Where Winds Meet ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:18 schreef Coco het volgende:
Alleen Aion 2 kan je niet spelen vanuit Nederland
Voor Aion 2 is dat vanwege die superstrenge gamba wetgeving.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Where Winds Meet ook niet
Op consoles althans.
Idem voor Where Winds Meetquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor Aion 2 is dat vanwege die superstrenge gamba wetgeving.
Steam kon wel in Nederland gek genoeg, op consoles nietquote:
Sinds een paar maanden al te spelen op PS5.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Steam kon wel in Nederland gek genoeg, op consoles niet
Als je een buitenlands account aanmaakt toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sinds een paar maanden al te spelen op PS5.
Ik zie ‘m gewoon staan in de Store op m’n eigen account. Heb ‘m zelf niet gedownload.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je een buitenlands account aanmaakt toch?
Na de show eens checkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik zie ‘m gewoon staan in de Store op m’n eigen account. Heb ‘m zelf niet gedownload.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |