Ja en een ongeluk was dan ook vaker fataal.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach vroeger zaten wij als kind zo op schoot.
Jepquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:36 schreef Soury het volgende:
Sylwia weer met haar grote leren jas aan aan het ontbijt, zo ongezellig. En zei Illya nou de badkamer van Raisya schoonmaken terwijl hij Karine bedoeld
Wat een horkquote:
Ze kan de mixer niet loslaten als er een man op bezoek komt. Nou dan geef je die even aan die andere vent.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:10 schreef Perrin het volgende:
Magda heeft echt níks sympathieks. Wat een vreselijk mens.
Ik denk dat er flink geknipt is in het oog verhaal van Dirk, Magda haar oogjes vielen bijna dicht.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:59 schreef Donna het volgende:
![]()
Zo doof als een kwartel die Dirk, maar hij verstaat Gene niet door z'n taalgebrek..
![]()
Oh ik doe de afwas wel hoor zei JP toen Renate naar boven ging om te pakken.quote:
Paar keer wippen met haar en dan is het ook wel over.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
Ik snap Dick niet, als je een fysieke aantrekking hebt met iemand (Manon) dan ga je er toch voor. Dat is toch hoe een verliefdheid begint. Nee misschien is het niks voor de toekomst, ja als je zo denkt gaat het wel wat lastig worden. Gewoon doen en je ziet wel waar het schip strandt of niet. Gelukkig kan niemand in de toekomst kijken.
Ja zou kunnen, ik vind Moniek juist vermoeiender met die vragen zoals "Hoe kan ik merken dat je verliefd bent" Pfff..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Paar keer wippen met haar en dan is het ook wel over.
Hij heeft veel meer aan Moniek of Cheyenne qua diepgang...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor bij demorgen
![]()
Copyright Rick Evers.
Hij wilde geen snelle wip en dat siert hemquote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:03 schreef Soury het volgende:
Ik snap Dick niet, als je een fysieke aantrekking hebt met iemand (Manon) dan ga je er toch voor. Dat is toch hoe een verliefdheid begint. Nee misschien is het niks voor de toekomst, ja als je zo denkt gaat het wel wat lastig worden. Gewoon doen en je ziet wel waar het schip strandt of niet. Gelukkig kan niemand in de toekomst kijken.
Die kijkt uit haar ogen als overly attached girlfriend.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:51 schreef golfer het volgende:
Cheyenne is een leuke en kalme meid.
Past, denk ik, wel bij Dick.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Die kijkt uit haar ogen als overly attached girlfriend.
Volgens mij is een snelle wip alles wat die man juist nodig heeft. Meine gute wat een zemmelaarquote:Op donderdag 21 augustus 2025 07:06 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij wilde geen snelle wip en dat siert hem
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:07 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij is een snelle wip alles wat die man juist nodig heeft. Meine gute wat een zemmelaar
Elke keer als hij een gesprek, nou ja "gesprek", voert met 1 van de gasten of met zijn zogenaamde vriendin Lieke (die ze volgens mij voor het programma ergens vandaan gevist hebben) is het alsof ik naar een groepje brugklassers kijk. Er worden een paar woordjes gemompeld en daarna een heel ongemakkelijk hihihihihahhah met wat gesnuif erdoorheen.quote:
Met d'r verongelijkte smoelwerk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef roos94 het volgende:
Die kandidaat Petra.... echt, wat een persoontje. Voor zo'n spiritueel mens wel bijzonder dat ze niet kan inzien wat voor afschuwelijk kutkarakter ze heeft.
Verwacht Ingrid nog een man eigenlijk?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:44 schreef Soury het volgende:
Ik vind Ingrid wel héél erg overdreven leuk zijn. Volgens mij wilde hij haar een kus op de mond geven na het verstrengelde slokje drank nemen en toen draaide ze snel haar hoofd weg.
Dit is nummer 3 toch? Ik verwacht er nog wel één.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Verwacht Ingrid nog een man eigenlijk?
Dat zie ik eigenlijk wel bij heel veel spiruwele mensen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef roos94 het volgende:
Die kandidaat Petra.... echt, wat een persoontje. Voor zo'n spiritueel mens wel bijzonder dat ze niet kan inzien wat voor afschuwelijk kutkarakter ze heeft.
Cheyenne is, precies zoals haar naam al zegt, te ordi en simpel. Als hij dat kiest, dan rijmt het niet met de vorige keuzes.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:51 schreef golfer het volgende:
Cheyenne is een leuke en kalme meid.
Past, denk ik, wel bij Dick.
Cheyenne ordi? Waarom dan? Los van de naam (die ze niet zelf gekozen heeft)quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cheyenne is, precies zoals haar naam al zegt, te ordi en simpel. Als hij dat kiest, dan rijmt het niet met de vorige keuzes.
Als die mondhygiëniste niet zo hyper was, was dat echt zijn type geweest, denk ik.
Die had de combi die hij zoekt: aantrekkelijk + inhoud.
dankuwelquote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:05 schreef Stepperoller het volgende:
Dit is het tv topic, dus t/m aflevering 23. Vanavond is aflevering 24 op tv.
Met die 15 bij 15cm lap inkt op het bovenbeen had ik het idd ook gezegd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 13:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Cheyenne ordi? Waarom dan? Los van de naam (die ze niet zelf gekozen heeft)
Als ze Eloise had geheten had je dit dan ook gezegd?
Ik vind Erik wel een leuke man voor haar.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Man nummer 4 is nu bij Ingrid, ze heeft Frank, Piet en Rinus gehad, en nu is Erik er nog. Dat is volgens mij de laatste.
Heerlijk juist. Elke keer een op de situatie toepasselijk liedje eronder monteren. Ik denk dat ze enorm veel lol hebben bij het monteren. Net zoals Jeroen Kijk in de Vegte enorm veel lol zal hebben met het inspreken van toepasselijke cynische teksten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
Degene die de afleveringen monteert dit jaar heeft een hele cd-koffer van TV Oranje gepikt ofzo. Wat een vreselijke muziek de hele tijd.
Ik vind het verschrikkelijk, ik moet nu elke keer mutenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Elke keer een op de situatie toepasselijk liedje eronder monteren. Ik denk dat ze enorm veel lol hebben bij het monteren. Net zoals Jeroen Kijk in de Vegte enorm veel lol zal hebben met het inspreken van toepasselijke cynische teksten.
Die voice over vind ik echt heerlijk, moet er vaak om lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijk juist. Elke keer een op de situatie toepasselijk liedje eronder monteren. Ik denk dat ze enorm veel lol hebben bij het monteren. Net zoals Jeroen Kijk in de Vegte enorm veel lol zal hebben met het inspreken van toepasselijke cynische teksten.
Ik vraag me steeds af of hij niet gewoon al een vriendin heeft. Aangezien alles om hem heen ook nep is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:15 schreef roos94 het volgende:
JP heeft geen enkel emotie/gevoelens lijkt het.
JP gooit er alleen maar holle frases uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af of hij niet gewoon al een vriendin heeft. Aangezien alles om hem heen ook nep is.
Maar echt, ik zat te wachten tot het Hoge Woord eruit kwam bij Moniek maar blijkbaar was dat al geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Dat gesprek tussen Dick en Monique, wat wordt er nou eigenlijk gezegd
Geschoren, die vacht zat vol klitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er met de kat van Rob gebeurd?
Hadden ze hem niet beter helemaal kunnen scheren?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geschoren, die vacht zat vol klitten.
Haha, ja, maar zo te zien valt het met de rest van de vacht nog wel mee. Maar gewoon zielig dat ie dat beestje daar zo lang mee door liet lopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden ze hem niet beter helemaal kunnen scheren?
Zo'n kat moet inderdaad regelmatig geborsteld worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja, maar zo te zien valt het met de rest van de vacht nog wel mee. Maar gewoon zielig dat ie dat beestje daar zo lang mee door liet lopen.
Het leek inderdaad wel een linnenkast/-kamer waar hij sliep.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
Wat liet Magda die oude Dirk toch in een klein rotkamertje slapen met een piepklein raampje, moest ie nou ook nog zijn eigen bed opmaken?
Dat kan toch niet! Hij is gast, naja, voor een nachtje dan. Geen reclame voor haar B&B zo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het leek inderdaad wel een linnenkast/-kamer waar hij sliep.
Die man is helemaal niet toe aan een vriendin joh. Die wil gewoon lekker flaneren en kaasplankjes naar binnen schuiven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af of hij niet gewoon al een vriendin heeft. Aangezien alles om hem heen ook nep is.
Niks een ongemakkelijk gesprek en Dick die Engels begint te lullen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:17 schreef Deisyy het volgende:
Dat gesprek tussen Dick en Monique, wat wordt er nou eigenlijk gezegd
Elke dag is typische bij JPquote:
Toch niet zijn dick achterna gelopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
Beetje saaie aflevering, ik had niet verwacht dat Manon wegging. Maar ja Dick...
Toch wel want zijn ogen rolden zijn kas uit toen 'ie die nieuwe zag.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch niet zijn dick achterna gelopen.
Zijn ogen rollen bij elke dame die net aankomt, dat zegt niks.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toch wel want zijn ogen rolden zijn kas uit toen 'ie die nieuwe zag.
Geldt voor al die mannen dit seizoen trouwens, ze gaan toch allemaal op uiterlijk af. "fysieke klik"
Ja vind ik ook hoor. Shirley de passief agressieve "niks boeit mij" houding is niet om aan te glurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees nog even terug van vorige week (ik moet alles van deze week nog kijken) maar niemand die zich hier ergerde aan Shirley blijkbaar. Echt geen fijn mens, heel naar. "Boerinnenkop" Renske is honderd keer leuker, ondanks haar issues.
Volgens mij waren er in het topic genoeg die haar echt niks vonden hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Ik lees nog even terug van vorige week (ik moet alles van deze week nog kijken) maar niemand die zich hier ergerde aan Shirley blijkbaar. Echt geen fijn mens, heel naar. "Boerinnenkop" Renske is honderd keer leuker, ondanks haar issues.
Ik kan niks met het accent van Renske. En de getekende wenkbrouwen brr...quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 13:26 schreef Slobeend het volgende:
Vind Ilja ook niet om aan te horen 🙈quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 16:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan niks met het accent van Renske. En de getekende wenkbrouwen brr...
Ok, niet zo erg als het accent van Rinus
En dan zijn rokerslach, vreselijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind Ilja ook niet om aan te horen 🙈
Hahaha ja die ziet het al helemaal zitten en zelfs verder dan dat. Ik zou het niet uithouden met iemand die zo heftig is.quote:Ik vind Renske sowieso vrij heftig in alles, alsof ze al een relatie heeft met Daniel. Doe ff kalm vrouw, je bent niet de enige die voor hem komt.
Ik zie het niet, ze heeft een poppenhoofd dat wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft die nieuwe bij Daniël nou zoveel fillers in haar gezicht en lippen? Staat zo strak gespannen. En dat op je 23e.
Tikkende tijdbom Renske, maar niemand die het raar vond dat Daniel uit een random hotelkamer kwam en die gozer die hem belde wat giechelig was. Renske zat gewoon verstopt in de badkamer, die lagen te wippen toen de camera ze zocht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 19:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Vind Ilja ook niet om aan te horen 🙈
Ik vind Renske sowieso vrij heftig in alles, alsof ze al een relatie heeft met Daniel. Doe ff kalm vrouw, je bent niet de enige die voor hem komt.
Het kwam op dat moment niet bij me op, maar inmiddels denk ik dat ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
Oh ja Daniel die lag te slapen. Lees net een kop daarover, dacht ook gelijk dat hij met Renske daar samen was. Renske was ook goed gemutst terwijl er een leuke dame aan kwam.
Ik denk dat het vooral de bedoeling was van de productie dat dat gedacht wordt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Tikkende tijdbom Renske, maar niemand die het raar vond dat Daniel uit een random hotelkamer kwam en die gozer die hem belde wat giechelig was. Renske zat gewoon verstopt in de badkamer, die lagen te wippen toen de camera ze zocht.
Dit iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral de bedoeling was van de productie dat dat gedacht wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |