Huh iets gemist?quote:
Precies de eerste dag van m'n vakantiequote:
Turok?quote:
Test Drive?quote:
Vrijdag lekker op mijn gemak kijken dusquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:41 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Diep in de nacht.
Wij @Coco @PowerLoungen en ik wensen jou veel plezier vannacht. GEEN HALF-LIFE 3.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrijdag lekker op mijn gemak kijken dus
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 december 2025 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wij @:coco @:powerloungen en ik wensen jou veel plezier vannacht. GEEN HALF-LIFE 3.
Ik kijk morgen ook de hoogtepunten welquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vrijdag lekker op mijn gemak kijken dus
quote:"In just 15 days, on April 20, 2026, Okami will celebrate its 20th anniversary! We're also preparing a 20th-anniversary event, so please look forward to it!"
quote:Op maandag 13 april 2026 18:37 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:powerloungen @:coco
Akkoord.quote:Op maandag 13 april 2026 18:37 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:powerloungen @:coco
Ik kliktequote:
Nee, TOO SOON.quote:
Nee.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan zit iedereen nog GTA 6 te spelen. @:rnie
Prima weekie zo.quote:June 2
• PlayStation State of Play
June 5
• Summer Game Fest Live (Geoff Keighley)
• Day of the Devs
June 6
• Wholesome Direct
• Story-Rich Showcase
• Future Games Show
June 7
• Xbox Games Showcase
• Gears of War: E-Day Direct
• PC Gaming Show
STALKER 2 DLCquote:
Ik ook wel.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ben erg benieuwd naar Gears of War E-Day
Tot ze een optie hebben voor headbob removal kan ik die games nooit spelenquote:Op zondag 31 mei 2026 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ben erg benieuwd naar Gears of War E-Day
Zonde, want ik vond het persoonlijk de tofste Xbox games.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ze een optie hebben voor headbob removal kan ik die games nooit spelen
Roadie Run Retchingquote:Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ze een optie hebben voor headbob removal kan ik die games nooit spelen
Ja ze lijken me ook echt leuk om te spelen maar ik word er echt kotsmisselijk vanquote:Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zonde, want ik vond het persoonlijk de tofste Xbox games.
Toen ik een paar jaar ter mijn Series X kocht, mijn allereerste Xbox, heb ik ze allemaal achter elkaar gespeeld.
Emmer met elastiekjes om je oren binden en gaaaaanquote:Op zondag 31 mei 2026 18:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja ze lijken me ook echt leuk om te spelen maar ik word er echt kotsmisselijk van
In de US worden bioscoopkaartjes verkocht om de stream te kunnen bekijken. Een aankondiging van het kaliber nieuwe God of War kan je waarschijnlijk wel verwachten. Dit doen ze voor het eerst weer sinds E3 2018.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog echt goede verassingen tussen zitten
Ik kijk het wel terug.quote:Op maandag 1 juni 2026 16:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
In de US worden bioscoopkaartjes verkocht om de stream te kunnen bekijken. Een aankondiging van het kaliber nieuwe God of War kan je waarschijnlijk wel verwachten. Dit doen ze voor het eerst weer sinds E3 2018.
Nu al?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Zipportal het volgende:
WORLD PREMIERE
Gaming is dood. @:coco @:powerloungen
Zelfs God of woke kopt die oven nu .quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Zipportal het volgende:
WORLD PREMIERE
Ik wil een echte nieuwe Ninja Gaiden zoals op de Xbox Classic.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zelfs God of woke kopt die oven nu .
Een soort 4 , maar dan met groen bloedquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil een echte nieuwe Ninja Gaiden zoals op de Xbox Classic.
Wat.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een soort 4 , maar dan met groen bloed
Ja , zo gaat het tegenwoordig. Marsmannetjes erbij met 1 oog , laserzwaardjes.quote:
Ik vond de variatie in deel 1 en 2 echt bizar. Zoveel verschillende vijanden met elk hun eigen tactieken. Dat mis ik nu wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja , zo gaat het tegenwoordig. Marsmannetjes erbij met 1 oog , laserzwaardjes.
Jij bent wel vroeg.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Zipportal het volgende:
WORLD PREMIERE
Nu je het zegt, er staat me iets van bij dat er enige tijd geleden bekend is geworden dat ze naast Duskblood oid (alleen voor de Switch 2???) ook bezig waren met een nieuwe IP.quote:
Na het verslaan van Consort Radahn heb ik een nieuwe fix nodig.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu je het zegt, er staat me iets van bij dat er enige tijd geleden bekend is geworden dat ze naast Duskblood oid (alleen voor de Switch 2???) ook bezig waren met een nieuwe IP.
The Surge maar dan goed?quote:
Het had potentie, maar was het net niet.quote:
Hmm.quote:
Kijk morgen wel terug.quote:
Voor mijn leeftijd tegenwoordig welquote:
Tijd voor Highguard 2.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:01 schreef StateOfMind het volgende:
Welke game kwam vorig jaar ook alweer als laatst![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:06 schreef Coco het volgende:
Kan zo code veronica zijn omdat clair eerst naar Parijs ging.
Is het ookquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:06 schreef Coco het volgende:
Kan zo code veronica zijn omdat clair eerst naar Parijs ging.
Man ik herinner me in de eerste. Met headphones op en alles natuurlijk. Loopt ineens mijn kat langs mijn armquote:
Protip: niet op vrijdagavond na tig bier aan beginnenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:12 schreef Friday12 het volgende:
Ii moet echt game studio namen keren onthouden
BLM SOFTquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:12 schreef Friday12 het volgende:
Ii moet echt game studio namen keren onthouden
KatGodquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Man ik herinner me in de eerste. Met headphones op en alles natuurlijk. Loopt ineens mijn kat langs mijn arm
Gegild als een wijf toenwas echt net aan het begin dus 100% paranoid
Dit doet mij niets. Hun vorige games waren ook niets voor mij. Snap wel dat mensen die dit vet vinden gehyped zijnquote:
https://gamesrecap.io/quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:18 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen zin om te kijken
Misschien kunnen even een lijstje aangekondigde games maken voor me thanks
Hier niet iig (gameawards stream)quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:18 schreef Friday12 het volgende:
Tech vraagje. Is het geluid zacht van de stream?
Heb het hier juist zachter gezetquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet mn speakers echt stuk harder dan normaal zetten.. raar
Veelquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:24 schreef Friday12 het volgende:
Tijdens het zien van de trailer vroeg ik mij wel af wat ze gerookt hadden
Ik nietquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik niet
Deel 1 was erg tof, ondanks de tekortkomingen vanwege een klein team
Ja uiteraardquote:
Rage mode L3 + R3quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag. Ok rage mode over
Ik was evenquote:
Was dit van ND? Stream doet het net pas weerquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik was evenbij de woorden Naughty Dog, maar dat was gauw over
Ex-ND blijkbaarquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was dit van ND? Stream doet het net pas weer
That's No Moonquote:
Het was een story shooter?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:45 schreef Coco het volgende:
[..]
The studio consists of former developers from Naughty Dog, Infinity Ward, and Sony Santa Monica (known for games like The Last of Us, Call of Duty, and God of War).
Ja die waren beide prima.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet eerst gameplay zien maar gw 1 en 2
Hier valt ie heel af en toe even weg, maar niet storendquote:
Morgen eens kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:03 schreef Friday12 het volgende:
Zag er wel vet uit. Geen idee wat voor game het is. Maar weer alleen op pc jammer.
Absoluut.quote:
Eens, de Umbral Realmquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Absoluut.
Lotf 1 vond ik de beste Dark Souls-like. (setting/level design/sfeer)
Where Winds Meet ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:18 schreef Coco het volgende:
Alleen Aion 2 kan je niet spelen vanuit Nederland
Voor Aion 2 is dat vanwege die superstrenge gamba wetgeving.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Where Winds Meet ook niet
Op consoles althans.
Idem voor Where Winds Meetquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor Aion 2 is dat vanwege die superstrenge gamba wetgeving.
Steam kon wel in Nederland gek genoeg, op consoles nietquote:
Sinds een paar maanden al te spelen op PS5.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Steam kon wel in Nederland gek genoeg, op consoles niet
Als je een buitenlands account aanmaakt toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden al te spelen op PS5.
Ik zie ‘m gewoon staan in de Store op m’n eigen account. Heb ‘m zelf niet gedownload.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je een buitenlands account aanmaakt toch?
Na de show eens checkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie ‘m gewoon staan in de Store op m’n eigen account. Heb ‘m zelf niet gedownload.
Had absoluut geen nieuwe Stellar Blade verwachtquote:
Deel 2 wel, maar niet zo snel nog een andere.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had absoluut geen nieuwe Stellar Blade verwacht![]()
3 september Blood of the Dawnwalker hoogtepunt sanen met de RE gamequote:
Aan het downloadenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie ‘m gewoon staan in de Store op m’n eigen account. Heb ‘m zelf niet gedownload.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:13 schreef StateOfMind het volgende:
Dawn of the Bloodwalker en Exodus (van OG ex-Bioware devs) zijn misschien wel de games waar ik het meeste naar uitkijk al jaren
Same.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:29 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik ben blij met Stellar Blade 2. 1 was mijn goty dat jaar.
Ga ik wel kijken.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Xbox showcase start om 19.00u Nederlandse tijd vanavond.
De rest was top notch tho. Beste combat systeem wat ik in lange tijd heb gezien en op de soulsborne games na, ook de beste bossfights en een hele goede soundtrack.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Same.
Ook al was het een copy paste van NieR: Automata hoop ik dat ze nu met een origineel verhaal komen.
Ben erg benieuwd naar Gears of War e-bike E Day.quote:
Die wil ik ook heel graag zien.quote:
Het even gezocht, is vorig jaar blijkbaar aangekondigd (ik dacht langer) en is gewoon nog 8n ontwikkeling, dus gelukkig niet gecancelled zoals zoveel Xbox games.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil ik ook heel graag zien.
Paar maanden terug was ik van plan om mijn Series X weg te doen omdat ik die zelda gebruik.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ach xbox only dan is het niet voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |