Dat gaat ook gewoon doorquote:
Lachuh hequote:
Wringt de schoen bij Yvonne? Ik hoop het niet. Want Yvonne is best wel belangrijk voor FOK!!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A daar wringt de schoen, hoe zielig zeg
Die is verstoptquote:
Ik post geen meesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gewoon lekker meesposten en spelen allemaal
Moggequote:
Lilakquote:
Was vroeger vooral van het buskruitje spelen (ook verstoppen). Weet niet of elk 80s kind dit deed of dat t iets regionaals was.quote:
Precies, als je hier post doe je mee, lijkt me logisch. Staat niemand meer op de uitzonderingenlijst, er is immers ook geen nachtslot meer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
Gewoon lekker meeposten en spelen allemaal
Met Maya goed, daar merk ik eigenlijk niets meer aan, met mij nu ook wel weer ok. Gisteren heb ik Mayo op een mooi plekje begraven, en daarmee afgesloten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Topke, hoe gaat het de day after? En met maya?
Dat nachtslot was ook wel weer een bijzonder slecht idee, man man manquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Precies, als je hier post doe je mee, lijkt me logisch. Staat niemand meer op de uitzonderingenlijst, er is immers ook geen nachtslot meer.
ik ben het met je eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Precies, als je hier post doe je mee, lijkt me logisch. Staat niemand meer op de uitzonderingenlijst, er is immers ook geen nachtslot meer.
Fijn dat je maya dan afscheid hebt laten nemen als je dit achteraf ziet. Nog een laatste keer sterkte desalnietteminquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met Maya goed, daar merk ik eigenlijk niets meer aan, met mij nu ook wel weer ok. Gisteren heb ik Mayo op een mooi plekje begraven, en daarmee afgesloten.
Nu nog wachten op de factuur van de dierenarts maar daar kom ik ook wel weer overheen
@mario390quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar Hallo waar is Mario als je moet poepen
Yoshi!!!!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over mario gesproken. Ik speel deze dagen veel mariokart met de familie. Wie is jullie favoriete mariokart character?
Thanks!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Fijn dat je maya dan afscheid hebt laten nemen als je dit achteraf ziet. Nog een laatste keer sterkte desalniettemin
Ik race altijd met Para-Biddybud in Mario Kart worldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
Over mario gesproken. Ik speel deze dagen veel mariokart met de familie. Wie is jullie favoriete mariokart character?
Het zorgt er ook voor dat er verschil is met wat hier staat en op de site die ik heb gemaakt, daar kan namelijk geen uitzondering op. Dat iemand het daar niet mee eens is kan ik ook niets aan doen.quote:
Leuke keuze. Ik vind yoshi lief, maar heb er ook een beetje een lomp en wild gevoel bij. Voelt onverantwoord in mijn mariokart.quote:
Peaches peaches peaches peaches peachesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |