SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ow heerlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vanavond lekker uit eten en daarna wrap maken
Uiteten danWat ga je eten?
Dat eerste ook hoor, voor mij en de gewrapte danquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow heerlijk
Uiteten danWat ga je eten?
Zit nog te twijfelen tussen pizza en pasta. Gaan naar een Italiaan![]()
Ow heerlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat eerste ook hoor, voor mij en de gewrapte dan
Zit nog te twijfelen tussen pizza en pasta. Gaan naar een Italiaan
Pizza
Zonder ananas hequote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, denk dat het pizza gaat worden
Ik kan nu nooit meer een diepvriespizza uit het plastic halen zonder aan @WrappedEuphoria te denken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ze verkopen daar geen pizza's met ananasquote:Het is een echte Italiaan
![]()
Koffie is ook erg lekker daar.![]()
Heel goedquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
Ik kan nu nooit meer een diepvriespizza uit het plastic halen zonder aan @:WrappedEuphoria te denken.![]()
![]()
Voor degene die geen keuze kan maken... Zoiets bestaat vast welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef KillemWieft het volgende:
Gewoon pasta op je pizza flikkeren.![]()
aequequote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef aeque het volgende:
Ik kan nu nooit meer een diepvriespizza uit het plastic halen zonder aan @:WrappedEuphoria te denken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ze verkopen daar geen pizza's met ananasHet is een echte Italiaan
![]()
Koffie is ook erg lekker daar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Voor degene die geen keuze kan maken... Zoiets bestaat vast wel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:17 schreef KillemWieft het volgende:
Gewoon pasta op je pizza flikkeren.![]()
Waar is de pizzabodem?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen pizza @:hemarookworstI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga vanavond naar de bakker voor een 2good2go, ben benieuwdI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
* StevenHyde maakt geen knielanding in de woonkamer, want de laatste keer dat ik dat deed 15 jaar terug bij een doelpunt van ajax toen heb ik een week niet op mijn buik kunnen slapenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb iets zelfrijzends.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben zwaar teleurgesteld in jou.![]()
![]()
![]()
jammer voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb iets zelfrijzends.pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb iets zelfrijzends.hue hueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Pauliequote:dat jaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jammer voor jeIk dacht dat je in de gym was. Maar neeeee, je zat je klep vol te proppen met zoetigheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de gym was. Maar neeeee, je zat je klep vol te proppen met zoetigheid.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
hey sgatquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hue hue
[..]
hey Paulie
[..]
dat jaWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ben ook naar de gym geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de gym was. Maar neeeee, je zat je klep vol te proppen met zoetigheid.
prachtige pull ups gedaan
daarna tartaar gemaakt voor lunch
toen naar de stad gewandeld voor cinnabon want soms mag dat
zaterdag ga ik ook viesdik veel etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch geen assisted pull ups he?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben ook naar de gym geweest
prachtige pull ups gedaan
daarna tartaar gemaakt voor lunch
toen naar de stad gewandeld voor cinnabon want soms mag dat
zaterdag ga ik ook viesdik veel etenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nee joh ben alweer een halfjaar bezig dus kan ze gewoon mooi zelfstandigquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toch geen assisted pull ups he?
nog een paar maanden en dan doe ik muscle upsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neem-je-zusjes-mee-donderdagavond borrel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
donderdagavondborrel bij Killem![]()
Respect!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee joh ben alweer een halfjaar bezig dus kan ze gewoon mooi zelfstandig
nog een paar maanden en dan doe ik muscle ups
1 grote zus, 3 zusjes, maar de meeste zijn moeder dus het was hier al een debat van stel je moet mij redden door een van mijn zusjes te neuken welke pak je dan en dat was... pittig voor dud0rquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gvdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1 grote zus, 3 zusjes, maar de meeste zijn moeder dus het was hier al een debat van stel je moet mij redden door een van mijn zusjes te neuken welke pak je dan en dat was... pittig voor dud0r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ben de enige die sport
maar ik heb ook meer tijd want geen babiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha was dit tijdens het kerstdinner?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
1 grote zus, 3 zusjes, maar de meeste zijn moeder dus het was hier al een debat van stel je moet mij redden door een van mijn zusjes te neuken welke pak je dan en dat was... pittig voor dud0rBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
oh nee dit soort discussies hebben wij 1 op 1 en niet in de buurt van mijn familiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha was dit tijdens het kerstdinner?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje gebakken lucht dusquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is een zeer luchtige bodem.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha was dit tijdens het kerstdinner?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik heb besloten mij niet meer te excuseren voor mn slechte humorquote:💪🏻
ben stiekem best wel trots op jequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ik heb besloten mij niet meer te excuseren voor mn slechte humor💪🏻
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed zo!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ik heb besloten mij niet meer te excuseren voor mn slechte humor💪🏻
How can I make this topic about me?![]()
Ik had weer geen tijd voor een middagwandeling. Even kijken....quote:How can I make this topic about me?![]()
ah dat is altijd jammerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had weer geen tijd voor een middagwandeling. Even kijken....
maar het is wel heerlijk weerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan wordt jij mijn zusjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wil je wel adopteren als zusje
Kan Killem vast waarderen
Ja, heerlijk, niet te warm. Wel een beetje benauwd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah dat is altijd jammer
maar het is wel heerlijk weer
8416 stapjes. "Doel bereikt".
Body battery 8
Slaapscore 70How can I make this topic about me?![]()
5345quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk, niet te warm. Wel een beetje benauwd.
8416 stapjes. "Doel bereikt".
Body battery 8
Slaapscore 70Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Uhhhhhhquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je nog even wandelen vanavond?
Ik ga gamen
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen pizza @:hemarookworst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Paul
![]()
zouden lullie naar Walibi Fright Nights durvenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Romijn, dat is mijn verre Italiaanse neefquote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:01 schreef mario390 het volgende:
wie zijn romijn konijn ?
founelicke overkwik ?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
JA!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:34 schreef Paul het volgende:
zouden lullie naar Walibi Fright Nights durven
Walibi Fright Nights meet
Paul
![]()
ja maar ik zou dat dus niet durvenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
JA!
Walibi Fright Nights meet
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
en founelicke overkwik?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Romijn, dat is mijn verre Italiaanse neef
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dat schijnt plat Oostenrijks te zijn voor verschrikkelijke hittequote:
Ben er zelf niet zo'n fan van. Het is me wat te scherp.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:28 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen pizza @:hemarookworst
Maar @gebrokenglas schijnt er dol op te zijn
Verkwikkende antwoordquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat schijnt plat Oostenrijks te zijn voor verschrikkelijke hitteUw ADH vitamine Worst
Goedemiddag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
True, geen enkel raam is heel hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:46 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ben er zelf niet zo'n fan van. Het is me wat te scherp.
[ afbeelding ]
Maar @:gebrokenglas schijnt er dol op te zijn
Maar om het nu op te eten, da's ook maar zo wat.
How can I make this topic about me?![]()
Zou eigenlijk ook een beetje kannibalistisch zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True, geen enkel raam is heel hier.
dan kan je beter in een raamloze bunker wonenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
True, geen enkel raam is heel hier.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: