SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Ama op 19-08-2025 19:00:33 ]Your beauty never ever scared me.
Een keertje tijd voor een beetje verandering is niet erg toch.quote:
Ja. maar dit plaatje vind ik niet veel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Een keertje tijd voor een beetje verandering is niet erg toch.
tis nattekatquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. maar dit plaatje vind ik niet veel...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
Ik had gebakjes gekocht uit de aanbiedingbak, zag er nog best oke uit voor iets uit die bak maar goed thuis liet ik het alsnog vallen toen ik het in de koelkast wou leggen.
Dan zullen de pepernoten eerdaags ook in de winkel liggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef Elvi het volgende:
Ik zie ook al de eerste advertenties voor adventkalenders
De buren gaan straks gordijnen aan de buitenkant van jouw woning installeren met zo'n kunstzon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:36 schreef Nattekat het volgende:
Lichtintensiteit rond m'n bureau is met lamp aan en gordijnen dicht iets hoger dan van puur daglicht, dus dit is echt de perfecte keus geweest.
Meer anti-klaag @:Dr_Flash
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De buren gaan straks gordijnen aan de buitenkant van jouw woning installeren met zo'n kunstzon.
De kruidnoten zijn nu al in de aanbieding bij de Kruidvat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen de pepernoten eerdaags ook in de winkel liggen
Ik heb wel even gemist wat voor lamp het is. Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt ook lekker veel warmte van af, dus accurate beschrijving
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000177256238/quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wel even gemist wat voor lamp het is. Nu ben ik wel nieuwsgierig.
O niet, gezien, was er vanmiddag nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
De kruidnoten zijn nu al in de aanbieding bij de Kruidvat.
Fuuuuck. 140 watt LED. Daar word je nog net niet krokant van.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000177256238/
Tja ik begon die cavia wel zat te worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ze zijn er vroeg bij altijd met die pepernotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Pepernoten, kruidennotennog even en die dingen liggen straks 365 dagen in de winkel
En Halloween spullen liggen alweer in de Action zag ik wel
Is voor thuis werken tijdens de donkere winterdagenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Fuuuuck. 140 watt LED. Daar word je nog net niet krokant van.
Echt hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is nog zomer en nu al die Amerikaanse nonsens
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:53 schreef Ama het volgende:
Vorige week nog schoongemaakt maar ik snap echt niet wat ik steeds verkeerd doe bij dit raampje.
[ link | afbeelding ]HedwigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja dat was dit keer puur toeval dat ze ook op de foto staat want net toen ik een foto wou maken sprong ze op tafel.quote:
Verfspetters kun je er niet afschrapen met een scherp mesje?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
Ik hoopte ook stiekem dat na 7 jaar dat raampje wel een keer kapot was. Als je beetje kracht hoor je het al kraken en er ook zitten fucking veel verfspetters op (door de schilder die hier alles had geschilderd) maar je kan het er niet eraf halen want dan breekt dat raam.
Ik heb het plaatje verandert naar iets anders.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze wist dat je een foto ging maken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was dit keer puur toeval dat ze ook op de foto staat want net toen ik een foto wou maken sprong ze op tafel.
Nee dat is al te veel kracht. Ik gok dat dat raampje er al 50 jaar in zit en dat ding is ook echt super dun.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:00 schreef maily het volgende:
[..]
Verfspetters kun je er niet afschrapen met een scherp mesje?
Iets zelf eroverheen schilderen met krijtverf?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee dat is al te veel kracht. Ik gok dat dat raampje er al 50 jaar in zit en dat ding is ook echt super dun.
Nee ik wil graag juist dat het een raampje blijft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Iets zelf eroverheen schilderen met krijtverf?
En het stomme is, dat je ze altijd kan halen maar dan in vorm van koekjes die 2x goedkoper zijn dan die pepernotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze zijn er vroeg bij altijd met die pepernoten
O welke koekjes zijn dat dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En het stomme is, dat je ze altijd kan halen maar dan in vorm van koekjes die 2x goedkoper zijn dan die pepernoten
Uhm, ok?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
en anders even bij @:ltvdk uithuilen.
quote:
Supquote:
Mijn partner zegt: Ziet er lekker uit!quote:
Essie zegt: het smaakt ook lekkerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn partner zegt: Ziet er lekker uit!
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?quote:
Kijk dat moet natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Essie zegt: het smaakt ook lekker
Ziet er uit als kiep kerriequote:
Speculaas, peter/kruidnoten is toch geen speculaas?quote:
Ja jij hebt ervaring met wondjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Speculaas, peter/kruidnoten is toch geen speculaas?
jij bent ervaringsdeskundigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben schijnbaar een ondersteunende schouder geworden?
Dit was ook makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kijk dat moet natuurlijk ook![]()
Wij hebben makkelijk gegeten, gewoon patatjes omdat het kan
Het is zoete aardappelcurry, met kiepquote:
Mja, in beide zit wellicht speculaaskruiden maar ik vind de eetervaring wel heel andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennoten
Vind ik dan
Als je alleen eet is dit inderdaad erg makkelijk! Als je voor 4 personen moet gaan koken wordt het wel wat uitgebreiderquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ook makkelijk
Rijst koken, curry prutje uit de vriezer trekken en opwarmen, bij elkaar doen en opeten
prepgemakquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was ook makkelijk
Rijst koken, curry prutje uit de vriezer trekken en opwarmen, bij elkaar doen en opeten
Het schap met speciale smaakjes kruidnoten stond ook al weer opgetuigd bij de AHquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En uiteindelijk smaakt dit gewoon hetzelfde als kruidennoten
Vind ik dan
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote panquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als je alleen eet is dit inderdaad erg makkelijk! Als je voor 4 personen moet gaan koken wordt het wel wat uitgebreider
Ja kruidennoten eten lekkerdere weg natuurlijk, maar uiteindelijk betaal je gewoon keihard de hoofdprijs. Zo wie zo worden feestdagen eten compleet uitgemolkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, in beide zit wellicht speculaaskruiden maar ik vind de eetervaring wel heel anders
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij hebt ervaring met wondjes
Maar dat maakt me nog geen expert tochquote:
Ja dat deed ik vroeger met snertquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote pan
1 portie opgegeten en 8 porties ingevroren
quote:
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dit een tijdje terug gemaakt, grote pan
1 portie opgegeten en 8 porties ingevroren
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde productquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja kruidennoten eten lekkerdere weg natuurlijk, maar uiteindelijk betaal je gewoon keihard de hoofdprijs. Zo wie zo worden feestdagen eten compleet uitgemolken
Jij bent toch in alles expert?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt me nog geen expert toch
je hoeft ook geen expert te zijn om je schouder te delenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Maar dat maakt me nog geen expert toch
Kruidnoten zijn wel een stuk lekkerder dan speculaasjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde product
Chocopasta, hagelslag en een chocoladereep zijn ook niet hetzelfde
Ik heb verschillende dingen in de vriezerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets anders
moet idd een soort van gewenning worden. en je moet echt het gemakkelijk genoeg vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Soms zou ik willen dat ik dit ook kon, maar als ik dat doe blijft het meeste in de vriezer liggen omdat ik dan toch weer trek heb ik iets anders
Ja in kneuzighedenquote:
Hangt er vanaf waar ik trek in hebquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidnoten zijn wel een stuk lekkerder dan speculaasjes
Ja dat zou niks uitmakenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen in de vriezer![]()
Ik vind het schijnbaar makkelijker om elke dag naar de AH te gaan om ter plekke te bedenken wat ik ga eten. Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet idd een soort van gewenning worden. en je moet echt het gemakkelijk genoeg vinden.
yakisobaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb verschillende dingen in de vriezer![]()
Mokka chocoladekruidnotenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik trek in heb
als ik een dinges haal van de ah of jumbo heb ik altijd te veel voor in mn uppie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het schijnbaar makkelijker om elke dag naar de AH te gaan om ter plekke te bedenken wat ik ga eten. Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Als ik dat zou proberen dan eet ik 1x wel en 4x nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het schijnbaar makkelijker om elke dag naar de AH te gaan om ter plekke te bedenken wat ik ga eten. Want waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Ik heb iig nog meer zoete aardappelcurry, kiepkerriestoof, wrapvulling, iets met champignons, pastasaus, hartige taart...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
yakisoba
terijaki
groene curry met worst
groene curry met kip
rode curry met worst
kippesoep
dat zijn mijn prepblokken momenteel
7 porties uit een verspakketquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik een dinges haal van de ah of jumbo heb ik altijd te veel voor in mn uppie.
en nu ik er gewoon extra groenten in flikker heb ik minstens 6 deelblokjes
naja 7, maar die 7e eet ik direct
Dan zou je vrij vlotjes uithongerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat zou proberen dan eet ik 1x wel en 4x niet
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou je vrij vlotjes uithongeren
ook.quote:
Dan is het wel handig jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig heb ik porties in de vriezer
Ja rijst en dergelijke nooit invriezen inderdaad. Maar ik haal meestal maar 2 of 3 porties uit een verspakket, ik laat vaak de rijst e.d. achterwege, dus alleen de groenten met wat vlees erdoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook.
royaal groenten toevoegen.
eventueel nog wat extra vlees.
en geen rijst/pasta invriezen. daar maak ik pas bij het eten een hoeveelheid er van bij.
hierdoor heb ik wel de verhouding te veel rijst/pasta tov prut.
Ik doe de rijst/pasta ook apart iddquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook.
royaal groenten toevoegen.
eventueel nog wat extra vlees.
en geen rijst/pasta invriezen. daar maak ik pas bij het eten een hoeveelheid er van bij.
hierdoor heb ik wel de verhouding te veel rijst/pasta tov prut.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het wel handig jaIk moet meestal eens in de zoveel maanden spul uit mijn vriezer weggooien omdat ik al weer was vergeten dat het er in lag en het er al te lang in lag
En toch is chocola, chocolaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar toch vind ik speculaasjes en kruidnoten echt niet hetzelfde product
Chocopasta, hagelslag en een chocoladereep zijn ook niet hetzelfde
grote eter en je houd je waarschijnlijk veel te goed aan de hoeveelheid groenten en vlees die zij nodig vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja rijst en dergelijke nooit invriezen inderdaad. Maar ik haal meestal maar 2 of 3 porties uit een verspakket, ik laat vaak de rijst e.d. achterwege, dus alleen de groenten met wat vlees erdoor
Thanks for all having identical handwriting like a bunch of fucking robotsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whiteboard deurplakkers. kun je ook op de koelkast en vriezer doen. whiteboardmarker er bij en gemak dient de mens
op de koelkast houdbaarheiddata bij de productnaam zetten, op de vriezer invriesdatum bij de productnaam. Welke lade/plank/whatever kan ook handig zijn
thanks voor de observeringquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thanks for all having identical handwriting like a bunch of fucking robots
Ik ga toch niet van die plakkers op mijn kastjes doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
whiteboard deurplakkers. kun je ook op de koelkast en vriezer doen. whiteboardmarker er bij en gemak dient de mens
op de koelkast houdbaarheiddata bij de productnaam zetten, op de vriezer invriesdatum bij de productnaam. Welke lade/plank/whatever kan ook handig zijn
Ja, het is allemaal chocola, maar je gaat nu toch niet beweren dat chocopasta en een chocoladereep hetzelfde isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En toch is chocola, chocola![]()
![]()
Eeuwige discussie gaande? Hmmm
oke dan is mealprep niets voor jou.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga toch niet van die plakkers op mijn kastjes doen
Ja ik heb als stelregel voor een avondmaaltijd ca. 400 gram groenten en 150 gram vleesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
grote eter en je houd je waarschijnlijk veel te goed aan de hoeveelheid groenten en vlees die zij nodig vinden
Densiteit en viscositeit zijn ook belangrijke smaakbepalersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal chocola, maar je gaat nu toch niet beweren dat chocopasta en een chocoladereep hetzelfde is
Structuur/textuur is ook erg belangrijk voor de smaakervaring. En die is ook bij kruidnoten en speculaasjes anders
Ja preciesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Densiteit en viscositeit zijn ook belangrijke smaakbepalers
Proostquote:
Hou ons niet langer in spanning!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk hoor ik morgen de definitieve verhuisdatum. De voorlopige is 1 september...
Hoezo? Omdat er taaltechnisch een spatie voor die puntjes hoort?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning!
Ik krijg echt zwaar kortsluiting van die puntjes BosSorry.
[ afbeelding ]
Nee. Omdat het suggereert dat er een reactie verwacht wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er taaltechnisch een spatie voor die puntjes hoort?
Oké fransoos.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat er taaltechnisch een spatie voor die puntjes hoort?
Of alsof het steeds een halve zin is en er nog meer volgt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Omdat het suggereert dat er een reactie verwacht wordt.
Oefquote:
CroissantLouvrequote:
Lekker AVG'tjequote:
Ja een paar honderd jaar geleden toen de Americas nog moesten worden ontdekt om aardappelen in Europa te introducerenquote:
Dat is het bijzondere meteen aan de Ieren, 80 (ongeveer) miljoen wereldwijd is van Ierse afkomst en nog maar er wonen er maar 6,9 miljoen nog in de beide Ierse thuislanden, daarom is Killarney ook zo fucking gezellig, allemaal dansende Ieren op bedevaartstocht.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een paar honderd jaar geleden toen de Americas nog moesten worden ontdekt om aardappelen in Europa te introduceren
Zijn ze de demografische dip van de hunger years 1845-52 nou eindelijk al eens te boven? Of nog steeds niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het bijzondere meteen aan de Ieren, 80 (ongeveer) miljoen wereldwijd is van Ierse afkomst en nog maar er wonen er maar 6,9 miljoen nog in de beide Ierse thuislanden, daarom is Killarney ook zo fucking gezellig, allemaal dansende Ieren op bedevaartstocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik lees het als "wordt vervolgd"quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of alsof het steeds een halve zin is en er nog meer volgt.
Toen is de helft van de bevolking toch naar de VS gevlucht?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn ze de demografische dip van de hunger years 1845-52 nou eindelijk al eens te boven? Of nog steeds niet?
Ja, morgen dus hopelijk het vervolg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees het als "wordt vervolgd"
En dat is niet geheel onlogisch gezien de bijbehorende tekst
Zijn er maar weinig die echt terug willen, alleen de rijken zoals John Malone kopen daar complete landgoederen en kastelen op om ze te behouden en preserveren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn ze de demografische dip van de hunger years 1845-52 nou eindelijk al eens te boven? Of nog steeds niet?
ja en de ander helft verhongerd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen is de helft van de bevolking toch naar de VS gevlucht?
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Landgoedje gaat ook wat makkelijker daar denk ik, land is bijna 2x zo groot als Nederland en nog geen 1/3 van het aantal inwonersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig die echt terug willen, alleen de rijken zoals John Malone kopen daar complete landgoederen en kastelen op om ze te behouden en preserveren.
Kylemore Abbey in Connemara is wat dat betreft wel fascinerend vastgoed maar daar ga je letterlijk kapot aan het Ierse kutweer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Landgoedje gaat ook wat makkelijker daar denk ik, land is bijna 2x zo groot als Nederland en nog geen 1/3 van het aantal inwoners
quote:Een vrouw uit Peru is op het Indonesische eiland Bali gearresteerd nadat ze was betrapt op het smokkelen van 1,4 kilo cocaïne in een seksspeeltje en in haar ondergoed. Het speeltje had ze weer verstopt in haar geslachtsdeel.
Heb je daar tussen de regen door af en toe ook nog wat neerslag, hagel, mist en buien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kylemore Abbey in Connemara is wat dat betreft wel fascinerend vastgoed maar daar ga je letterlijk kapot aan het Ierse kutweer.
Wat een kutmethodequote:
Prachtig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 20:48 schreef vrijgevochten het volgende:
Volgens mij zag ik twee blauwe rotslijsters voor mijn huis scharrelen vandaag
Heel bijzonder
Mijn broer wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig.
Heb je ook een tuin die aantrekkelijk is voor dieren?
Dit jaar en gister ook de kolibrie vlinder gezien, aantal tegels eruit gehaald jaren terug en wat opkomt komt op zeg maar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig.
Heb je ook een tuin die aantrekkelijk is voor dieren?
Nee, één muffin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je bedoelt 1 pak muffins
Wordt je hard van!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
15.237 stapjes. Mijn voetjes doen nu pijn.
En anders morgen nog maar meer stapjes voor de hapjesquote:
Klinkt comfy. Heerlijk als je het geld, de tijd en de ruimte hebt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn broer wel.
Die heeft een vrij wilde tuin en achter zijn huis stroomt een beekje. Hij heeft ook een webcam in zijn tuin. Zie je regelmatig egeltjes e.d.
Ik zag eergisteren ook een kolibrivlinder. Erg onmogelijk op de foto te krijgen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit jaar en gister ook de kolibrie vlinder gezien, aantal tegels eruit gehaald jaren terug en wat opkomt komt op zeg maar.
Dus wel veel teunisbloemen ed.
Maar hier sowieso de ijssel, uiterwaarden dichtbij en een bosje tegenover.
Ik had hier gister de tijd gehad omdat hij wel de hele tijd bij dezelfde bloemen hing, maar ben niet zo'n fotograafquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren ook een kolibrivlinder. Erg onmogelijk op de foto te krijgen.
Wachten tot @EttovanBelgie weer wordt vrijgelaten, die heeft ervaring met vlindersquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren ook een kolibrivlinder. Erg onmogelijk op de foto te krijgen.
Hij is bioloog, heeft dus ook wat kennis in huis...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt comfy. Heerlijk als je het geld, de tijd en de ruimte hebt.
Hij is al vrij zag ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wachten tot @:EttovanBelgie weer wordt vrijgelaten, die heeft ervaring met vlinders
Is die al weer lekker aan het rellen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die al weer lekker aan het rellen?
quote?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:58 schreef vrijgevochten het volgende:
Hij maakt nogal typfouten ook
Schuim op de bek!
quote:
quote:
Nee hoor. Ongeveer 0,01% is normaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij bent gewoon een totaal gekke muis
Wacht maar!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij bent gewoon een totaal gekke muis
waarom is ienieminie dan altijd zo viesmadquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ongeveer 0,01% is normaal
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom is ienieminie dan altijd zo viesmad
Ieuw, normaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ongeveer 0,01% is normaal
Heeft hij nou weer een ban?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wachten tot @:EttovanBelgie weer wordt vrijgelaten, die heeft ervaring met vlinders
Ik ben ook bioloog, zegt niks over je kennis!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is bioloog, heeft dus ook wat kennis in huis...
Nu alweer zou wel erg snel zijn, hij is net een halfuurtje vrij ofzoquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft hij nou weer een ban?
Ongelofelijk.
Dat is dan wel erg rap.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu alweer zou wel erg snel zijn, hij is net een halfuurtje vrij ofzo
Hardleerse Belg.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
Ze moeten POL veranderen in GL.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze moeten POL veranderen in GL.
Het is nog geen 22.00 uur. Lekker vroegquote:
Ik heb weer hardop zitten lachen om het verkiezingsprogramma.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze moeten POL veranderen in GL.
Ik janken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb weer hardop zitten lachen om het verkiezingsprogramma.
Je moet wat om tegenwoordig in het nieuws te komen. Echt goede ideeën hebben vaak nuance, daar kunnen we niets meer mee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De hele politiek is wereldvreemd.
Mijn politieke ideaal is vooral vlinderquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wat om tegenwoordig in het nieuws te komen. Echt goede ideeën hebben vaak nuance, daar kunnen we niets meer mee.
Dan ben je toch nog ergens voor. Zie je normaal alleen maar tegen dingen zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn politieke ideaal is vooral vlinder
Morgen willen we om 8 uur aan het ontbijt zitten en daarna gaan we vertrekken van dit hotel naar de volgende locatie.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is nog geen 22.00 uur. Lekker vroeg
gohquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De hele politiek is wereldvreemd.
Even lekker 3 miljard bij de gezinnen vandaan halen. Even lekker nog meer mensen in de sociale huur gooien. GENIETEN.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik janken.
25 jaar gewerkt en ineens ben je multimiljonair ofzo
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Tja ik begon die cavia wel zat te worden.
ik ookquote:Op woensdag 20 augustus 2025 01:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Nog wel eventjes maar moet straks wel slapen.
Ik kan er helaas nu niet heen, maar ik heb het al een aantal keer meegemaaktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:23 schreef UitStraling het volgende:
De familie armada ligt al klaar voor Sail 2025
Had je wel Black Pudding?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vergeten foto te maken van het ontbijt.
Veel plezier.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:09 schreef Haags het volgende:
Vriendjes, groetjes uit Griekenland. Graadje of 32 hier. Goed te doen
Genot!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:09 schreef Haags het volgende:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Dat serveren ze hier niet.
Without early bangers Albion will sink in the sea.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren de worstjes goed? Die meken of breken een Engels/Iers ontbijt.
Ja, waren goede worstjes.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren de worstjes goed? Die meken of breken een Engels/Iers ontbijt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Live vanaf de Polderbaan
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vergeten foto te maken van het ontbijt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 10:09 schreef Haags het volgende:
Spottenquote:
vandaar die gerriederriequote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik al bijna 3 weken geen gesuikerde drankjes op
zoals frisdrank of bv ice tea peach wat ik elke dag dronk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:37 schreef Karzai het volgende:
2 keer gebeld, toch maar uit bed gekropen onder de douche gestapt en een paar kleren aangetrokken, verder uitslapen werd mij niet gegund.
vaatwasser aangezet, zo maar even naar het kruidvat
vieze plaatjes voor @:cherrylips
Wtf heb je gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 keer gebeld, toch maar uit bed gekropen onder de douche gestapt en een paar kleren aangetrokken, verder uitslapen werd mij niet gegund.
ziet er echt naar uit KarzaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet het nog pijn?
Is het echt een zonneallergie?
Nee, Ambar kan wel in het kratje voorop mijn fiets zittenquote:
En wat zei de huisarts dan? Is er iets wat je erop kan smeren ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lijkt wel een schaafwond ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Of krokodil.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt wel een schaafwond ofzo.
Als daar steeds veel suiker inzat, is het wel logisch dat je nu lekker aan het afvallen bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:33 schreef bitterbal het volgende:
ik heb denk ik al bijna 3 weken geen gesuikerde drankjes op
zoals frisdrank of bv ice tea peach wat ik elke dag dronk
Ik dacht billenquote:
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat je er verder bij eet de rest van de dag.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 11:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Als daar steeds veel suiker inzat, is het wel logisch dat je nu lekker aan het afvallen bent.
Elke dag frisdrank is gewoon niet zo'n goed idee, wat je er verder ook bij eet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook wel een beetje aan wat je er verder bij eet de rest van de dag.
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Time for some actionquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Een vriendin dacht dat ze tot 1 uur moest werken (is dus niet zo) en ze zou daarna voor mij lak halen bij de Action en hierheen komen om te chillen maar denk dat ik toch zelf naar de Action moet fietsen.
Fijn dat het merkbaar verbeterdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:15 schreef Karzai het volgende:
het begon woensdag met wat rode plekjes wat leek op zonneallergie, maar in de nacht van vrijdag op zaterdag escaleerde de boel, mijzelf ingesmeerd met exzeem creme
maandag naar de huisarts, die zei dat ik dat beter niet kon doen en dat vanzelf weer weggaat
die rode kleur is goed en teken vanherstel, het wordt ook wel minder en er komt een korst omheen, de jeuk is ook grotendeels weg en het doet alleen pijn als ik mijn arm strek
Ja ik moet wel ben ik bang want morgen komt mijn vader de kist brengen en vrijdag komt even iemand een opening maken (ik heb nog nooit met zo'n zaag gewerkt en het moet ook in één keer goed gedaan worden).quote:
Doodskist?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik moet wel ben ik bang want morgen komt mijn vader de kist brengen en vrijdag komt even iemand een opening maken (ik heb nog nooit met zo'n zaag gewerkt en het moet ook in één keer goed gedaan worden).
Dus dan zou ik het dit weekend af kunnen hebben.
Je hebt wel veel personeel in dienst!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik moet wel ben ik bang want morgen komt mijn vader de kist brengen en vrijdag komt even iemand een opening maken (ik heb nog nooit met zo'n zaag gewerkt en het moet ook in één keer goed gedaan worden).
Die anderen zullen het dus dit weekend afhebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn vader haalt het op omdat het vlakbij zijn werk is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die anderen zullen het dus dit weekend afhebben
Ziet er echt heftig uit maar goed dat het de betere kant op gaatquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:15 schreef Karzai het volgende:
het begon woensdag met wat rode plekjes wat leek op zonneallergie, maar in de nacht van vrijdag op zaterdag escaleerde de boel, mijzelf ingesmeerd met exzeem creme
maandag naar de huisarts, die zei dat ik dat beter niet kon doen en dat vanzelf weer weggaat
die rode kleur is goed en teken vanherstel, het wordt ook wel minder en er komt een korst omheen, de jeuk is ook grotendeels weg en het doet alleen pijn als ik mijn arm strek
doe dat eens niet!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
Ik ga net heel hard door mijn enkel
pijnlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
nieuwe nodig?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
De postbode had weer eens verkeerde post bij mij in de bus gedaan. Dit keer voor mijn directe buurvrouw dus die zou ik even bij haar in de bus gooien.quote:
Jaquote:
Ja dat heb ik ook wel af en toequote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb rare enkels. Als ik door m'n enkel ga, heb ik daar meestal geen last van.
Oh, dat klinkt naar. Heb je een icepack?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
De postbode had weer eens verkeerde post bij mij in de bus gedaan. Dit keer voor mijn directe buurvrouw dus die zou ik even bij haar in de bus gooien.
En toen lette ik blijkbaar niet goed op en stapte ik mis op mijn stoepje
Ben naar binnen gestrompeld en ik ben misselijk
hmm ja heb vna die kleine koelelementenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt naar. Heb je een icepack?
Ai, da's vervelend, hopelijk snel geen last meer van!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:55 schreef essnhills het volgende:
Auw
Gelukkig maar! Misschien helpt wat koelen tegen zwelling.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
hmm ja heb vna die kleine koelelementen
Zo ff in een doek wikkelen en er tegenaan
Maar het trekt al wat weg rn ik kan het wel gewoon bewegen dus het zal wel meevallen
koelen kan sowieso geen kwaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het trekt al wat weg rn ik kan het wel gewoon bewegen dus het zal wel meevallen
koelen, voet omhoog en af en toe bewegen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |