Dat gaat ook gewoon doorquote:
Lachuh hequote:
Wringt de schoen bij Yvonne? Ik hoop het niet. Want Yvonne is best wel belangrijk voor FOK!!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A daar wringt de schoen, hoe zielig zeg
Die is verstoptquote:
Ik post geen meesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gewoon lekker meesposten en spelen allemaal
Moggequote:
Lilakquote:
Was vroeger vooral van het buskruitje spelen (ook verstoppen). Weet niet of elk 80s kind dit deed of dat t iets regionaals was.quote:
Precies, als je hier post doe je mee, lijkt me logisch. Staat niemand meer op de uitzonderingenlijst, er is immers ook geen nachtslot meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gewoon lekker meeposten en spelen allemaal
Met Maya goed, daar merk ik eigenlijk niets meer aan, met mij nu ook wel weer ok. Gisteren heb ik Mayo op een mooi plekje begraven, en daarmee afgesloten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Topke, hoe gaat het de day after? En met maya?
Dat nachtslot was ook wel weer een bijzonder slecht idee, man man manquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Precies, als je hier post doe je mee, lijkt me logisch. Staat niemand meer op de uitzonderingenlijst, er is immers ook geen nachtslot meer.
ik ben het met je eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Precies, als je hier post doe je mee, lijkt me logisch. Staat niemand meer op de uitzonderingenlijst, er is immers ook geen nachtslot meer.
Fijn dat je maya dan afscheid hebt laten nemen als je dit achteraf ziet. Nog een laatste keer sterkte desalnietteminquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met Maya goed, daar merk ik eigenlijk niets meer aan, met mij nu ook wel weer ok. Gisteren heb ik Mayo op een mooi plekje begraven, en daarmee afgesloten.
Nu nog wachten op de factuur van de dierenarts maar daar kom ik ook wel weer overheen
@mario390quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar Hallo waar is Mario als je moet poepen
Yoshi!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over mario gesproken. Ik speel deze dagen veel mariokart met de familie. Wie is jullie favoriete mariokart character?
Thanks!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat je maya dan afscheid hebt laten nemen als je dit achteraf ziet. Nog een laatste keer sterkte desalniettemin
Ik race altijd met Para-Biddybud in Mario Kart worldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over mario gesproken. Ik speel deze dagen veel mariokart met de familie. Wie is jullie favoriete mariokart character?
Het zorgt er ook voor dat er verschil is met wat hier staat en op de site die ik heb gemaakt, daar kan namelijk geen uitzondering op. Dat iemand het daar niet mee eens is kan ik ook niets aan doen.quote:
Leuke keuze. Ik vind yoshi lief, maar heb er ook een beetje een lomp en wild gevoel bij. Voelt onverantwoord in mijn mariokart.quote:
Peaches peaches peaches peaches peachesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Exact daarom!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuke keuze. Ik vind yoshi lief, maar heb er ook een beetje een lomp en wild gevoel bij. Voelt onverantwoord in mijn mariokart.
Lang zal ze leven!!!!!quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het zorgt er ook voor dat er verschil is met wat hier staat en op de site die ik heb gemaakt, daar kan namelijk geen uitzondering op. Dat iemand het daar niet mee eens is kan ik ook niets aan doen.
Heb mario kart 8 deluxe met uitbreiding. Maar geen idee of dit character erin zitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik race altijd met Para-Biddybud in Mario Kart world
Peache altijd goedquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Peaches peaches peaches peaches peaches
I love you
Vast niet...ik moet langs de A50 fietsen... Altijd vol de wind in je bakkesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:16 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb ja gestemd. Heb je wind mee?
Daar speelde ik altijd met Yoshiquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb mario kart 8 deluxe met uitbreiding. Maar geen idee of dit character erin zit
Ik moet vrijdag langs de A50 rijden met de auto naar kantoor. Zal random toeteren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vast niet...ik moet langs de A50 fietsen... Altijd vol de wind in je bakkes
6quote:
Arme jij. Knuffel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vast niet...ik moet langs de A50 fietsen... Altijd vol de wind in je bakkes
Och het is goed voor de mooie ronde bolletjes.quote:
Ik ben ook in Osaka geweestquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Prinses p ook ontmoet in Osaka
Keileuk maar de persoon in pak mag het steeds maar een kwartier doen bij warm weer en dat is prima
Maar haar dan langs de rij krijgen, de lift in en dan de volgende de lift uit was ook steeds tien minuten, dat hadden ze anders kunnen doen
Je blijft van mijn vouwfiets af!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och het is goed voor de mooie ronde bolletjes.
.ik ga maar eens de telefoon standaard van de vouwfiets halen en op de gewone fiets zetten
'Vouwie'quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je blijft van mijn vouwfiets af!
Bedenk me net dat mijn vouwfiets nog geen naam heeft...
Sadquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ben ook in Osaka geweest![]()
13 uur op het vliegveld
Nog nooit gespeeld. Ziet er wel tof uit.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Yep, Baliquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sad
Doorreis naar een ander land?
Succes !quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik ga wat doen hier in huis
Ik heb eigenlijk zin om al veel in te pakken
Ah jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, Bali
Ik ben toen door tig Japanse kinderen geinterviewd voor hun Engelse les![]()
Zo schattig met die uniformpjes
Zulke vragen stelden ze inderdaad, wat ik de lekkerste vis vond etcquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah ja
Hun favoriete kleur? Seizoen?
Je kunt hetquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik ga wat doen hier in huis
Ik heb eigenlijk zin om al veel in te pakken
Vis is leven in Japanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:28 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zulke vragen stelden ze inderdaad, wat ik de lekkerste vis vond etc
Dat ik helemaal geen lekkerste vis had toentertijd, daar snapte ze helemaal niks van
Ja dat is waarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik weet. Maar technisch gezien is wrappen ook inpakken
Die schildpad op z'n wolk die me steeds uit de sloot komt vissen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Jij was niet van de dingen toch?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik weet. Maar technisch gezien is wrappen ook inpakken
Heb je dat rolletje nog welke ik achter heb gelaten? Ook meteen leuk kleurtjequote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan iemand dan even mijn koffer verder wrappen?
Denk dat het niet in mijn koffer past BTW
Al de zooi die ik zaterdag meeneem
Koffers inpakken doet me niet zoveel neequote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij was niet van de dingen toch?
Kloptquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je dat rolletje nog welke ik achter heb gelaten? Ook meteen leuk kleurtje
Heeft de Hema of de Wibra dat niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Klopt
Moet eigenlijk nog iets van stickerfolie halen voor die koffer
Maar moet nog kijken waar je dat cheapass haalt
Zellufquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Hallo bolkers van het goede leven
Ja daarom zeg ik al moet kijkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heeft de Hema of de Wibra dat niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |