Dat klopt. Ik ben gek op groenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
groen is schijnbaar wel een kleur die het goed doet bij de meeste autisten
ik sorteer mijn boeken op auteur en liefde en soms soortquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boeken op kleur sorteren is psychopathie geloof ik. Of Pinterest. Iets met een p.
Ik hoop op: primaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boeken op kleur sorteren is psychopathie geloof ik. Of Pinterest. Iets met een p.
Werk je in de bieb?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik sorteer mijn boeken op auteur en liefde en soms soort
Ik had ooit sorteerambities. Maar toen de boekenkasten vol werden veranderde het al snel in: "Dit boek gaat hier want het past fysiek nergens anders."quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik sorteer mijn boeken op auteur en liefde en soms soort
nee maar ik heb wel op mijn bucketlist staan dat ik ooit genoeg boeken heb om ooit een bibliotheek te hebbenquote:
ik heb uitleg nodigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had ooit sorteerambities. Maar toen de boekentafel violet werden veranderde het al snel in: "Dit boek gaat hier want het past fysiek nergens anders."
Ik koop ook graag boeken (vooral bij de kringloop). Overweeg soms een mini-bieb aan de straat in de voortuin. Maar aan de andere kant dan ook weer geen zin om de hele tijd mensen voor mijn deur te hebben staanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel op mijn bucketlist staan dat ik ooit genoeg boeken heb om ooit een bibliotheek te hebben
tevens alvast rip aan mijn nabestaanden
aaah de edit helpt jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:18 schreef DeZwabber het volgende:
Fecking SwiftKey soms. Boekentafel, really?
Agreequote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:25 schreef KoningWouter het volgende:
Maar echte boeken lezen fijner vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |