quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja daarom zeg ik al moet kijken
Maar vandaag andere zaken die belangrijker zijn
Na zaterdag is er weer tijd voor andere dingen
Nouja na zaterdag ga ik bijkome en maandag weer naar de Efteling dus dinsdag ook bijkomen
Waar is ie nu dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ambar is er vanmiddag weer bij
Damn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nouja na zaterdag ga ik bijkome en maandag weer naar de Efteling dus dinsdag ook bijkomen
ja is met oudtante en zus en gespuis dus andersquote:
Ja oke, ik snap dat je dat niet combineert.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja is met oudtante en zus en gespuis dus anders
oh zeg mijn zussen altijd dat ze ook mogen komen naar de efteling goes metal meet maar dan kijken ze me aan alsof ik iets heel vies zegquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja oke, ik snap dat je dat niet combineert.
dat is wel een slim ideequote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik moet nog een langere waterdichte winterjas scoren zodat ik warm en droog blijf als ik Meneertje uitlaat
kom je een eind meequote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk dit is lang genoeg
[ afbeelding ]
Ja die boef moet ook nog iets van een regenjasjequote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:58 schreef DeZwabber het volgende:
Mental image van Ambar met een zuidwester op in de regen.
In het paars niet leuker?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk dit is lang genoeg
[ afbeelding ]
En dan twee laarzen die hoger zijn dan de onderkant van de jas. Klaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijk dit is lang genoeg
[ afbeelding ]
aaaah ja dan ben je erquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan twee laarzen die hoger zijn dan de overkant van de jas. Klaar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ga je zaterdag en maandag efteling?
Ik draag geen paars.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In het paars niet leuker?
U snaptquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan twee laarzen die hoger zijn dan de onderkant van de jas. Klaar.
Ah zo, dan is dit primaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag geen paars.
Ik draag alleen groen, bruin, roze, wit.
Irl ban, rip. Je was oke.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
de weewoo wagen komt wel dichtbij mijn huis jongens
we wachten de reviews afquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb gisteren trouwens bastognekoeken bij de aldi gekocht bedenk ik me nu. Moet die nog aanvallen.
zei toch dat ik ziek ging worden voor zaterdagquote:
Hij doet zo z'n best.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
king p mijn bureau, dat is nieuw
@Mickytjuhquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei toch dat ik ziek ging worden voor zaterdag
2/5 "Smaakte niet naar bastognekoeken"quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we wachten de reviews af
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
2/5 "Smaakte niet naar bastognekoeken"
Uhuh.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ergens dat als je heel erg veel dingen in dezelfde kleur hebt, dat het een teken kan zijn dat je autisme hebt.
Ik kijk naar mijn obsessie met de kleur groen
ik ben pretpark gekkie, als je keer naar de efteling wil is altijd gucciquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dud0r vroeg het.
Maar we gaan zaterdag waarschijnlijk kijkers inplannen
Hmmm, wij hebben veel kleur in huis. Voornamelijk groen wel ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ergens dat als je heel erg veel dingen in dezelfde kleur hebt, dat het een teken kan zijn dat je autisme hebt.
Ik kijk naar mijn obsessie met de kleur groen
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik beuk net iemand het ziekenhuis in, alleen was ik vergeten het contract te accepteren.
Nu moet ik 3 uur wachten tot ie het ziekenhuis uit is, om hem vervolgens weer het ziekenhuis in te beuken
Boeken op kleur sorteren is psychopathie geloof ik. Of Pinterest. Iets met een p.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm, wij hebben veel kleur in huis. Voornamelijk groen wel ook.
Ik sorteer wel mijn boekenkast op kleur. Geen idee of dat autistisch is.
oh shit ik moet nog mensen het ziekenhuis in beuken jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik beuk net iemand het ziekenhuis in, alleen was ik vergeten het contract te accepteren.
Nu moet ik 3 uur wachten tot ie het ziekenhuis uit is, om hem vervolgens weer het ziekenhuis in te beuken
Dat klopt. Ik ben gek op groenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
groen is schijnbaar wel een kleur die het goed doet bij de meeste autisten
ik sorteer mijn boeken op auteur en liefde en soms soortquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boeken op kleur sorteren is psychopathie geloof ik. Of Pinterest. Iets met een p.
Ik hoop op: primaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boeken op kleur sorteren is psychopathie geloof ik. Of Pinterest. Iets met een p.
Werk je in de bieb?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik sorteer mijn boeken op auteur en liefde en soms soort
Ik had ooit sorteerambities. Maar toen de boekenkasten vol werden veranderde het al snel in: "Dit boek gaat hier want het past fysiek nergens anders."quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik sorteer mijn boeken op auteur en liefde en soms soort
nee maar ik heb wel op mijn bucketlist staan dat ik ooit genoeg boeken heb om ooit een bibliotheek te hebbenquote:
ik heb uitleg nodigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ooit sorteerambities. Maar toen de boekentafel violet werden veranderde het al snel in: "Dit boek gaat hier want het past fysiek nergens anders."
Ik koop ook graag boeken (vooral bij de kringloop). Overweeg soms een mini-bieb aan de straat in de voortuin. Maar aan de andere kant dan ook weer geen zin om de hele tijd mensen voor mijn deur te hebben staanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel op mijn bucketlist staan dat ik ooit genoeg boeken heb om ooit een bibliotheek te hebben
tevens alvast rip aan mijn nabestaanden
aaah de edit helpt jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
Fecking SwiftKey soms. Boekentafel, really?
Agreequote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:25 schreef KoningWouter het volgende:
Maar echte boeken lezen fijner vind ik.
Ik heb een nieuw huis gekocht maar @MizzezAmy wil niet bij me intrekkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh shit ik moet nog mensen het ziekenhuis in beuken ja
net al mijn energie in de sportschool gestopt
zat zo dichtbij dus nu mooi alles op 400 staan
want daar is het minder meh?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ben een beetje meh vandaag.
Zo maar eens even naar Duitsland fietsen.
Heb je het niet overlegd?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw huis gekocht maar @:mizzezamy wil niet bij me intrekken
Nee daar is het nog veel meh'er maar fietsen doet mij altijd goed. Of eigenlijk alle beweging.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
want daar is het minder meh?
deze lifehack moest ik eerder weten
boodschappen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ben een beetje meh vandaag.
Zo maar eens even naar Duitsland fietsen.
ah op die fietsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee daar is het nog veel meh'er maar fietsen doet mij altijd goed. Of eigenlijk alle beweging.
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woontquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga daar even tabak halen en boodschappen inslaan.
Gewoon ff een nieuw huis kopen, ja tochquote:
beetje nederlander woont op fietsafstand van de grensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woont
Ja, scheelt heel veel geld.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woont
Als ze er achter komt dat ze er gelukkiger van wordt trekt ze wel bij je in.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon ff een nieuw huis kopen, ja toch
Hahaha ja mooi toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
heerlijk simpel spel ook
groter huis = meer geluk
Een chaletquote:
Ik zou juist meer stress hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
heerlijk simpel spel ook
groter huis = meer geluk
kinkyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gisteren een gedragen stringetje van een hoertje gestolen en voor dik geld verpatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |