Mwa. Blijft gewoon een geweldige club met meer uitstraling dan dat clubje uit Eindhoven iigquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooie rubriek, Ajax-supporters die heel hard blijven roepen dat hun club geweldig is, terwijl het al jaren stront is.
Ja, maar als Heitinga straks weer weg is zijn de kaarten anders geschud.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Blijft gewoon een geweldige club met meer uitstraling dan dat clubje uit Eindhoven iig
Dan is psv ineens een hele mooie club? Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar als Heitinga straks weer weg is zijn de kaarten anders geschud.
Wtfquote:Heitinga kijkt er niet raar van op dat Brobbey en ook Kenneth Taylor deze zomer hopen een transfer te maken: "Ik praat niet alleen met Brian en Kenneth, maar ik voer ook zeker gesprekken met ze. Dit zijn jongens die al van kleins af aan bij deze club rondlopen, zeker een keer een stap willen en misschien ook wel gaan maken. Dat is ook de periode waarin we zitten", aldus Heitinga.
Gelukkig is het geen modeshowquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Blijft gewoon een geweldige club met meer uitstraling dan dat clubje uit Eindhoven iig
Ja, die uitstraling van Heitinga en Keizer doet menig ander club verbleken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 18:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar als Heitinga straks weer weg is zijn de kaarten anders geschud.
Is Daley dood?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:06 schreef Tjacka het volgende:
Zondag in de 17e minuut gaan we allemaal klappen.
Misschien kunnen ze daar een prijs van maken? De uitstralingsprijs? Alvast gefeliciteerd in dat gevalquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 17:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die hebben ze al, dan vernoemen ze een rare bitterballenschaal naar je beste voetballer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze daar een prijs van maken? De uitstralingsprijs? Alvast gefeliciteerd in dat geval
Mijn naam is sjonnie heitinga, sjon-nie hei-tin-ga.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij praat met ze EN voert gesprekken met ze? Ik vind dat een beetje veel van het goede.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:27 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze daar een prijs van maken? De uitstralingsprijs? Alvast gefeliciteerd in dat geval
Och och. Dat jullie op vrijdagavond bezig zijn met Ajax zegt al genoeg toch? Er zijn weinig vrijdagen dat ik bezig ben met jullie club.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die hebben ze al, dan vernoemen ze een rare bitterballenschaal naar je beste voetballer.
Daar heb je gelukkig nog 6 andere dagen voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Och och. Dat jullie op vrijdagavond bezig zijn met Ajax zegt al genoeg toch? Er zijn weinig vrijdagen dat ik bezig ben met jullie club.
Zelfs op zaterdagavond bezig met ons aller Ajaxquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 11:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Daar heb je gelukkig nog 6 andere dagen voor.
Vermoeiende act dit. Jeetje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zelfs op zaterdagavond bezig met ons aller Ajaxdan ben je een grote club hoor
En maar blijven happen ook nogquote:
Ok Tornado. En nu?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 12:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En maar blijven happen ook nog, niet door hebben hoe voor lul je jezelf zet.
Het Orakel van Alphen heeft weer gesproken (en gesprekken gevoerd).quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:21 schreef Black-Death het volgende:
Ik praat niet alleen met Brian en Kenneth, maar ik voer ook zeker gesprekken met ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |