ah op die fietsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee daar is het nog veel meh'er maar fietsen doet mij altijd goed. Of eigenlijk alle beweging.
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woontquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ga daar even tabak halen en boodschappen inslaan.
Gewoon ff een nieuw huis kopen, ja tochquote:
beetje nederlander woont op fietsafstand van de grensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woont
Ja, scheelt heel veel geld.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel relaxed als je op fietsafstand van de grens woont
Als ze er achter komt dat ze er gelukkiger van wordt trekt ze wel bij je in.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon ff een nieuw huis kopen, ja toch
Hahaha ja mooi toch.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
heerlijk simpel spel ook
groter huis = meer geluk
Een chaletquote:
Ik zou juist meer stress hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
heerlijk simpel spel ook
groter huis = meer geluk
kinkyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb gisteren een gedragen stringetje van een hoertje gestolen en voor dik geld verpatst
Oh nice, dat is wel even een happiness boost niet?quote:
Vreemd, want volgens mij zijn kissingbird en ik niet teruggezet in de puntentelling maar alleen Dotteke.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat laatste slaat vooral op jou.
Maar nogmaals, iedereen doet mee, ik heb alle namen uit de exclude gehaald. En ja, dat bepaal ik want het draait op mijn server. Als je het er niet mee eens bent ga je zelf maar wat ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |