Ik heb een nieuw huis gekocht maar @MizzezAmy wil niet bij me intrekkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh shit ik moet nog mensen het ziekenhuis in beuken ja
net al mijn energie in de sportschool gestopt
zat zo dichtbij dus nu mooi alles op 400 staan
want daar is het minder meh?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ben een beetje meh vandaag.
Zo maar eens even naar Duitsland fietsen.
Heb je het niet overlegd?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw huis gekocht maar @:mizzezamy wil niet bij me intrekken
Nee daar is het nog veel meh'er maar fietsen doet mij altijd goed. Of eigenlijk alle beweging.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
want daar is het minder meh?
deze lifehack moest ik eerder weten
boodschappen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
Ben een beetje meh vandaag.
Zo maar eens even naar Duitsland fietsen.
ah op die fietsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee daar is het nog veel meh'er maar fietsen doet mij altijd goed. Of eigenlijk alle beweging.
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woontquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga daar even tabak halen en boodschappen inslaan.
Gewoon ff een nieuw huis kopen, ja tochquote:
beetje nederlander woont op fietsafstand van de grensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woont
Ja, scheelt heel veel geld.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woont
Als ze er achter komt dat ze er gelukkiger van wordt trekt ze wel bij je in.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon ff een nieuw huis kopen, ja toch
Hahaha ja mooi toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
heerlijk simpel spel ook
groter huis = meer geluk
Een chaletquote:
Ik zou juist meer stress hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
heerlijk simpel spel ook
groter huis = meer geluk
kinkyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gisteren een gedragen stringetje van een hoertje gestolen en voor dik geld verpatst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |