SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Staat wel in de schaduw van die struik zo te zien. Verbrandt minder hard.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Jeetje zelfs het gras in mijn tuin ziet er nog minder zielig uit dan het gemeentegras.
[ link | afbeelding ]
Het is niet alsof ik mijn gras water geef.
We gaan vandaag weer genoeg wandelen. Hopelijk helpt dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koffie drinken? Wandeling maken?
Oh dit is gewoon een stukje van de foto want mijn grasveldje is wel iets groter.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat wel in de schaduw van die struik zo te zien. Verbrandt minder hard.
Ja en water drinkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan vandaag weer genoeg wandelen. Hopelijk helpt dat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Nee het gras heeft besloten, joh we staan bij Ama in de tuin, we moeten beter ons best doen en mooi groen blijven.
En dat gemeentegras denkt 'fuck it, levensmoe, ik sterf'.
"Ja hoi pap, mam, ik kom ff gerriën"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Over gerries gesproken, ik was gisteravond onderweg naar de bios en ik moest me toch ineens nodig. En ik ga dus echt niet in die bios, met die open hokjes en flinterdunne wc-papier.
Gelukkig wonen m'n ouders daar in de buurt![]()
Het kwam ineens uit het niets.
Neem @Recce mee die heeft motivatie issues.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan vandaag weer genoeg wandelen. Hopelijk helpt dat.
Dan zitten er gewoon te veel in die houder en gaat alles klemmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
Geen toiletpapier maar ik weet niet wie dit toen heeft besteld maar bij de branderij hebben we van die automaten waar je papieren doekjes uit kan halen. De vorige keer heeft iemand bruine doekjes gehaald (ipv van die witte die je altijd ziet in toiletgebouwen) wat net schuurpapier is en als je een doekje eruit probeert te halen trek je er minstens drie mee en allemaal kapot.
Gaat het bij jou dan ook pijn doen? Dat heb ik dan wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Over gerries gesproken, ik was gisteravond onderweg naar de bios en ik moest me toch ineens nodig. En ik ga dus echt niet in die bios, met die open hokjes en flinterdunne wc-papier.
Gelukkig wonen m'n ouders daar in de buurt![]()
Het kwam ineens uit het niets.
Ze waren niet thuis, hopelijk waren de dampen een beetje opgetrokken later.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi pap, mam, ik kom ff gerriën"
Ja maar deze doekjes zijn gewoon niet goed of misschien ook iets te breed.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zitten er gewoon te veel in die houder en gaat alles klemmen.
Nee dat niet, maar deed het bijna in de autoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het bij jou dan ook pijn doen? Dat heb ik dan wel.
Dat zij later thuis komen en denken "wat stinkt hier zo?"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren niet thuis, hopelijk waren de dampen een beetje opgetrokken later.
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zij later thuis komen en denken "wat stinkt hier zo?"
Bij mij ook geen gerriederrie, maar dan doet het wel echt veel pijn in mijn darmen dat ik ook wel gelijk naar het toilet moet, want anders kan ik niks meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar deed het bijna in de autoEn het was geen gerriederrie.
je moeder aan je vader:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Had daarna ook wat chocola uit de keukenla gejat voor tijdens de film, ben net Goudlokje.
Ik zit gewoon voor de startgridquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ie dan in bocht 1 eruit spint dan zie je hem überhaupt niet?
"We denken dat sr iemand heeft ingebroken! Moet je fe staat van de wc zien!"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren niet thuis, hopelijk waren de dampen een beetje opgetrokken later.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Dus die mensen kwamen gisteravond thuis in een halletje waar de dampen je op de ogen slaan, en vervolgens zijn de knoppers wegDie weten meteen dat ik het was.
kabeltje voor een kattenbak?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik moet echt eens ophouden met alles veel te goed opruimen. Ik had dus een andere kattenbak gekocht (voor in die kist).
Maar nu had ik gisteren binnen een uur mijn vorige kattenbak verkocht alleen ik heb schijnbaar het kabeltje niet meer wat erbij hoort.!
Ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zodat er geen stank uit de kattenbak komt.
ik vermoed stroom voor een ventilatortje ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Ja:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed stroom voor een ventilatortje ofzo?
Die linkjes werken hier gewoon niet want ik kom elke keer weer op de homepage. Zelfs nu ik de app verwijderd heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:25 schreef STING het volgende:
Ik zat al in de buurt
https://www.bol.com/nl/nl(...)end/9300000222528483
https://skoov.nl/products/easycat-zelfreinigende-kattenbak-2025quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Die linkjes werken hier gewoon niet want ik kom elke keer weer op de homepage. Zelfs nu ik de app verwijderd heb.
Kan me ook niet voorstellen dat ik bewust het stroomkabeltje voor de kattenbak heb weggegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Kabeltjes moet je nooit weggooien
Nee zo hip is dat ding ook weer niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
https://skoov.nl/products/easycat-zelfreinigende-kattenbak-2025
ah ja, mijn ouders hadden vroeger ook zo'n bak met een filter er in (wel zonder ventilator)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja:
[ link | afbeelding ]
(Is uiteraard geen recente foto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, mijn ouders hadden vroeger ook zo'n bak met een filter er in (wel zonder ventilator)
Maar aangezien de katten te stom waren om door dat luikje te gaan werd het luikje maar weg gehaald
ziet er leuk uit met dat grijze blauwe en roze blokjesschema, met groene en zwarte blokjes wordt het al minderquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Wil ik ook.
[ afbeelding ]
(Komt zonder inhoud)
Die past wel op die kist met lichtroze binnenkant en donkerroze buitenkant!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Wil ik ook.
[ afbeelding ]
(Komt zonder inhoud)
Kan wel even een melding maken dat ze je even inwendig fouilleren.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:45 schreef bitterbal het volgende:
politie staat hier heel vaak op de weg naar mijn huis voor drugscontrole denk ik. Nu ook maar ze stoppen mij nooit. Zie er zeker saai uit
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan wel even een melding maken dat ze je even inwendig fouilleren.
quote:
Zo, die komt wel even binnen denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan wel even een melding maken dat ze je even inwendig fouilleren.
Langzaam maar zeker.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:55 schreef STING het volgende:
[..]
Zo, die komt wel even binnen denk ik.
Niet hamsterenquote:
Smooth.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker.
Soms wel, soms niet.quote:
aggos... herken je me niet meer?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet wennen aan @:Nizno nieuwe plaatje.
Past wel binnen deze SC.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee, wie ben jij?quote:
Gelukkig heeft Grmbl die vsn hem gauw weer hersteldquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Past wel binnen deze SC.
zo beter?quote:
quote:
Deze heeft ze eerder gehadquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Iewllquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:17 schreef Nizno het volgende:
en een gele cherrytomaat geplukt en opgeeet
was lekker
:quote:
ow jee... zelfs zoete cherrytomaatjes zijn niet naar wens voor mevrouw?quote:
hier wordt het of.... bloemkool... of... witlof met ham en kaas...quote:
het eerste is een jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga eens proberen of je feta kunt invriezen. En of het dan ook te eten is daarna.
Het boeit mijn maag en darmen geen zak wat voor tomaat het isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee... zelfs zoete cherrytomaatjes zijn niet naar wens voor mevrouw?
Zeg, ik zet je op de lijstquote:
quote:
quote:
liever Lego?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het boeit mijn maag en darmen geen zak wat voor tomaat het is
Allemaal eruit!
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
liever Lego?
Bekijk deze YouTube-video
zit best wat ASMR inquote:
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 21-08-2025 15:19:53 ]Your beauty never ever scared me.
voorzichtig met die touwtjesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dunluce Castle bezocht. Nu bij de carrick a rede rope bridge.
have fun!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Zal ik doen.
Hoe voel je je?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dunluce Castle bezocht. Nu bij de carrick a rede rope bridge.
Wrapsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat in mijn naam een optie?
Het loopt nog niet over.quote:
Altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat in mijn naam een optie?
hmm virusje opgepakt ergens misschienquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het loopt nog niet over.![]()
Verkouden en hoesten. Hoofdpijn is wel al wat gezakt, maar nog niet over.
Ierse tyfus opgelopen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Tijdens de vakantie ook regelmatig op plekken geweest met veel mensen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm virusje opgepakt ergens misschien
Oeh ja, burritoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd.
Heb wel zin in burrito's.
Al covid test gedaan? Hoor om mij heen mensen die het op hebben gelopen helaas.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Tijdens de vakantie ook regelmatig op plekken geweest met veel mensen.Dat heb ik in tijden daarvoor niet gedaan.
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik het heb.quote:
Nee, nog niet gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Al covid test gedaan? Hoor om mij heen mensen die het op hebben gelopen helaas.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die troep gaat blijkbaar wel weer rond helaas.
Dacht iedereen maar zoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou ik doen als ik besmet zou zijn
Dat is vrijwel onmogelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik het heb.![]()
Ik heb gewoon geen zin om anderen te besmetten. Toen ik het had zat ik afgezonderd thuis zodat de rest het niet op zou lopen. Maar op moment is het lastig te zeggen of iets een gewone verkoudheid of toch covid is.quote:
Moet je eens halfdoof zijn, dat was pas top.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel heel braaf steeds mondkapjes gedragen. Maar ik was wel blij dat het op den duur niet meer nodig was in de trein want dat was af en toe wel een beetje lang met zo'n ding op.
Huh hoezoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens halfdoof zijn, dat was pas top.
Liplezen ter ondersteuning is wat lastig als je geen monden zietquote:
Je verstaat mensen nog minder goed dan anders, dat is allemaal gemompel, en niet dat je kunt liplezen, maar het helpt wel.quote:
Oh ja op die manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Liplezen ter ondersteuning is wat lastig als je geen monden ziet
Ja oke dat klinkt wel heel erg vervelend.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Zo vaak gehad dat mensen vragend naar me keken en ik überhaupt niet doorhad dat ze iets hadden gezegd.
Ik heb nog wel watquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen paprika in huis voor bij de burrito's.
Ik heb ook nog een paprika.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen paprika in huis voor bij de burrito's.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het gasfornuis nog nooit gebruikt hier
Ik heb echt nooit zin in koken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik je goed voor elkaar. Ik heb vandaag totaal geen zin in koken.
wat bestellen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik je goed voor elkaar. Ik heb vandaag totaal geen zin in koken.
Ik heb ook nog een nieuwe jas op het oog, maar die is extra lang en waterdicht voor tijdens de wandelingen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Jas besteld. Ik had nog geen jassen. En ik heb ook een leuke winterjas gezien.
Ik heb even een gat in m'n hand deze week.
Ik hoef idd.niet meer naar buitenquote:
Leuk:Yquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/cecil-winterjas-blau-ce321u0by-k11.html
Deze besteld maar dan bij Cecil zelf want daar was ie goedkoper. Er staat winterjas maar ik hoop dat het meer een herfstjas is.
En deze vind ik leuk:
https://www.zalando.nl/cecil-jas-rot-ce321u0eg-i11.html
Maar koude kontquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/cecil-winterjas-blau-ce321u0by-k11.html
Deze besteld maar dan bij Cecil zelf want daar was ie goedkoper. Er staat winterjas maar ik hoop dat het meer een herfstjas is.
En deze vind ik leuk:
https://www.zalando.nl/cecil-jas-rot-ce321u0eg-i11.html
Hou je wel voldoende over voor chocola?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Jas besteld. Ik had nog geen jassen. En ik heb ook een leuke winterjas gezien.
Ik heb even een gat in m'n hand deze week.
Alleen voor mezelf koken vind ik ook geen feest.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin in koken.
Ja dat is wel kut als je ergens wil zitten, maar ik begin te merken dat deze lengtes me beter staan.quote:
wat is een knapperig soepje?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Kan ook een knapperig soepje eten.
Val je niet op in het bosquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga deze bestellen volgende week als salaris
[ afbeelding ]
Doe ik anders ook niet, want dan is het groen.quote:
Ja, weet ik niet eigenlijk. Ik dacht dat het een beetje jouw taal was en dat jij het wel zou weten.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet eigenlijk. Ik dacht dat een beetje jouw taal was en dat jij het wel zou weten.
Verse saoto?quote:
Een baby Hagrid dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Als ik die lengte aantrek voel ik me net Hagrid.
Oh ja, dat was het! Welke dingen zijn knapperig dan? Crispy pork?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee soepjes zijn sappig, net zoals sappige thee
Ja, dat overweeg ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
neem die tom kha kai van de ah. En dan met rijst, kan je lekker dippen
naarrrrr benedenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Model is 176 cm, dus de jas komt bij nog 10 cm na beneden
ja das natuurlijk het ultieme knapperige :pquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het! Welke dingen zijn knapperig dan? Crispy pork?
Die heb ik laatst zelf eens gemaaktquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
neem die tom kha kai van de ah. En dan met rijst, kan je lekker dippen
goed gelukt?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik laatst zelf eens gemaakt
Volgens mij postte hij die zelf gister al, met @CherryLips gementionedquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er oprecht te lekker uit. @:LTVDK
[ link | afbeelding ]
Dit verbaast mij niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij postte hij die zelf gister al, met @:cherrylips gementioned
Ja wel prima geluktquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gelukt?
Ik vind hem hier niet zo lekker omdat die wat zurig is. Die van de ah is juist erg zoet
Lekker frisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
het begint frisser te worden met de achterdeur open, straks de vaatwasser maar even aan doen
Verslaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de warmte alweer vast aan het houden om @:dud0r te verslaan
Oh dat ga ik winnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie het langst overleeft zonder te stoken
Jij speelt valsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat ga ik winnen.
Het is dat Lilak veel thuis is anders was dat nog wel een leuke geweest om met jou die strijd aan te gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het ff meezit hoeft mijn CV helemaal niet aan deze winterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
als ik dan van de vliegen af ben hou ik het tot oud en nieuw volquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heul niet.quote:
een tasje kost 35 cent houdoequote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Meisje bij de Nettorama had er ook weer zin in. Hing helemaal onderuit achter de kassa, zat me een partij te gapen, keek je niet aan
Ik heb een keer gehad dat de verwarming pas begin november aan gingquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Meisje bij de Nettorama had er ook weer zin in. Hing helemaal onderuit achter de kassa, zat me een partij te gapen, keek je niet aan
Vorig jaar was het 1 december bij mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat de verwarming pas begin november aan ging
Dan ga ik never nooit halenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 1 december bij mij.
Mijn nadeel in de zomer is een voordeel in de winterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik never nooit halen
Pfff, dat ga ik dit jaar makkelijk reddenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 1 december bij mij.
ik sta al heel de dag, doeiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
We zitten veel te veel jongens en meisjes. Hup, nog even naar buien allen
Het is hier droog hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon als het koud wordt naar kantoor gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ga het dit jaar waarschijnlijk ook niet halen, vorig jaar werkte ik nog niet thuis.
Ik wissel het gewoon af met liggenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het aan mij ligt dan loop ik lekker in een trui rond, maar heb het niet voor het zeggen hier in huisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn nadeel in de zomer is een voordeel in de winter
ik gelukkig wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dan loop ik lekker in een trui rond, maar heb het niet voor het zeggen hier in huis
Stomen zul je.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
sjow, achterdeur dicht gedaan, vaatwasser aan. op naar de 30 graden
Je bent gewaarschuwd over Cali. Maar ja, jij wilde zonodig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dan loop ik lekker in een trui rond, maar heb het niet voor het zeggen hier in huis
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Tijdens de vakantie ook regelmatig op plekken geweest met veel mensen.Dat heb ik in tijden daarvoor niet gedaan.
Is toch een lieverd jongequote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewaarschuwd over Cali. Maar ja, jij wilde zonodig.
Ja, zo. Maar de 11.5 km van gisteren red ik vandaag nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd twee weken voor je vakantie vast voorbereidingen treffen door naar het zwembad of een krijspaleis te gaan.quote:
Het vliegtuig is bij mij vaak de boosdoener. Zit altijd wel iemand met vliegende lepra in je buurtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd twee weken voor je vakantie vast voorbereidingen treffen door naar het zwembad of een krijspaleis te gaan.
Zo, dat was weer even fijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Nee licht pittige salsaquote:
Ierse temperatuur?quote:
Hoezo moet je daar zo bedenkelijk bij kijkenquote:
quote:
Daar knap je wel van op.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Chili chicken.
Zondag worteltaart bakken, want mijn moeder is maandag jarigquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
wat zijn de plannen voor het weekend?
Eindelijk maar eens gaan kijken wat we in Schotland in 18 dagen allemaal moeten gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Geen plannen. Gewoon lekker thuis blijven..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Motor rijden denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Mijn ouders zijn 45 jaar getrouwd dus gaan uitetenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Waar moeten we zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 45 jaar getrouwd dus gaan uiteten
Had je al iets gehoord over de verhuisplanning?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen plannen. Gewoon lekker thuis blijven..
Kun je al weer een beetje rondhuppelen tegen die tijd?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zondag worteltaart bakken, want mijn moeder is maandag jarig
Nee, ik heb wel vrij gevraagd voor de week van 1 september.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je al iets gehoord over de verhuisplanning?
Mentaal voorbereiden op werk na 4 weken vrij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Oh ja, en gamenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
oef...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal voorbereiden op werk na 4 weken vrij.
dat wil ik ook nog doen..quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel vrij gevraagd voor de week van 1 september.
Ik heb nog niet in mijn systeem zitten dat de woonbegeleidster niet werkt op donderdag, dus hopelijk hoor ik morgen wel iets. Er moesten nog wel gordijnen worden opgehangen, maar ik fietste er vandaag even langs (was ook het praktische vanuit de wijk waar ik moest bezorgen) en de gordijnen hingen er. Dus echt heel lang gaat het niet meer duren voor ik de sleutel krijg en ik er mag gaan wonen..
Dat denk ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je al weer een beetje rondhuppelen tegen die tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Legoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
oef...
[..]
dat wil ik ook nog doen..
wil ook nog lego bouwen en een scherm desolderen...
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat denk ik welWel goed blijven koelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee, de volgende wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je hotel toevallig een sauna? Even lekker dat virusje wegzweten
Morgen naar Londonderry en daarna door naar Ierland voor het volgende hotel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
En er is volgens mij niks speciaals. iig geen verjaardag of sterfdag van een van de bandleden..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Hoor nu al voor de 2e keer Bohemian Rhapsody op de radio en het is nog steeds geen nieuwjaar
Jaquote:
Nee ook 2 verschillende zendersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En er is volgens mij niks speciaals. iig geen verjaardag of sterfdag van een van de bandleden..
Ik hoor het wel vaker, maar ik heb wel de voorkeur voor andere nummers van zequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook 2 verschillende zenders![]()
Maar dan nog, normaal hoor je dat nummer alleen op 31 december
Innuendo is tig keer beterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor het wel vaker, maar ik heb wel de voorkeur voor andere nummers van ze
quote:
Is die grens nog eenvoudig te passeren?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen naar Londonderry en daarna door naar Ierland voor het volgende hotel.
Gitaren + Freddie's stem zijn sowieso een gouden combinatiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Maar ook nummers die minder bekend zijn en wel wat gemeen hebben met Boh Rhap zijn goed. Dan bedoel ik nummers als Prophets Song en March of the Black Queen..
Ja, er is geen grenscontrole. Want dat is ook iets wat men absoluut niet wilde toen met de brexit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is die grens nog eenvoudig te passeren?
Ook de nummers waar Farrokh niet de leadvocals heeft zijn best prima..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gitaren + Freddie's stem zijn sowieso een gouden combinatie
Mijn favoriete Michael Jackson nummer is er eentje waar die in officieel niet eens in de credits stondquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook de nummers waar Farrokh niet de leadvocals heeft zijn best prima..
Guns N Roses had er zelfs ooit 1 in hun live-setlist zitten. (Sail Away Sweet Sister red.)
* TheStigsDutchCousin kruipt de bosjes weer inquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
Somebody's watching meeeeeee
Slaap lekker!quote:
But why do I always feelquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
And I have no privacyquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
But why do I always feel
Like I'm in the Twilight Zone?
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kruipt de bosjes weer in
* Doet gordijnen dichtquote:
* TheStigsDutchCousin neuriet Twilight Zone themequote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
But why do I always feel
Like I'm in the Twilight Zone?
Who's playing tricks on me?quote:
Liever die van de Golden Earringquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin neuriet Twilight Zone theme
Fear of the Dark gaat (gedeeltelijk) daar ook overquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
Verstandig!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug in het hotel. Ik ga niks meer doen vandaag. Ik denk dat ik zo maar mijn bedje in kruip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |