Veelquote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:24 schreef Friday12 het volgende:
Tijdens het zien van de trailer vroeg ik mij wel af wat ze gerookt hadden
Ik nietquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik niet
Deel 1 was erg tof, ondanks de tekortkomingen vanwege een klein team
Ja uiteraardquote:
Rage mode L3 + R3quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag. Ok rage mode over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |