Daar knap je wel van op.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Chili chicken.
Zondag worteltaart bakken, want mijn moeder is maandag jarigquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
wat zijn de plannen voor het weekend?
Eindelijk maar eens gaan kijken wat we in Schotland in 18 dagen allemaal moeten gaan doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Geen plannen. Gewoon lekker thuis blijven..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Motor rijden denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Mijn ouders zijn 45 jaar getrouwd dus gaan uitetenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Waar moeten we zijn?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 45 jaar getrouwd dus gaan uiteten
Had je al iets gehoord over de verhuisplanning?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen plannen. Gewoon lekker thuis blijven..
Kun je al weer een beetje rondhuppelen tegen die tijd?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zondag worteltaart bakken, want mijn moeder is maandag jarig
Nee, ik heb wel vrij gevraagd voor de week van 1 september.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je al iets gehoord over de verhuisplanning?
Mentaal voorbereiden op werk na 4 weken vrij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Oh ja, en gamenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
oef...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mentaal voorbereiden op werk na 4 weken vrij.
dat wil ik ook nog doen..quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel vrij gevraagd voor de week van 1 september.
Ik heb nog niet in mijn systeem zitten dat de woonbegeleidster niet werkt op donderdag, dus hopelijk hoor ik morgen wel iets. Er moesten nog wel gordijnen worden opgehangen, maar ik fietste er vandaag even langs (was ook het praktische vanuit de wijk waar ik moest bezorgen) en de gordijnen hingen er. Dus echt heel lang gaat het niet meer duren voor ik de sleutel krijg en ik er mag gaan wonen..
Dat denk ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je al weer een beetje rondhuppelen tegen die tijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Legoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:14 schreef mschol het volgende:
[..]
oef...
[..]
dat wil ik ook nog doen..
wil ook nog lego bouwen en een scherm desolderen...
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat denk ik welWel goed blijven koelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nee, de volgende wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je hotel toevallig een sauna? Even lekker dat virusje wegzweten
Morgen naar Londonderry en daarna door naar Ierland voor het volgende hotel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
En er is volgens mij niks speciaals. iig geen verjaardag of sterfdag van een van de bandleden..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Hoor nu al voor de 2e keer Bohemian Rhapsody op de radio en het is nog steeds geen nieuwjaar
Jaquote:
Nee ook 2 verschillende zendersquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En er is volgens mij niks speciaals. iig geen verjaardag of sterfdag van een van de bandleden..
Ik hoor het wel vaker, maar ik heb wel de voorkeur voor andere nummers van zequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ook 2 verschillende zenders![]()
Maar dan nog, normaal hoor je dat nummer alleen op 31 december
Innuendo is tig keer beterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoor het wel vaker, maar ik heb wel de voorkeur voor andere nummers van ze
quote:
Is die grens nog eenvoudig te passeren?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen naar Londonderry en daarna door naar Ierland voor het volgende hotel.
Gitaren + Freddie's stem zijn sowieso een gouden combinatiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Maar ook nummers die minder bekend zijn en wel wat gemeen hebben met Boh Rhap zijn goed. Dan bedoel ik nummers als Prophets Song en March of the Black Queen..
Ja, er is geen grenscontrole. Want dat is ook iets wat men absoluut niet wilde toen met de brexit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is die grens nog eenvoudig te passeren?
Ook de nummers waar Farrokh niet de leadvocals heeft zijn best prima..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gitaren + Freddie's stem zijn sowieso een gouden combinatie
Mijn favoriete Michael Jackson nummer is er eentje waar die in officieel niet eens in de credits stondquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook de nummers waar Farrokh niet de leadvocals heeft zijn best prima..
Guns N Roses had er zelfs ooit 1 in hun live-setlist zitten. (Sail Away Sweet Sister red.)
* TheStigsDutchCousin kruipt de bosjes weer inquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
Somebody's watching meeeeeee
Slaap lekker!quote:
But why do I always feelquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
And I have no privacyquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
But why do I always feel
Like I'm in the Twilight Zone?
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin kruipt de bosjes weer in
* Doet gordijnen dichtquote:
* TheStigsDutchCousin neuriet Twilight Zone themequote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
But why do I always feel
Like I'm in the Twilight Zone?
Who's playing tricks on me?quote:
Liever die van de Golden Earringquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin neuriet Twilight Zone theme
Fear of the Dark gaat (gedeeltelijk) daar ook overquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef essnhills het volgende:
I always feel like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |