Gooi vanavond eens wat ramen open dan kan het doorwaaien en afkoelen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:
25.5
Hitte was zogenaamd voorbij hahaha
Oh goed idee, dat deed ik gelukkig nog totaal nietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Gooi vanavond eens wat ramen open dan kan het doorwaaien en afkoelen.
Hoe krijg je dat voor elkaar 😱quote:
Warmte blijft hier heel lang hangen. En woon in Eindhoven.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar 😱
Zelfs bij mij (bovenwoning met zolder, recht op het zuiden, met een groot raam, zonder enige schaduw, geen airco/rolluiken/zonwering) is het geen 30 geworden.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
23, met alles dicht voor de verandering.
Ik vind dit een heerlijke binnentemperatuur.quote:
Het is hier binnen nog niet onder de 22 geweest.quote:
Zelfs als dat Kelvin is dan valt het niet mee voor je, heb je een flinke jas nodig. Met Celsius en Fahrenheit maak je het niet lang meer, in ieder geval zo snel mogelijk de sauna verlaten. Met die bloeddruk dan ben je al ongeveer overleden, voor hartslag dan mag je ook zorgen maken.quote:
Hier vergelijkbaar, beetje tussen de 22 en 23,5.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:02 schreef MissHobje het volgende:
Schommelt een beetje tussen 23 a 23,5 prima wel..
Ja dat, beetje de warmte sparen, heb redelijk alles dicht steeds (behalve slaapkamer die moet lekker frissig)quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier vergelijkbaar, beetje tussen de 22 en 23,5.
Overdag alles lekker open, 's avonds alles dicht (behalve het kleine zolderraampje, want daar is mijn slaapkamer).
Met de herfst voor de deur, wil ik de huidige binnen temperatuur juist zo lang mogelijk vasthouden.
Het is hier buiten 27 graden, compleet bewolkt en grijs, maar het voelt of je in de jungle loopt, echt niet te filmen zo smerigquote:
Zit jij in een smog-regio…?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:44 schreef roos94 het volgende:
24.5
Het is buiten echt walgelijk benauwd en vies.
Smog-regio Zierikzee, betwijfel hetquote:
Hier wel iig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Mooi dagje wel vandaag.![]()
Zou het het laatste zijn?
En dan hebben we nog, wat is het, twee weken 'zomer' met eventueel nog kans op 30 graden kan worden. Daarna is het definitief wel gebeurd en komt de herfst.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier wel iig.
Qua temperatuur blijft het tussen de 20 en de 24, maar sowieso tot en met dinsdag veel kans op veel buien.
Hier komt het met bakken uit de hemel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:46 schreef Discombobulate het volgende:
Het is echt nog heerlijk zomerweer hier. Wachten op de buien vooral nu.
Hier ook super zonnig.quote:
Gaat hier helaas niet lukken. Paar weken geleden was het al 19,5 geworden, dus met een beetje een herfstnacht is het zo er af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef StateOfMind het volgende:
En straks weer de jaarlijkse sport om zo laat mogelijk in het jaar de verwarming pas aan te zetten.
Ben ik al sinds dag 1 na de hittegolfquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:24 schreef StateOfMind het volgende:
24
Maar ik ben nu juist bezig om de warmte zolang mogelijk vast te houden![]()
Dus alleen overdag de ramen open en alle binnendeuren juist dicht.
En straks weer de jaarlijkse sport om zo laat mogelijk in het jaar de verwarming pas aan te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |