Ah zo, dan is dit primaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik draag geen paars.
Ik draag alleen groen, bruin, roze, wit.
Irl ban, rip. Je was oke.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
de weewoo wagen komt wel dichtbij mijn huis jongens
we wachten de reviews afquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb gisteren trouwens bastognekoeken bij de aldi gekocht bedenk ik me nu. Moet die nog aanvallen.
zei toch dat ik ziek ging worden voor zaterdagquote:
Hij doet zo z'n best.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
king p mijn bureau, dat is nieuw
@Mickytjuhquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zei toch dat ik ziek ging worden voor zaterdag
2/5 "Smaakte niet naar bastognekoeken"quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we wachten de reviews af
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
2/5 "Smaakte niet naar bastognekoeken"
Uhuh.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ergens dat als je heel erg veel dingen in dezelfde kleur hebt, dat het een teken kan zijn dat je autisme hebt.
Ik kijk naar mijn obsessie met de kleur groen
ik ben pretpark gekkie, als je keer naar de efteling wil is altijd gucciquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dud0r vroeg het.
Maar we gaan zaterdag waarschijnlijk kijkers inplannen
Hmmm, wij hebben veel kleur in huis. Voornamelijk groen wel ook.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las ergens dat als je heel erg veel dingen in dezelfde kleur hebt, dat het een teken kan zijn dat je autisme hebt.
Ik kijk naar mijn obsessie met de kleur groen
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik beuk net iemand het ziekenhuis in, alleen was ik vergeten het contract te accepteren.
Nu moet ik 3 uur wachten tot ie het ziekenhuis uit is, om hem vervolgens weer het ziekenhuis in te beuken
Boeken op kleur sorteren is psychopathie geloof ik. Of Pinterest. Iets met een p.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hmmm, wij hebben veel kleur in huis. Voornamelijk groen wel ook.
Ik sorteer wel mijn boekenkast op kleur. Geen idee of dat autistisch is.
oh shit ik moet nog mensen het ziekenhuis in beuken jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Man3 ik beuk net iemand het ziekenhuis in, alleen was ik vergeten het contract te accepteren.
Nu moet ik 3 uur wachten tot ie het ziekenhuis uit is, om hem vervolgens weer het ziekenhuis in te beuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |