voorzichtig met die touwtjesquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dunluce Castle bezocht. Nu bij de carrick a rede rope bridge.
have fun!quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, bedankt. Zal ik doen.
Hoe voel je je?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dunluce Castle bezocht. Nu bij de carrick a rede rope bridge.
Wrapsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat in mijn naam een optie?
Het loopt nog niet over.quote:
Altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat in mijn naam een optie?
hmm virusje opgepakt ergens misschienquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het loopt nog niet over.![]()
Verkouden en hoesten. Hoofdpijn is wel al wat gezakt, maar nog niet over.
Ierse tyfus opgelopen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Tijdens de vakantie ook regelmatig op plekken geweest met veel mensen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm virusje opgepakt ergens misschien
Oeh ja, burritoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd.
Heb wel zin in burrito's.
Al covid test gedaan? Hoor om mij heen mensen die het op hebben gelopen helaas.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Tijdens de vakantie ook regelmatig op plekken geweest met veel mensen.Dat heb ik in tijden daarvoor niet gedaan.
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik het heb.quote:
Nee, nog niet gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Al covid test gedaan? Hoor om mij heen mensen die het op hebben gelopen helaas.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Die troep gaat blijkbaar wel weer rond helaas.
Dacht iedereen maar zoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zou ik doen als ik besmet zou zijn
Dat is vrijwel onmogelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn dat ik het heb.![]()
Ik heb gewoon geen zin om anderen te besmetten. Toen ik het had zat ik afgezonderd thuis zodat de rest het niet op zou lopen. Maar op moment is het lastig te zeggen of iets een gewone verkoudheid of toch covid is.quote:
Moet je eens halfdoof zijn, dat was pas top.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel heel braaf steeds mondkapjes gedragen. Maar ik was wel blij dat het op den duur niet meer nodig was in de trein want dat was af en toe wel een beetje lang met zo'n ding op.
Huh hoezoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je eens halfdoof zijn, dat was pas top.
Liplezen ter ondersteuning is wat lastig als je geen monden zietquote:
Je verstaat mensen nog minder goed dan anders, dat is allemaal gemompel, en niet dat je kunt liplezen, maar het helpt wel.quote:
Oh ja op die manier.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Liplezen ter ondersteuning is wat lastig als je geen monden ziet
Ja oke dat klinkt wel heel erg vervelend.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Zo vaak gehad dat mensen vragend naar me keken en ik überhaupt niet doorhad dat ze iets hadden gezegd.
Ik heb nog wel watquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen paprika in huis voor bij de burrito's.
Ik heb ook nog een paprika.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen paprika in huis voor bij de burrito's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |