SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ow heerlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vanavond lekker uit eten en daarna wrap maken
Uiteten danWat ga je eten?
Dat eerste ook hoor, voor mij en de gewrapte danquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow heerlijk
Uiteten danWat ga je eten?
Zit nog te twijfelen tussen pizza en pasta. Gaan naar een Italiaan![]()
Ow heerlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat eerste ook hoor, voor mij en de gewrapte dan
Zit nog te twijfelen tussen pizza en pasta. Gaan naar een Italiaan
Pizza
Zonder ananas hequote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, denk dat het pizza gaat worden
Ik kan nu nooit meer een diepvriespizza uit het plastic halen zonder aan @WrappedEuphoria te denken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ze verkopen daar geen pizza's met ananasquote:Het is een echte Italiaan
![]()
Koffie is ook erg lekker daar.![]()
Heel goedquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
Ik kan nu nooit meer een diepvriespizza uit het plastic halen zonder aan @:WrappedEuphoria te denken.![]()
![]()
Voor degene die geen keuze kan maken... Zoiets bestaat vast welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef KillemWieft het volgende:
Gewoon pasta op je pizza flikkeren.![]()
aequequote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
Ik kan nu nooit meer een diepvriespizza uit het plastic halen zonder aan @:WrappedEuphoria te denken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ze verkopen daar geen pizza's met ananasHet is een echte Italiaan
![]()
Koffie is ook erg lekker daar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Voor degene die geen keuze kan maken... Zoiets bestaat vast wel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef KillemWieft het volgende:
Gewoon pasta op je pizza flikkeren.![]()
Waar is de pizzabodem?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen pizza @:hemarookworstI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga vanavond naar de bakker voor een 2good2go, ben benieuwdI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
* StevenHyde maakt geen knielanding in de woonkamer, want de laatste keer dat ik dat deed 15 jaar terug bij een doelpunt van ajax toen heb ik een week niet op mijn buik kunnen slapenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb iets zelfrijzends.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben zwaar teleurgesteld in jou.![]()
![]()
![]()
jammer voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb iets zelfrijzends.pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb iets zelfrijzends.hue hueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Pauliequote:dat jaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jammer voor jeIk dacht dat je in de gym was. Maar neeeee, je zat je klep vol te proppen met zoetigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de gym was. Maar neeeee, je zat je klep vol te proppen met zoetigheid.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
hey sgatquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hue hue
[..]
hey Paulie
[..]
dat jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ben ook naar de gym geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de gym was. Maar neeeee, je zat je klep vol te proppen met zoetigheid.
prachtige pull ups gedaan
daarna tartaar gemaakt voor lunch
toen naar de stad gewandeld voor cinnabon want soms mag dat
zaterdag ga ik ook viesdik veel etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch geen assisted pull ups he?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ook naar de gym geweest
prachtige pull ups gedaan
daarna tartaar gemaakt voor lunch
toen naar de stad gewandeld voor cinnabon want soms mag dat
zaterdag ga ik ook viesdik veel etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee joh ben alweer een halfjaar bezig dus kan ze gewoon mooi zelfstandigquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toch geen assisted pull ups he?
nog een paar maanden en dan doe ik muscle upsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neem-je-zusjes-mee-donderdagavond borrel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
donderdagavondborrel bij Killem![]()
Respect!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh ben alweer een halfjaar bezig dus kan ze gewoon mooi zelfstandig
nog een paar maanden en dan doe ik muscle ups
1 grote zus, 3 zusjes, maar de meeste zijn moeder dus het was hier al een debat van stel je moet mij redden door een van mijn zusjes te neuken welke pak je dan en dat was... pittig voor dud0rquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gvdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1 grote zus, 3 zusjes, maar de meeste zijn moeder dus het was hier al een debat van stel je moet mij redden door een van mijn zusjes te neuken welke pak je dan en dat was... pittig voor dud0r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ben de enige die sport
maar ik heb ook meer tijd want geen babiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha was dit tijdens het kerstdinner?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1 grote zus, 3 zusjes, maar de meeste zijn moeder dus het was hier al een debat van stel je moet mij redden door een van mijn zusjes te neuken welke pak je dan en dat was... pittig voor dud0rBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oh nee dit soort discussies hebben wij 1 op 1 en niet in de buurt van mijn familiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha was dit tijdens het kerstdinner?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje gebakken lucht dusquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is een zeer luchtige bodem.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha was dit tijdens het kerstdinner?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik heb besloten mij niet meer te excuseren voor mn slechte humorquote:💪🏻
ben stiekem best wel trots op jequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ik heb besloten mij niet meer te excuseren voor mn slechte humor💪🏻
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed zo!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ik heb besloten mij niet meer te excuseren voor mn slechte humor💪🏻
How can I make this topic about me?![]()
Ik had weer geen tijd voor een middagwandeling. Even kijken....quote:How can I make this topic about me?![]()
ah dat is altijd jammerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had weer geen tijd voor een middagwandeling. Even kijken....
maar het is wel heerlijk weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan wordt jij mijn zusjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil je wel adopteren als zusje
Kan Killem vast waarderen
Ja, heerlijk, niet te warm. Wel een beetje benauwd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah dat is altijd jammer
maar het is wel heerlijk weer
8416 stapjes. "Doel bereikt".
Body battery 8
Slaapscore 70How can I make this topic about me?![]()
5345quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, niet te warm. Wel een beetje benauwd.
8416 stapjes. "Doel bereikt".
Body battery 8
Slaapscore 70Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Uhhhhhhquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je nog even wandelen vanavond?
Ik ga gamen
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen pizza @:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Paul
![]()
zouden lullie naar Walibi Fright Nights durvenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Romijn, dat is mijn verre Italiaanse neefquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:01 schreef mario390 het volgende:
wie zijn romijn konijn ?
founelicke overkwik ?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
JA!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
zouden lullie naar Walibi Fright Nights durven
Walibi Fright Nights meet
Paul
![]()
ja maar ik zou dat dus niet durvenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
JA!
Walibi Fright Nights meet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
en founelicke overkwik?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Romijn, dat is mijn verre Italiaanse neef
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dat schijnt plat Oostenrijks te zijn voor verschrikkelijke hittequote:
Ben er zelf niet zo'n fan van. Het is me wat te scherp.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen pizza @:hemarookworst
Maar @gebrokenglas schijnt er dol op te zijn
Verkwikkende antwoordquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat schijnt plat Oostenrijks te zijn voor verschrikkelijke hitteUw ADH vitamine Worst
Goedemiddag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
True, geen enkel raam is heel hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ben er zelf niet zo'n fan van. Het is me wat te scherp.
[ afbeelding ]
Maar @:gebrokenglas schijnt er dol op te zijn
Maar om het nu op te eten, da's ook maar zo wat.
Zou eigenlijk ook een beetje kannibalistisch zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True, geen enkel raam is heel hier.
dan kan je beter in een raamloze bunker wonenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True, geen enkel raam is heel hier.
Uw ADH vitamine Worst
Dus dat is niet sehr heiße Scheißequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat schijnt plat Oostenrijks te zijn voor verschrikkelijke hitte![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat lijkt wel een Nr. 1.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:51 schreef Homijn het volgende:
Anders heb je altijd nog de pizza hemarookworst
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog altijd beter dan een pozza met ananasquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:51 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Vast ook wel, maar voor alle woorden met een ringel-s (ß) hebben ze leesbare alternatieven bedachtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus dat is niet sehr heiße Scheiße![]()
Ich habbe eine serh heisse Bolk gemacht danquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:52 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vast ook wel, maar voor alle woorden met een ringel-s (ß) hebben ze leesbare alternatieven bedacht
Wel schattigquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:51 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dame LILAK.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inderdaad. Geen ananas op een Pozza!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een pozza met ananasHow can I make this topic about me?![]()
Her Rabbit.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik steun deze motie.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vrijheid in eigen pizzabeleg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met mij wel toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:37 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar ik zou dat dus niet durvenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Ik heb je gemist
Ramenloosquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je beter in een raamloze bunker wonen
Enige fruitsoort, waarvan het nog steeds discutabel is of het groente of fruit is, die verwarmd gegeten hoort te worden is tomaten. De rest hoort koel of gekoelt gegeten te worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Geen ananas op een Pozza!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hey leave.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaIk heb je gemist
Eigen pizza beleg eerstquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vrijheid in eigen pizzabeleg
Heer Killem. Hoe is het?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! Daar is ‘ie weer!![]()
oow ik dacht echt ff met je zussen erbijquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee dit soort discussies hebben wij 1 op 1 en niet in de buurt van mijn familie
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
In alle eerlijkheid, i don't care wat je op je pizza gooit.
Ik vind verwarmde ananas gewoon niet lekker
Ik vind veel warm fruit lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige fruitsoort, waarvan het nog steeds discutabel is of het groente of fruit is, die verwarmd gegeten hoort te worden is tomaten. De rest hoort koel of gekoelt gegeten te worden.
*Lust geen koffie*![]()
Warme framboze jam over vanille ijs vind ik ook wel lekker.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind veel warm fruit lekker
En technisch is chocola ook een product van een vrucht en is warm ook lekker.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ooit een kip Picasso gegeten. Dat was echt zo goed gemaakt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind veel warm fruit lekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of een nog warme appelflapquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Warme framboze jam over vanille ijs vind ik ook wel lekker.
En technisch is chocola ook een product van een vrucht en is warm ook lekker.
*Lust geen koffie*![]()
Dan wil ik wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij doet hard to get.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voel me gelijk weer thuis.
Moet ik wel een helm kopen.quote:
Die is al gepoetst.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ik ken deze, Maar nu mogen ze wel weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben er net.quote:
Ow ja bolk, ik moet even weer wennen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoi, ben jij nieuw hier?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ow ja bolk, ik moet even weer wennen.![]()
Maagdelijk nieuw.quote:
Voetballen zoals pieter collenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Even vakantie bij de buren. Hoe is je sollicitatie gegaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Fresh, waar ben jij dan geweest?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gevangenis, soort van.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Fresh, waar ben jij dan geweest?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah haha, was het weer zover.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even vakantie bij de buren. Hoe is je sollicitatie gegaan?
Morgenvroeg pas sollicitatie!![]()
Paul
![]()
Heb chatgpt al gevraagd wat ik moet zeggen. Geen geld of motivatie antwoorden, gewoon maatschappelijk betrokken![]()
![]()
Hoe sta je er in? Open mind of zenuwen? Ik ga voor je duimen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah haha, was het weer zover.
Morgenvroeg pas sollicitatie!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh 100% open mind.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe sta je er in? Open mind of zenuwen? Ik ga voor je duimen.
Ik ben nooit zenuwachtig voor sollicitaties, ben ook nog nooit afgewezen, dus komt wel goed.![]()
Zullen we dat even aan Vino zelf overlaten Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooit ik weleens, maar dat was ook wel boven mijn kennis.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh 100% open mind.
Ik ben nooit zenuwachtig voor sollicitaties, ben ook nog nooit afgewezen, dus komt wel goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zit aan mijn laatste 10 8 paaseierenGaat lekker met jullie.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
Heb verdomme een gat in mijn bank gebrand
Oh maar ook mocht ik afgewezen worden dan is dat vaak in overeenstemming dus tja dan kan ik daar niet pissig om worden of zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit ik weleens, maar dat was ook wel boven mijn kennis.
Vind het altijd wel fijne gesprekken die sollicitaties![]()
![]()
Haha ja en verkijk je niet erop dat werken bij de gemeente een baan zonder stress is, dat kan nog wel eens tegenvallen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:53 schreef KoningWouter het volgende:
Heb chatgpt al gevraagd wat ik moet zeggen. Geen geld of motivatie antwoorden, gewoon maatschappelijk betrokken
En mogelijk dat ambtenarengrapjes niet gewaardeerd worden
Hoe laat is je gesprek?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Haha ja dat ga ik dus ook niet zeggenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja en verkijk je niet erop dat werken bij de gemeente een baan zonder stress is, dat kan nog wel eens tegenvallen.
Hoe laat is je gesprek?
10 uur morgenvroeg.![]()
Dame Amy.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja en verkijk je niet erop dat werken bij de gemeente een baan zonder stress is, dat kan nog wel eens tegenvallen.
Hoe laat is je gesprek?
Spannendquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja dat ga ik dus ook niet zeggen
10 uur morgenvroeg.
*Lust geen koffie*![]()
Mooie tijd wel, gelijk koffie.
Caffee saufen alsof het je laatste coffee is
Alsof de morgen niet bestaat,sauf.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
Caffee saufen alsof het je laatste coffee is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verkeerde volgorde Koen, eerst eten bij je moeder.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:31 schreef Koen66 het volgende:
Moe
En ik wilde na het eten bij m'n moeder op visite“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zit al een tijdje naar dit plaatje te kijken. Foto van gemaakt van The Scientist - Coldplay
Maar ik vind het zo eigenaardig dat er 3 man heel serieus kijken en de laatste zich kapot lacht. Dat kan ik niet rijmen.![]()
Die ziet tetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit al een tijdje naar dit plaatje te kijken. Foto van gemaakt van The Scientist - Coldplay
[ afbeelding ]
Maar ik vind het zo eigenaardig dat er 3 man heel serieus kijken en de laatste zich kapot lacht. Dat kan ik niet rijmen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoedje van papier.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Paul.quote:
Hey Mario.quote:
Kun je iets meer context geven? Bedoel je een spel, een drankje, een recept, of iets anders met “Erdbeer Reloaded”?quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
en mehlspeisequote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kun je iets meer context geven? Bedoel je een spel, een drankje, een recept, of iets anders met “Erdbeer Reloaded”?![]()
nee duidelijk zatquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:50 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kun je iets meer context geven? Bedoel je een spel, een drankje, een recept, of iets anders met “Erdbeer Reloaded”?Uw ADH vitamine Worst
Erdbeer-Joghurt-Schnitte“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah, nu wordt het duidelijker! Je bedoelt waarschijnlijk een “Erdbeer-Mehlspeise”, wat uit het Duits komt en zoiets als een aardbeien-dessert of aardbeiengebak betekent.quote:
In Oostenrijk en Zuid-Duitsland verwijst Mehlspeise vaak naar zoete gerechten op basis van meel, zoals:
Kuchen (cake of taart)
Strudel (zoals Apfelstrudel, maar dan met aardbeien)
Grieß- oder Topfenauflauf (gries- of kwarkschotel)
Palatschinken (dunne pannenkoeken, vaak gevuld met fruit)
Een typische Erdbeer-Mehlspeise kan bijvoorbeeld bestaan uit een laag cake of deeg, daarop verse aardbeien, en eventueel een lichte vanillesaus of slagroom.F.K.A. SuperwormJim![]()
Sorry, dorst en zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:55 schreef KoningWouter het volgende:
Jezus iemand heeft mijn vat bier gekocht voor 6 miljoen.
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En je huishoudster dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar dit is wel insane hoor, @:loveislikeakiss en ik gaan maar verhuizen denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en butler gaan gewoon mee natuurlijkquote:
maar heb even in de folder van de makelaar gekeken. is niet te doen nog. mag ik wel 10 kratjes bier voor verpatsen.![]()
SwJ!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
3keer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet meer te reddenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik probeer er nog iets van te maken hier maar het is doods.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Eilandje?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar dit is wel insane hoor, @:loveislikeakiss en ik gaan maar verhuizen denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heer Top6quote:
Heer Versquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die van Epstein?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bedankt voor je presentje,quote:!
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://nl.linkedin.com/p(...)340349714014208-teOSUw ADH vitamine Worst
ga eens werken danquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We komen 500 miljoen tekort nog.
*Lust geen koffie*![]()
Gelijk gepopt, natuurlijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
@hemarookworst heeft me stiekem naar KLB gelokt
We kunnen ook een private island huren, maar dat is wel link en duur.quote:
Level ff door, dan kun je meehelpen smokkelen.![]()
ik doe mijn best maar level per dag zit er niet meer inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, gewoon die badr lijst afschieten een paar keer per dag. Dat gaat het snelst.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik doe mijn best maar level per dag zit er niet meer in![]()
badr?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt, gewoon die badr lijst afschieten een paar keer per dag. Dat gaat het snelst.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hari.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://oran.pw/baldrstargets/quote:
Hier, even je api key invullen en dat ding zoekt de beste leveling targets voor je uit![]()
Daar wil ik geen fittie meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Thanksquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://oran.pw/baldrstargets/
Hier, even je api key invullen en dat ding zoekt de beste leveling targets voor je uit
Die zegt dat ik een level 27 moet hoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
https://oran.pw/baldrstargets/
Hier, even je api key invullen en dat ding zoekt de beste leveling targets voor je uitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja gewoon doen. Dat zijn high level met weinig battle stats. En dan op "leave" drukken zo krijg je het meeste XP.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die zegt dat ik een level 27 moet hoeken![]()
Ah, thanks!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja gewoon doen. Dat zijn high level met weinig battle stats. En dan op "leave" drukken zo krijg je het meeste XP.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mevrouw Amiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah, op tijd slapen dusquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja dat ga ik dus ook niet zeggen
10 uur morgenvroeg.
Succes alvast
Thanks! Ga je trouwens nog mee van het weekend?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, op tijd slapen dus
Succes alvast![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zo, buik weer vol. Beetje te vol helaas want wrap maken gaat em nu nog niet worden
Nou, het gaat wel aardig, maar ook heel moe. Net weer effe 2 uurtjes op de bank gelegen.quote:
Met jou?How can I make this topic about me?![]()
Nee, isquote:![]()
En daarbij nog een klacht want de hele fucking salon meurt naar koeiestrontPrachtig dat wonen tussen de landerijen.
![]()
Wonen in de provincie.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, is![]()
En daarbij nog een klacht want de hele fucking salon meurt naar koeiestrontPrachtig dat wonen tussen de landerijen.
Heerlijke lucht, alleen niet om je was buiten te hangenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, is![]()
vandaag wel okquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het gaat wel aardig, maar ook heel moe. Net weer effe 2 uurtjes op de bank gelegen.
Met jou?
ben wel echt weer in shock van het 17 jarig meisje
waar gaat het verdomme heenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zou wel wat meer bossen willen zien, heb de zee nu al vaak genoeg gezienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nah, ben er niet zo weg van. Gelukkig is het maar een aantal keer per jaar maar dan nog. Dit komt onverwachts en de slaapkamer ruit er inmiddels ook naar. Niet fijn thuiskomen als je nog plannen hebt.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heerlijke lucht, alleen niet om je was buiten te hangen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: