Verslaan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de warmte alweer vast aan het houden om @:dud0r te verslaan
Oh dat ga ik winnen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wie het langst overleeft zonder te stoken
Jij speelt valsquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dat ga ik winnen.
Het is dat Lilak veel thuis is anders was dat nog wel een leuke geweest om met jou die strijd aan te gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het ff meezit hoeft mijn CV helemaal niet aan deze winterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
als ik dan van de vliegen af ben hou ik het tot oud en nieuw volquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heul niet.quote:
een tasje kost 35 cent houdoequote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Meisje bij de Nettorama had er ook weer zin in. Hing helemaal onderuit achter de kassa, zat me een partij te gapen, keek je niet aan
Ik heb een keer gehad dat de verwarming pas begin november aan gingquote:Op donderdag 21 augustus 2025 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Meisje bij de Nettorama had er ook weer zin in. Hing helemaal onderuit achter de kassa, zat me een partij te gapen, keek je niet aan
Vorig jaar was het 1 december bij mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat de verwarming pas begin november aan ging
Dan ga ik never nooit halenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 1 december bij mij.
Mijn nadeel in de zomer is een voordeel in de winterquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ga ik never nooit halen
Pfff, dat ga ik dit jaar makkelijk reddenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar was het 1 december bij mij.
ik sta al heel de dag, doeiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
We zitten veel te veel jongens en meisjes. Hup, nog even naar buien allen
Het is hier droog hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon als het koud wordt naar kantoor gaanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:24 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik ga het dit jaar waarschijnlijk ook niet halen, vorig jaar werkte ik nog niet thuis.
Ik wissel het gewoon af met liggenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het aan mij ligt dan loop ik lekker in een trui rond, maar heb het niet voor het zeggen hier in huisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn nadeel in de zomer is een voordeel in de winter
ik gelukkig wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dan loop ik lekker in een trui rond, maar heb het niet voor het zeggen hier in huis
Stomen zul je.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
sjow, achterdeur dicht gedaan, vaatwasser aan. op naar de 30 graden
Je bent gewaarschuwd over Cali. Maar ja, jij wilde zonodig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dan loop ik lekker in een trui rond, maar heb het niet voor het zeggen hier in huis
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk. Tijdens de vakantie ook regelmatig op plekken geweest met veel mensen.Dat heb ik in tijden daarvoor niet gedaan.
Is toch een lieverd jongequote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewaarschuwd over Cali. Maar ja, jij wilde zonodig.
Ja, zo. Maar de 11.5 km van gisteren red ik vandaag nietquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Altijd twee weken voor je vakantie vast voorbereidingen treffen door naar het zwembad of een krijspaleis te gaan.quote:
Het vliegtuig is bij mij vaak de boosdoener. Zit altijd wel iemand met vliegende lepra in je buurtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd twee weken voor je vakantie vast voorbereidingen treffen door naar het zwembad of een krijspaleis te gaan.
Zo, dat was weer even fijnquote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Nee licht pittige salsaquote:
Ierse temperatuur?quote:
Hoezo moet je daar zo bedenkelijk bij kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |