SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Staat wel in de schaduw van die struik zo te zien. Verbrandt minder hard.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
Jeetje zelfs het gras in mijn tuin ziet er nog minder zielig uit dan het gemeentegras.
[ link | afbeelding ]
Het is niet alsof ik mijn gras water geef.
We gaan vandaag weer genoeg wandelen. Hopelijk helpt dat.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
koffie drinken? Wandeling maken?
Oh dit is gewoon een stukje van de foto want mijn grasveldje is wel iets groter.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat wel in de schaduw van die struik zo te zien. Verbrandt minder hard.
Ja en water drinkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan vandaag weer genoeg wandelen. Hopelijk helpt dat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Nee het gras heeft besloten, joh we staan bij Ama in de tuin, we moeten beter ons best doen en mooi groen blijven.
En dat gemeentegras denkt 'fuck it, levensmoe, ik sterf'.
"Ja hoi pap, mam, ik kom ff gerriën"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Over gerries gesproken, ik was gisteravond onderweg naar de bios en ik moest me toch ineens nodig. En ik ga dus echt niet in die bios, met die open hokjes en flinterdunne wc-papier.
Gelukkig wonen m'n ouders daar in de buurt![]()
Het kwam ineens uit het niets.
Neem @Recce mee die heeft motivatie issues.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We gaan vandaag weer genoeg wandelen. Hopelijk helpt dat.
Dan zitten er gewoon te veel in die houder en gaat alles klemmen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
Geen toiletpapier maar ik weet niet wie dit toen heeft besteld maar bij de branderij hebben we van die automaten waar je papieren doekjes uit kan halen. De vorige keer heeft iemand bruine doekjes gehaald (ipv van die witte die je altijd ziet in toiletgebouwen) wat net schuurpapier is en als je een doekje eruit probeert te halen trek je er minstens drie mee en allemaal kapot.
Gaat het bij jou dan ook pijn doen? Dat heb ik dan wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
Over gerries gesproken, ik was gisteravond onderweg naar de bios en ik moest me toch ineens nodig. En ik ga dus echt niet in die bios, met die open hokjes en flinterdunne wc-papier.
Gelukkig wonen m'n ouders daar in de buurt![]()
Het kwam ineens uit het niets.
Ze waren niet thuis, hopelijk waren de dampen een beetje opgetrokken later.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Ja hoi pap, mam, ik kom ff gerriën"
Ja maar deze doekjes zijn gewoon niet goed of misschien ook iets te breed.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zitten er gewoon te veel in die houder en gaat alles klemmen.
Nee dat niet, maar deed het bijna in de autoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat het bij jou dan ook pijn doen? Dat heb ik dan wel.
Dat zij later thuis komen en denken "wat stinkt hier zo?"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren niet thuis, hopelijk waren de dampen een beetje opgetrokken later.
Preciesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zij later thuis komen en denken "wat stinkt hier zo?"
Bij mij ook geen gerriederrie, maar dan doet het wel echt veel pijn in mijn darmen dat ik ook wel gelijk naar het toilet moet, want anders kan ik niks meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar deed het bijna in de autoEn het was geen gerriederrie.
je moeder aan je vader:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Had daarna ook wat chocola uit de keukenla gejat voor tijdens de film, ben net Goudlokje.
Ik zit gewoon voor de startgridquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ie dan in bocht 1 eruit spint dan zie je hem überhaupt niet?
"We denken dat sr iemand heeft ingebroken! Moet je fe staat van de wc zien!"quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze waren niet thuis, hopelijk waren de dampen een beetje opgetrokken later.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Dus die mensen kwamen gisteravond thuis in een halletje waar de dampen je op de ogen slaan, en vervolgens zijn de knoppers wegDie weten meteen dat ik het was.
kabeltje voor een kattenbak?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
Ik moet echt eens ophouden met alles veel te goed opruimen. Ik had dus een andere kattenbak gekocht (voor in die kist).
Maar nu had ik gisteren binnen een uur mijn vorige kattenbak verkocht alleen ik heb schijnbaar het kabeltje niet meer wat erbij hoort.!
Ik snap het nog steeds nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja zodat er geen stank uit de kattenbak komt.
ik vermoed stroom voor een ventilatortje ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet
Ja:quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vermoed stroom voor een ventilatortje ofzo?
Die linkjes werken hier gewoon niet want ik kom elke keer weer op de homepage. Zelfs nu ik de app verwijderd heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:25 schreef STING het volgende:
Ik zat al in de buurt
https://www.bol.com/nl/nl(...)end/9300000222528483
https://skoov.nl/products/easycat-zelfreinigende-kattenbak-2025quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Die linkjes werken hier gewoon niet want ik kom elke keer weer op de homepage. Zelfs nu ik de app verwijderd heb.
Kan me ook niet voorstellen dat ik bewust het stroomkabeltje voor de kattenbak heb weggegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Kabeltjes moet je nooit weggooien
Nee zo hip is dat ding ook weer niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
https://skoov.nl/products/easycat-zelfreinigende-kattenbak-2025
ah ja, mijn ouders hadden vroeger ook zo'n bak met een filter er in (wel zonder ventilator)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja:
[ link | afbeelding ]
(Is uiteraard geen recente foto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |