Ga je dit ook zeggen tegen de anderen of blijf je daar (selectief) in weg?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zet jezelf niet steeds zo voor lul man, nergens voor nodig toch?
Ik zou zeggen geniet lekker van deze heerlijke zaterdag en ga iets leuks doen. Maar je kan ook prima hier zuur blijven doen hoor als je daar blij van wordt.quote:
niet nodig zo te zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ga je dit ook zeggen tegen de anderen of blijf je daar (selectief) in weg?
Hij is gewoon groot fanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:54 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ga je dit ook zeggen tegen de anderen of blijf je daar (selectief) in weg?
De poëzie waar we allemaal naar opzoek waren deze zaterdag!quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:59 schreef Wotte het volgende:
ZE NOEMEN ME ZWAKBEGAAFD
DAN DOEN ZE DE HELE TIJD
ZE KUNNEN ME NIET STOPPEN
VBL HOOLIGAN VOOR ALTIJD
WOOOOHOOOHOOOHOOO JALALALLALALAAA
Ik heb zowel Brian als Kenneth nog nooit meer dan 2 zinnen achter elkaar horen zeggen.quote:"Ik praat niet alleen met Brian en Kenneth, maar ik voer ook zeker gesprekken met ze.
Voor Jonnie is dat al een uitdaging om zijn aandacht er bij te houden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 16:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb zowel Brian als Kenneth nog nooit meer dan 2 zinnen achter elkaar horen zeggen.
Je hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zelfs op zaterdagavond bezig met ons aller Ajaxdan ben je een grote club hoor
Domme wappiequote:
Deze wedstrijd heeft alle ingrediënten in zich om puntverlies op te lopenquote:Op zondag 24 augustus 2025 11:41 schreef Black-Death het volgende:
Het zal me weer benieuwen vandaag.. ik ga wielrennen en met de kinderen spelen, geen zin in Ajax vandaag.
Dat heeft momenteel iedere wedstrijd omdat het (nog) niet goed staat, maar ondanks dat denk ik wel 3 punten vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:30 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Deze wedstrijd heeft alle ingrediënten in zich om puntverlies op te lopen
1000 kan ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga 10 euro op Heracles zetten
Waarom?
Gewoon omdat het kan
Dat geldt op dit moment, met deze trainer, voor elke wedstrijd.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:30 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nee joh. Heracles kan er geen reet van.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:30 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Vlak domme Sjon niet uitquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee joh. Heracles kan er geen reet van.
Waarom speelt Feyenoord niet dit weekend?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ga 10 euro op Heracles zetten
Waarom?
Gewoon omdat het kan
knjbquote:Op zondag 24 augustus 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom speelt Feyenoord niet dit weekend?
De platte kar is een mooie traditie die over een paar maanden weer plaatsvindtquote:Op zondag 24 augustus 2025 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tradities niet begrijpen, maar kan ook niet anders als je voor die club bent.
Een paar maanden is niet echt realistisch hoor. PSV is voor het nieuwe jaar nog geen kampioen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De platte kar is een mooie traditie die over een paar maanden weer plaatsvindt
Testritjequote:Op zondag 24 augustus 2025 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Een paar maanden is niet echt realistisch hoor. PSV is voor het nieuwe jaar nog geen kampioen.
Domme Sjon heeft geen idee van load management.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit, waarom is iedereen geblesseerd,
ook Ikatura nu al
quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Domme Sjon heeft geen idee van load management.
Wordt het weer zo'n kutseizoen ja...quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dit, waarom is iedereen geblesseerd,
ook Ikatura nu al
Aanvoerder Klaassen ook blessa?quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:30 schreef BobW het volgende:
Opstelling: Jaros; Gaaei, Rosa, Baas, Wijndal; Fitz-Jim, Taylor, Gloukh; Berghuis, Weghorst, Moro
Dat is te moeilijk voor Sjon. (en Gloukh heeft voorin enkel links gespeeld in het verleden).quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:33 schreef BobW het volgende:
Gloukh voorin en Berghuis op 10 zou ook nog kunnen
Het dunne lijntje tussen geniaal en gewoon een trainer die het helemaal niet meer weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |