Ja, weet ik niet eigenlijk. Ik dacht dat het een beetje jouw taal was en dat jij het wel zou weten.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet eigenlijk. Ik dacht dat een beetje jouw taal was en dat jij het wel zou weten.
Verse saoto?quote:
Een baby Hagrid dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:57 schreef CherryLips het volgende:
Als ik die lengte aantrek voel ik me net Hagrid.
Oh ja, dat was het! Welke dingen zijn knapperig dan? Crispy pork?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee soepjes zijn sappig, net zoals sappige thee
Ja, dat overweeg ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
neem die tom kha kai van de ah. En dan met rijst, kan je lekker dippen
naarrrrr benedenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Model is 176 cm, dus de jas komt bij nog 10 cm na beneden
ja das natuurlijk het ultieme knapperige :pquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het! Welke dingen zijn knapperig dan? Crispy pork?
Die heb ik laatst zelf eens gemaaktquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
neem die tom kha kai van de ah. En dan met rijst, kan je lekker dippen
goed gelukt?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik laatst zelf eens gemaakt
Volgens mij postte hij die zelf gister al, met @CherryLips gementionedquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
Dit ziet er oprecht te lekker uit. @:LTVDK
[ link | afbeelding ]
Dit verbaast mij niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens mij postte hij die zelf gister al, met @:cherrylips gementioned
Ja wel prima geluktquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
goed gelukt?
Ik vind hem hier niet zo lekker omdat die wat zurig is. Die van de ah is juist erg zoet
Lekker frisquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:56 schreef Nizno het volgende:
het begint frisser te worden met de achterdeur open, straks de vaatwasser maar even aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |