als dat ik denk,Do what you love, love what you do!![]()
Ga je morgen al? Leuk, mooie stad schijnt het te zijn. Ik heb alleen maar de Wiesn gezien tijdens Oktoberfestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat is een maand later
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
owh dat laatste. naja probeer het op paiq. hahaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
10 september, staat genoteerd
ik was er al weer ff klaar mee nl na laatste keer van de week. en ook niet zo tijd voor gehad meer.Do what you love, love what you do!![]()
Oh? Dat is me nou nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:38 schreef kree het volgende:
[..]
ken het trucje idd
maar oke soms typ ik gewoon sneller als dat ik denk,
nee haha ja klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh? Dat is me nou nog nooit opgevallen
Als ik mijn best doe kan ik het wel trouwens meestal.
Maar ander verhaal ik helemaal eerlijk enzo op paiq van zeggen geen zin in gezeik en gelijk eerlijk zijn ipv bullshit elkaar te vertellen hoe geweldig we zijn...
Ze ging daar redelijk in mee dus he.... maargoed ineens block. wss had ze iemand met mooiere verhalen.
naja was experiment zoals ik al zei, probeer eens ander ipv alles mooi te praten.
Maar oke dat werkt dus ook niet, iig niet in eerste instantie.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ben er ook wel weer klaar mee. Degene met wie ik chatte gezegd dat ik even geen energie heb om te daten, zei hij gewoon wel geduld te hebben en vroeg hij zelfs of hij nog iets voor me kon doen om te helpen, das dan ook wel weer lief en dan voel ik me extra gemeen dat ik niet gewoon even een avondje mezelf bij elkaar raap voor die datequote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:40 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat laatste. naja probeer het op paiq. haha
ik was er al weer ff klaar mee nl na laatste keer van de week. en ook niet zo tijd voor gehad meer.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je morgen al? Leuk, mooie stad schijnt het te zijn. Ik heb alleen maar de Wiesn gezien tijdens Oktoberfest
wel zonde van zo'n mooie stad dat je dan alleen dat feestgebeuren zietUw ADH vitamine Worst
Ik heb zwaar de pest in
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja beetje hetzelfde, ik zei ook allemaal geen tijd voor uren lange gesprekken zo ff door de week.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook wel weer klaar mee. Degene met wie ik chatte gezegd dat ik even geen energie heb om te daten, zei hij gewoon wel geduld te hebben en vroeg hij zelfs of hij nog iets voor me kon doen om te helpen, das dan ook wel weer lief en dan voel ik me extra gemeen dat ik niet gewoon even een avondje mezelf bij elkaar raap voor die date
heb daar geen problemen mee. maar ze begrijpen niet da tik gewoon vroeg op moet.
Naja maakt ook niet uit, ik probeerde het maar ff. en denken mss werkt de hele directe aanpak beter.
Niet dus. Ze willen vooral geslijm enzo horen en complimentjes ipv gerichte vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Leuk! Goede vlucht alvast.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel zonde van zo'n mooie stad dat je dan alleen dat feestgebeuren ziet
Ja vond dat ook best zonde, maar als jouw verhalen goed genoeg zijn, komt de stad misschien nog op het nog te bezoeken lijstje
en om maar te zeggen wat me nog meer verbaasd, die vrouwen daar zoeken naar het perfecte en met top salaris en dan nog genoeg tijd hebt om met hun bezig te zijn.
Nu verdien ik ook niet heel slecht enzo. maar het staat me dan soort van tegen enzo? en dat ze zelf niks leuks over hun zelf kunnen vertellen zonder dat ik het er echt uit moet vragen.Do what you love, love what you do!![]()
hmmms ja val je op? zeg maar ff met die half afgezakte broek en halve fietsenrek stelling erin?quote:
Moet toegeven dat heb ik ook nog wel eens.
maar komt omdat ik slanke kont heb en klein beetje buik en die werkbroeken niet zo goed passen altijd.
Ik denk dan meer aan zoiets :quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:50 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms ja val je op? zeg maar ff met die half afgezakte broek en halve fietsenrek stelling erin?
Moet toegeven dat heb ik ook nog wel eens.
maar komt omdat ik slanke kont heb en klein beetje buik en die werkbroeken niet zo goed passen altijd.
ja dan heb je denk toch een beetje te idealistisch beeld van de gemiddelde bouwvakker nu.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dan meer aan zoiets :
[ afbeelding ]
hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
denk meer aan type, kan net schroevendraaier vasthouden en oostblokker.Do what you love, love what you do!![]()
was gister pay-day voor mijquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
salaris krijgen wanneer ik vertrek, goede timing
Haha mijn match was uit zichzelf al aan het opscheppen over zn goede salaris, dat was bijna een afknapperquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:48 schreef kree het volgende:
en om maar te zeggen wat me nog meer verbaasd, die vrouwen daar zoeken naar het perfecte en met top salaris en dan nog genoeg tijd hebt om met hun bezig te zijn.
Nu verdien ik ook niet heel slecht enzo. maar het staat me dan soort van tegen enzo? en dat ze zelf niks leuks over hun zelf kunnen vertellen zonder dat ik het er echt uit moet vragen.
Maar ik ben ook genoeg mannen tegen gekomen die het gesprek niet gaande kunnen houden en niets vragen hoor.
Het is gewoon een kwestie van geluk hebben denk ik.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
“wss” wordt meestal gebruikt als afkorting van “waarschijnlijk”. Maar je zou het ook kunnen zien als een soort samenvoeging van waarschijnlijk en soms: het drukt namelijk uit dat iets meestal wel zo zal zijn, maar toch niet helemaal zeker. In die zin ligt het precies tussen die twee woorden in – het klinkt sterker dan “soms”, maar minder stellig dan “waarschijnlijk”.
Voila!Ik kort het af met wrsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk".
Aangezien "mss" een afkorting voor "misschien" is, dacht één of andere klapjosti met een mentale achterstand dat "wss" een goede afkorting voor "waarschijnlijk" zou zijn!![]()
![]()
Ook als k bv. notn moet mkn.
Je eigen steno-taal - dat leer je tegenwoordig als je het vak Notuleren krijgtgeboortedatum: 11-08-1983quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:48 schreef devzero het volgende:
[..]
10 september of 8 november, scheelt maar een maandje of 2
uit het Profiel van @kree
..................
[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 22-08-2025 00:06:58 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bij de dag een eraf en die weer optellen bij de maand, hij zat er bij allebei maar 1tje naastquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
[..]
geboortedatum: 11-08-1983
uit het Profiel van @:kree
..................
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:54 schreef kree het volgende:
denk meer aan type, kan net schroevendraaier vasthouden en oostblokker.
Lekker discriminerend
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
alcohol ontsmet en alcohol is scheikundig gezien een oplossingquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij de dag een eraf en die weer optellen bij de maand, hij zat er bij allebei maar 1tje naast![]()
Ja, wat is het nouw.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
soort van, maar ik denk soms van stel ik nu niet teveel vragen om er maar wat uit te trekken waarover leuk te kunnen praten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha mijn match was uit zichzelf al aan het opscheppen over zn goede salaris, dat was bijna een afknapper
Maar ik ben ook genoeg mannen tegen gekomen die het gesprek niet gaande kunnen houden en niets vragen hoor.
Het is gewoon een kwestie van geluk hebben denk ik.
Ook dat werkt niet namelijk.
maar wat je zegt je moet t soort van treffen denk.
als ik bemerk alleen al dat iemand er zit met alleen veel vragen over mij ipv interesse en zelf wat te vertellen.,. dat is voor mij de afknapper.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alcohol ontsmet en alcohol is scheikundig gezien een oplossing![]()
![]()
dit!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alcohol ontsmet en alcohol is scheikundig gezien een oplossingquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niemand die het weet, mysterieuze man is het ookquote:
ja ik heb die beetje veranderd mijn geboortedatum op fok,quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:59 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik kort het af met wrs
Ook als k bv. not moet mkn.
Je eigen steno-taal - dat leer je tegenwoordig als je het vak Notuleren krijgt
[..]
uit het Profiel van @:kree
..................
Het is 10-09-1983
Maar werd beetje paranoia enzo over alles zo terug te vinden en heb het nooit meer veranderd.
whah is het niet maar valt me op in de praktijk.quote:
het komt door zwaar gebrek aan mensen die technisch beroep willen doen dus of uitvoeren.
en komt door de werkgevers want te lang te weinig betaald en er mee weg gekomen.
Dat is nu het probleem wat ze hebben dus. en dus nemen ze alles aan. letterlijk en figuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
naja bedtijd voor mij. 1 dagje nog en dan weer weekend. mss neem ik wel de middag ff lekker vrij. heb nog 20 uren overuur tijd voor tijd staan
![]()
I'm surrounded by morons!
Ik ben te veramerikaanstquote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:59 schreef Sally het volgende:
uit het Profiel van @kreeIk las dat als de 11de maand en de 8ste dag (want hier schrijven ze datums als maand-dag-jaar). Maar het is dus 11 augustus
Terwijl we allemaal weten dat het beste datum formaat gewoon jaar-maand-dag hoort te zijn. Niemand die vierhonderdvijftig als 50-4 schrijft, dus waarom wel 11-08-1983 of 08-11-1983![]()
mss gwn doen hihi lolquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:14 schreef kree het volgende:
naja bedtijd voor mij. 1 dagje nog en dan weer weekend. mss neem ik wel de middag ff lekker vrij. heb nog 20 uren overuur tijd voor tijd staanwat denken jullie?
![]()
Eets!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goeie plaat SjaakIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1991 / +65 / +0 / 4713 / 5547 / 0.36
2. FreshFruit / 1284 / +42 / +0 / 1514 / 2075 / 0.62
3. _UserName_ / 924 / +32 / +0 / 733 / 984 / 0.94
4. KillemWieft / 918 / +160 / +45 / 377 / 650 / 1.41
5. Vino_Tinto / 845 / +58 / +12 / 2094 / 2507 / 0.34
6. MooieTop6 / 708 / +29 / +38 / 2622 / 3042 / 0.23
7. Dotteke / 653 / +15 / +0 / 1305 / 1604 / 0.41
8. gebrokenglas / 638 / +38 / +0 / 1426 / 1782 / 0.36
9. KoningWouter / 580 / +159 / +0 / 927 / 1197 / 0.48
10. JustinK / 495 / +47 / +0 / 1640 / 1728 / 0.29
11. hemarookworst / 464 / +46 / +0 / 795 / 1026 / 0.45
12. Masberum / 414 / +5 / +10 / 359 / 455 / 0.91
13. Dr.Mikey / 388 / +34 / +0 / 151 / 267 / 1.45
14. mario390 / 359 / +4 / +0 / 205 / 308 / 1.17
15. Bargehassus / 352 / +8 / +0 / 893 / 1031 / 0.34
16. HappyCharly / 339 / +0 / +0 / 172 / 240 / 1.41
17. devzero / 335 / +9 / +7 / 473 / 591 / 0.57
18. MizzezAmy / 301 / +16 / +1 / 1347 / 1534 / 0.2
19. ToT / 289 / +3 / +0 / 1537 / 1751 / 0.17
20. greysbones / 271 / +11 / +0 / 1000 / 1085 / 0.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiėle liefje van @ieniminimuis O+![]()
Je gunt me niet eens een puntjequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
I lost itThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Er ligt hier een chick op de bank te slapen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja wel voorgesteld verder niet echt advances gemaaktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lost my mojoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet dusquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is het wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
whah is het niet maar valt me op in de praktijk.
het komt door zwaar gebrek aan mensen die technisch beroep willen doen dus of uitvoeren.
en komt door de werkgevers want te lang te weinig betaald en er mee weg gekomen.
Dat is nu het probleem wat ze hebben dus. en dus nemen ze alles aan. letterlijk en figuurlijk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja doei.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat kijk je?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Marioquote:
Goed zo.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was het rustig?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alles goed me jou en mutti?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dan ben je er ook nog niet zo langquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O het ziet er hier voorlopig nog wel droog uit.quote:
Wel frisjes met 18 graden. Maar dat vind ik zelf wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed voor de plantjes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Sinds wanneer hebben junkies een portemonnee ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:49 schreef devzero het volgende:
Ik heb de portemonnee gestolen van een junkie
@:koningwouter
![]()
@kree wel, iets met duizendblad ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:55 schreef devzero het volgende:
[..]
En voor het onkruid. Hoewel jullie daar in het koude nederland niet zo'n last van hebben
In torn kan alles (dat spelletje wat sommigen hier in DTS spelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben junkies een portemonnee ?)
![]()
![]()
Torn toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:57 schreef devzero het volgende:
[..]
In torn kan alles (dat spelletje wat sommigen hier in DTS spelen)
In katwijk is alles andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:kree wel, iets met duizendblad ofzo.![]()
![]()
Lijkt me echt een leuk spel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Je hebt een beetje geduld nodig. Ik probeerde een oud vrouwtje te beroven, maar werd met een krant het ziekenhuis ingeslagen. 2.5 uur wachtenquote:![]()
![]()
@MooieTop6 lag gister ook al in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt een beetje geduld nodig. Ik probeerde een oud vrouwtje te beroven, maar werd met een krant het ziekenhuis ingeslagen. 2.5 uur wachten
![]()
![]()
![]()
Mijn profielfoto in Torn, het komt nog redelijk overeen met mij, alleen gebruik ik nooit een kamMaar ik scheer me maar 1 a 2x per week
@MizzezAmy @loveislikeakiss hebben leuke "foto's"![]()
![]()
![]()
Gemist. Ik wist niet dat hij ook dat spel speeldequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:MooieTop6 lag gister ook al in het ziekenhuis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moggūh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Morguh UN
Goedemorgen Daddy.quote:
Hee Dot
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee FF![]()
OOk al weer vroeg wakker, door de kleine of door jezelfquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij gg of bondage. Hebben nooit bij mij gedraaidquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Draaien de stats nou bij jou of nog steeds bij bondage?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Nee uit mezelf, sliep al vroeg. Drukke dag gisterquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk al weer vroeg wakker, door de kleine of door jezelfTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kennelijk is FOK! toch verslavender dan we denkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Bij gg of bondage. Hebben nooit bij mij gedraaid![]()
![]()
Welnee toch?
Oke, je hebt je uurtjes dus wel gepakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee uit mezelf, sliep al vroeg. Drukke dag gister
Vandaag maar wat rustiger doen als het kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dagje thuis, vanavond uit eten, mommy daddy date
O gezellig, en de kleine dame bij de oppas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:25 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, dagje thuis, vanavond uit eten, mommy daddy dateWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, de buurvrouw past opquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gezellig, en de kleine dame bij de oppas.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Fijn zo buurvrouw, is wel eens lekker om er samen op uit te gaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we hebben daar ook heel veel opgepast,ze hebben 3 kinderen dus wat dat betreftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wat voor soort restaurant gaan jullie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn toch dat het zo kan over en weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zekerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
en zo is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
All in wok, 2.5 uurquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:34 schreef FreshFruit het volgende:
Wat voor soort restaurant gaan jullie?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O lekker
zeker, zinininTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Hoe lang is het geleden dat jullie samen op stap zijn geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt samen is 4 jaar terugTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
O dat is best wel een tijdje.
Terwijl jullie toch alleen waren tot voor kortWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan is het wel een keertje tijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt, we hadden andere prioriteiten toenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat kan, nou lekker genieten dan maar saampjes vanavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:50 schreef _UserName_ het volgende:
klopt, we hadden andere prioriteiten toenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gaan we ook zeker doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Dat all in wok concept is wel populair, 1 keer geweest en die tent zat ramvol.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
wij zijn er wel vaker geweest, elk jaar wel 1 of 2 keer. Maar echt samen bijna ooit, misschien 2 of 3 keerquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
Dat all in wok concept is wel populair, 1 keer geweest en die tent zat ramvol.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ik ging wel eens eten toendertijd bij die bistro die boven het zwaantje zatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is nu een geheel geloof ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ben er ook al een jaartje of 30 weg, dus praat wel over lang geledenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja iddTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Kom nog wel eens in het dorp om te shoppen.
Is echt leuk geworden de binnenstadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja, volgende week weer volksfeestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Bloemencorso is altijd mooi, maar dat gezuip vond ik nooit wat aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat hou je toch welTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Morguh KW, klaar voor je sollicitatie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hee Wouter
Ja zo jammer dat die volksfeesten vaak het grootste deel uit zuipen bestaatquote:
Hier ook hoor, daarom kom ik er ook niet
Eerder was het gezellig een braderie, kermis, en leuke bandjes op straat.
Nu is het een groot feest in een tent, de kermis naast die zuiptent.
Geen braderie meer, geen bandjes meer op straatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, uurtje te vroeg wakker zelfsquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
Morguh KW, klaar voor je sollicitatie?![]()
![]()
mischien niet zo op het drankgebruik letten, er is meer dan alleen datquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jammer dat die volksfeesten vaak het grootste deel uit zuipen bestaat
Hier ook hoor, daarom kom ik er ook niet
Eerder was het gezellig een braderie, kermis, en leuke bandjes op straat.
Nu is het een groot feest in een tent, de kermis naast die zuiptent.
Geen braderie meer, geen bandjes meer op straat
Op tijd naar huis gaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mischien niet zo op het drankgebruik letten, er is meer dan alleen dat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan je even op je gemak wakker worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, uurtje te vroeg wakker zelfsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mischien niet zo op het drankgebruik letten, er is meer dan alleen dat
Die lallende mensen. De
Bloemencorso was altijd prachtig. Heel
Kunstig hoe ze dat
Altijd doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Kijken of hun dezelfde tactiek hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:30 schreef KoningWouter het volgende:
Ben met chatgpt het gesprek aan het oefenen. Gaat prima.
Hoe gaat met om met dat gat wat jij in je CV hebt, heb je daar al op geoefend?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb gezegd dat ik een burnout heb gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken of hun dezelfde tactiek hebben
Hoe gaat met om met dat gat wat jij in je CV hebt, heb je daar al op geoefend?
En ik heb het gat iets kleiner weten te maken gelukkig. Ik denk dat ik daarmee wel uit de voeten kan.![]()
O oke nou ben benieuwdquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik een burnout heb gehad.
En ik heb het gat iets kleiner weten te maken gelukkig. Ik denk dat ik daarmee wel uit de voeten kan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben oprecht trots op je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik een burnout heb gehad.
En ik heb het gat iets kleiner weten te maken gelukkig. Ik denk dat ik daarmee wel uit de voeten kan.
![]()
Ben geen peerd
![]()
Ongevraagd ben ik er weer in gezet helaas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
Doe jij nou ook weer mee voor de punten Dot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG
Goedemorgen Heer GG.
"Oh een burnout? Dat is iemand die niet met werkdruk kan omgaan".
Zo'n reactie kun je ook krijgen.How can I make this topic about me?![]()
Ja, kan, het blijft afwachten hoe ze daar op reageren denk ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo'n reactie kun je ook krijgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar het is wel degelijk gebeurd ik kan dat niet verbloemen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo'n reactie kun je ook krijgen.
Maar als ik uit leg dat het kwam omdat ik zelfstandig was en het werk niet kon loslaten in mijn vrije tijd. Daarom wil ik weer in loondienst. Zoiets.![]()
Jij en je appquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moah. Kort. Even kijken in de App hoe goed mijn nacht is
Vervelendquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb me wel eens beter gevoeld ja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeps, die is wel heel laag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Slaapscore slecht: 35, body battery van 13.
Ja het is de laatste twee nachten meer dan beroerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe was jouw nacht? Ook beroerd geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is de laatste twee nachten meer dan beroerd.
How can I make this topic about me?![]()
Ja het lijf sputttert een beetje de laatste dagen.
Zal wel weer overgaan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 05:05 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn profielfoto in Torn, het komt nog redelijk overeen met mij, alleen gebruik ik nooit een kamMaar ik scheer me maar 1 a 2x per week
@:mizzezamy @:loveislikeakiss hebben leuke "foto's"
Mijne komt ook nog redelijk overheen met mij
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: