abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 16:51:05 #51
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220930141
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 14:44 schreef StateOfMind het volgende:
Ben erg benieuwd naar Gears of War E-Day :Y
Tot ze een optie hebben voor headbob removal kan ik die games nooit spelen
  zondag 31 mei 2026 @ 17:21:20 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220930314
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Tot ze een optie hebben voor headbob removal kan ik die games nooit spelen
Zonde, want ik vond het persoonlijk de tofste Xbox games.

Toen ik een paar jaar ter mijn Series X kocht, mijn allereerste Xbox, heb ik ze allemaal achter elkaar gespeeld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 17:56:55 #53
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930490
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Tot ze een optie hebben voor headbob removal kan ik die games nooit spelen
Roadie Run Retching ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:02:30 #54
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220930512
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Zonde, want ik vond het persoonlijk de tofste Xbox games.

Toen ik een paar jaar ter mijn Series X kocht, mijn allereerste Xbox, heb ik ze allemaal achter elkaar gespeeld.
Ja ze lijken me ook echt leuk om te spelen maar ik word er echt kotsmisselijk van
  zondag 31 mei 2026 @ 18:03:27 #55
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220930517
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ja ze lijken me ook echt leuk om te spelen maar ik word er echt kotsmisselijk van
Emmer met elastiekjes om je oren binden en gaaaaan w/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 1 juni 2026 @ 16:32:18 #57
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220936507
quote:
Ben benieuwd of er nog echt goede verassingen tussen zitten
pi_220936532
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:32 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ben benieuwd of er nog echt goede verassingen tussen zitten
In de US worden bioscoopkaartjes verkocht om de stream te kunnen bekijken. Een aankondiging van het kaliber nieuwe God of War kan je waarschijnlijk wel verwachten. Dit doen ze voor het eerst weer sinds E3 2018.
pi_220938580
twitter
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 22:40:20 #60
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220938736
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2026 16:37 schreef Drankster het volgende:

[..]
In de US worden bioscoopkaartjes verkocht om de stream te kunnen bekijken. Een aankondiging van het kaliber nieuwe God of War kan je waarschijnlijk wel verwachten. Dit doen ze voor het eerst weer sinds E3 2018.
Ik kijk het wel terug.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 23:15:41 #61
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220939084
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Vroeger wel leuk maar ondertussen zo ongemakkelijk om naar te kijken.
pi_220941452

Regen genot. De situatieschets vanavond.
pi_220966625
WORLD PREMIERE

Gaming is dood. @Coco @PowerLoungen
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 17:19:36 #65
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220966638
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Zipportal het volgende:
WORLD PREMIERE

Gaming is dood. @:coco @:powerloungen
Nu al?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:23:39 #66
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220966665
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Zipportal het volgende:
WORLD PREMIERE

Gaming is dood. @:coco @:powerloungen
Zelfs God of woke kopt die oven nu .
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 17:24:34 #67
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220966671
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Zelfs God of woke kopt die oven nu .
Ik wil een echte nieuwe Ninja Gaiden zoals op de Xbox Classic.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:27:15 #68
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220966686
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik wil een echte nieuwe Ninja Gaiden zoals op de Xbox Classic.
Een soort 4 , maar dan met groen bloed
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 17:27:39 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220966692
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:27 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Een soort 4 , maar dan met groen bloed
Wat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 5 juni 2026 @ 17:29:04 #70
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_220966708
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wat.
Ja , zo gaat het tegenwoordig. Marsmannetjes erbij met 1 oog , laserzwaardjes.
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator / Redactie FP vrijdag 5 juni 2026 @ 17:32:47 #71
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220966733
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Ja , zo gaat het tegenwoordig. Marsmannetjes erbij met 1 oog , laserzwaardjes.
Ik vond de variatie in deel 1 en 2 echt bizar. Zoveel verschillende vijanden met elk hun eigen tactieken. Dat mis ik nu wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 20:01:53 #72
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220967526
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 17:15 schreef Zipportal het volgende:
WORLD PREMIERE

Gaming is dood. @:coco @:powerloungen
Jij bent wel vroeg.
What can change the nature of a man?
pi_220967547
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:01 schreef Coco het volgende:

[..]
Jij bent wel vroeg.
Je kunt het zo uittekenen.
pi_220967662
Hopelijk een nieuwe From Software.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 20:26:27 #75
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220967708
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 20:20 schreef RotatoR het volgende:
Hopelijk een nieuwe From Software.
Nu je het zegt, er staat me iets van bij dat er enige tijd geleden bekend is geworden dat ze naast Duskblood oid (alleen voor de Switch 2???) ook bezig waren met een nieuwe IP.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')