Ben erg benieuwd naar Gears of War e-bike E Day.quote:
Die wil ik ook heel graag zien.quote:
Het even gezocht, is vorig jaar blijkbaar aangekondigd (ik dacht langer) en is gewoon nog 8n ontwikkeling, dus gelukkig niet gecancelled zoals zoveel Xbox games.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die wil ik ook heel graag zien.
Paar maanden terug was ik van plan om mijn Series X weg te doen omdat ik die zelda gebruik.quote:Op zondag 7 juni 2026 19:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ach xbox only dan is het niet voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |